De toeristische dienst van de Zwitserse regio Graubünden heeft een geniale marketingactie gelanceerd die in een mum van tijd viraal ging op het internet. Reizigers in het station van Zurich wisten niet goed wat ze meemaakten toen bleek dat de re...

Lees verder op Bloovi »

12254 Facebook shares 12254 0 Twitter shares 0 1026 LinkedIn shares 1026 24 GooglePlus shares 24 13304
Bloovi

Er is iets buitengewoons aan de gang in de wereld. En je zal het enkel beseffen als je jezelf bevrijdt van de normen die de maatschappij je oplegt. Pas dan kan je de wereld bekijken vanuit een ander perspectief: datgene waarbij alles aan het vera...

Lees verder op Bloovi »

5213 Facebook shares 5213 2 Twitter shares 2 892 LinkedIn shares 892 21 GooglePlus shares 21 6128
Bloovi

Adobe heeft in een video haar visie getoond over de toekomst van haar creatieve applicaties zoals Photoshop en Illustrator. Adobe ziet een speciale rol weggelegd voor tablets & smartphones en hun rol in het creatieve proces. In onderstaand filmpj...

Lees verder op Bloovi »

4242 Facebook shares 4242 0 Twitter shares 0 153 LinkedIn shares 153 10 GooglePlus shares 10 4405
Bloovi

Peter Hinssen noemt zichzelf een ‘technologist naturally high on change’. Hij kan enorm gepassioneerd vertellen over technologie: over hoe digitaal het nieuwe normaal is geworden, hoe technologie onze wereld herschept. Maar met dezelfde passi...

Lees verder op Bloovi »

2674 Facebook shares 2674 56 Twitter shares 56 1174 LinkedIn shares 1174 7 GooglePlus shares 7 3911
Bloovi

Professor Jan Rotmans is hoogleraar en internationale autoriteit op het gebied van duurzaamheid en transitie. Bloovi-schrijver Mischa Verheijden zocht hem op aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Jan Rotmans is geen man van ingewikkelde theor...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 415 Twitter shares 415 3168 LinkedIn shares 3168 11 GooglePlus shares 11 3594
Bloovi

We weten wat we hebben, niet wat we krijgen. En toch zal onze samenleving, de economie en de machtsstructuren onherroepelijk op de schop gaan. Alles wordt anders. Dat anders is niet per se beter of mooier, maar het is wel beter toegerust voor de...

Lees verder op Bloovi »

1082 Facebook shares 1082 127 Twitter shares 127 811 LinkedIn shares 811 4 GooglePlus shares 4 2024
Bloovi

Vandaag lanceert Seal Jobs, een Antwerpse start-up, een digitaal rekruteringsplatform dat werkzoekenden en werkgevers Tindergewijs met elkaar matcht. Beide partijen kunnen onderling de samenwerking bezegelen zonder ook maar één bezoek aan een i...

Lees verder op Bloovi »

1108 Facebook shares 1108 0 Twitter shares 0 802 LinkedIn shares 802 11 GooglePlus shares 11 1921
Bloovi

Deloitte België publiceert vandaag zijn Technology Fast 50, de lijst van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in België. Daarnaast maakt Deloitte de tien finalisten bekend die wedijveren voor de titel van Rising Star, voorbehouden v...

Lees verder op Bloovi »

691 Facebook shares 691 0 Twitter shares 0 962 LinkedIn shares 962 1 GooglePlus shares 1 1654
Bloovi

Het Antwerpse bedrijf FLAVR heeft 450.000 euro opgehaald bij Vlaamse investeerders. Met deze investering kan de start-up hun ambitieuze groeiplannen realiseren. Het bedrijf biedt een marktplaats voor ‘foodsharing’ tussen particulieren. Je kan...

Lees verder op Bloovi »

1322 Facebook shares 1322 0 Twitter shares 0 308 LinkedIn shares 308 1 GooglePlus shares 1 1631
Bloovi

België telt sinds 2013 meer dan één miljoen bedrijfswagens. Dat blijkt uit cijfers van de FOD Mobiliteit. 65,6 procent van de verplaatsingen in ons land worden dus met bedrijfswagens gedaan. Opvallend: 9,5 procent van de werknemers komt met de...

Lees verder op Bloovi »

1314 Facebook shares 1314 0 Twitter shares 0 175 LinkedIn shares 175 2 GooglePlus shares 2 1491
Bloovi