België telt sinds 2013 meer dan één miljoen bedrijfswagens. Dat blijkt uit cijfers van de FOD Mobiliteit. 65,6 procent van de verplaatsingen in ons land worden dus met bedrijfswagens gedaan. Opvallend: 9,5 procent van de werknemers komt met de...

Lees verder op Bloovi »

1313 Facebook shares 1313 0 Twitter shares 0 1490
Bloovi

Nooit eerder werden er zoveel kinderen van school gestuurd als in 2016: 2.387, zo meldt het jaarverslag van de Centra voor Leerlingenbegeleiding (CLB's). Bijna altijd zijn gedragsproblemen de oorzaak. Zorgwekkend, maar de vraag is voor wie? Wat a...

Lees verder op Bloovi »

1119 Facebook shares 1119 116 Twitter shares 116 1412
Bloovi

Hoe kan je als organisatie echt customer centric worden? Niet als een slogan, maar als strategie. En wat betekent dat dan voor je organisatiecultuur? Holacracy is een antwoord: een radicaal ander managementsysteem dat de manier verandert waarop e...

Lees verder op Bloovi »

473 Facebook shares 473 108 Twitter shares 108 1371
Bloovi

André Duval (1953) noemt zich nog altijd een reclamejongen. Samen met Guillaume Van der Stichelen sticht hij in 1996 het reclamebureau Duval Guillaume en samen schrijven ze reclamegeschiedenis. Zes jaar na de overname door Publicis volgt de exit...

Lees verder op Bloovi »

479 Facebook shares 479 0 Twitter shares 0 1312
Bloovi

De meeste boeken worden slechts eenmaal gelezen (of niet) en blijven daarna voor jaren in de kast. Zonde, vinden tweedehandsboekenverkoper Dieter Byttebier (31) en internetondernemer Michael van den Reym (30). Geïnspireerd door de opkomende deel...

Lees verder op Bloovi »

1099 Facebook shares 1099 0 Twitter shares 0 1242
Bloovi

Is er iets aan de hand als het gaat om het opleiden van leerlingen voor hun (arbeids)toekomst? Ja, concludeert hoogleraar onderwijspsychologie en universiteitshoogleraar aan de Open Universiteit Paul A. Kirschner: bijna 125.000 MBO-studenten word...

Lees verder op Bloovi »

991 Facebook shares 991 196 Twitter shares 196 1187
Bloovi

‘Cannes’ maakt pijnlijk duidelijk hoe het reclamevak alle symptomen vertoont van een industrie die geen antwoord op disruptie heeft, stelt Tom de Bruyne. Is de reclamesector het volgende disruptie slachtoffer? Alles wijst in die richting ge...

Lees verder op Bloovi »

388 Facebook shares 388 0 Twitter shares 0 1146
Bloovi

“Laten we eerlijk zijn, ik ben een ancien aan het worden in de start-upwereld”, lacht Peter Hinssen, keynote speaker, auteur en oprichter van innovatiebedrijf nexxworks. Ik vraag hem of hij het kan geloven dat hij een rolmodel is in de Belgis...

Lees verder op Bloovi »

498 Facebook shares 498 0 Twitter shares 0 1115
Bloovi

Werken vanuit het pittoreske Parijs of aan de rand van een zwembad in Saint-Tropez, klinkt jou dat ook als een droom in de oren? Voor de werknemers van Punchline, een Belgisch social media agency is het dagelijkse realiteit. Net zoals ze ook uiters...

Lees verder op Bloovi »

1037 Facebook shares 1037 27 Twitter shares 27 1064
Bloovi

Tegenwoordig kun je geen artikel over de toekomst van marketing lezen, of het gaat over de impact van artificiële intelligentie. Een hot topic dus. Niet voor Mieke De Ketelaere, Director Customer Intelligence bij SAS, die daar al meer dan 25 jaa...

Lees verder op Bloovi »

978 Facebook shares 978 34 Twitter shares 34 1012
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/