Populairste online marketing bloggers van 2014

  • Elja Daae

    Snel, rauw & direct: grijp je kans op Snapchat! Snapchat. Misschien ben je er nog niet aan begonnen. Maar dat is zonde, als je 1) een bedrijf hebt 2) in marketing of communicatie werkt of 3) belang hebt bij een groot online bereik. Lees waar het om draait en hoe je ze pakt: kansen op…

  • Heidi Van Eijk

    Hoe geef je retourproducten een tweede leven? Online shopping heeft een enorme vlucht genomen in tijden van corona. We kopen meer online, en nieuwe klantgroepen kopen online…. Lees verder op Emerce » 0 4 4 Di 29 september 2020 – 13:01Heidi Van EijkEmerce Waarom je juist nú je retouren moet reduceren Veel online retailers…

  • Nynke De Blaauw

    Aandacht trekken en online vindbaar zijn? Gebruik visuele content! Een foto zegt meer dan duizend woorden wordt wel eens gezegd. Er zijn indrukwekkende voorbeelden waarvoor deze uitspraak gemaakt lijkt te zijn. In sommige situaties is inhoudelijke tekst echter belangrijker dan de bijbehorende foto. De afbeelding kan op d… Lees verder op Heuvel Marketing »…

  • Wolter Tjeenk Willink

    Traffic Builders geselecteerd als Google Analytics Premium Reseller Google heeft Traffic Builders, een toonaangevend online marketingbureau gespecialiseerd in onder meer zoekmachinemarketing en webanalytics, geselecteerd als Google Analytics Premium Reseller. Als één…… Lees verder op Traffic Builders » 7 7 34 4 52 Vr 31 januari 2014 – 05:05Wolter Tjeenk WillinkTraffic Builders Online marketing kennis-…

  • Rob Revet

    Wake-up call voor marketeers: investeer meer in branding Les Binet en Peter Field presenteren deze maand hun derde publicatie over marketingeffectiviteit. Hun boodschap is alarmerend. Door digitalisering zijn marketeers steeds meer gaan besteden aan activatie en minder aan merkbouw. Het belang van branding nam… Lees verder op Marketingfacts » 0 45 45 Do 25…

  • Suzanne Van Duijn

    Hoe geef je een cursus op Instagram? Cursussen via Instagram: het is de nieuwste trend in de wereld van social media. Lekker laagdrempelig voor deelnemers en een schaalbaar verdienmodel voor ondernemers. Denk jij erover om een Instagram-cursus te geven? Dan geef ik je wat tips. Wat is een In… Lees verder op Frankwatching »…

  • Chris Van Dongen

    Welk belang heeft social proof voor marketing? ‘Social proof’ is een concept dat al zo oud is als marketing zelf. Denk maar eens aan de getuigenissen bij oude advertenties. Door de opkomst van social media is toegankelijkheid, belang en effectiviteit van social proof aanzienlijk vergroot. Dankzij… Lees verder op Marketingfacts » 0 32 32…

  • Harmen Van Doorn

    Virtual reality in B2B: 7 lessen om mensen in beweging te krijgen [case] Virtual reality (VR) is steeds vaker onderdeel van marketing- en communicatiecampagnes. De technologie is laagdrempelig geworden en dus is het gebruik ervan voor elke organisatie haalbaar. Ook voor bedrijven die business-to-business werken kan VR helpen o… Lees verder op Frankwatching »…

  • Caroline Burgess-Pike

    Boris Olij (GroupM) ‘AI helpt bedrijven maximale efficiency te bereiken’ Boris Olij is lead specialist bij GroupM en is druk bezig om de ongekende mogelijkheden van artificial intelligence voor het bedrijfsleven verder te verkennen…. Lees verder op Emerce » 0 3 3 Wo 22 juli 2020 – 12:12Caroline Burgess-PikeEmerce

  • Jeroen Derwort

    7 slimme trucs waarmee startup RosterBuster studenten binnenhaalt Een van de uitdagingen bij het laten groeien van een startup is het aanboren van nieuw talent. Medeoprichter van RosterBuster Jeroen Derwort vertelt hoe hij – zonder reclame, recruitment, cadeaus of riante salarissen – studenten verleidt om bi… Lees verder op Sprout » 0 19 19…