Lotte Mol


Alleen al dit jaar voerde Facebook een groot aantal wijzigingen door. Via Facebook Messenger is het sinds kort mogelijk je locatie te delen met anderen. En na Stories op Snapchat, Instagram en WhatsApp, kun je nu ook via Facebook foto’s en filmpjes dele…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

47 Twitter shares 47

47

Frankwatching


Contentmarketing is niet iets wat je met een paar drukken op de knop in werking zet. Was het maar zo makkelijk! Nog te vaak wordt het als een mix van activiteiten met weinig structuur ingezet. Met het REAN®-model dat in dit artikel aan bod komt, leg je d…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

44 Twitter shares 44

44

Frankwatching


Persoonsgegevens zijn een gevoelig onderwerp in een wereld waarin we ons meer en meer online begeven. Waar de consument zich dankzij o.a. Arjen Lubach vooral druk maakt om de Wiv (Wet op de inlichtingen en veiligheidsdiensten), zijn online marketeers meer…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

42 Twitter shares 42

42

Frankwatching


De kracht van Disney en Pixar-films zit niet zozeer in dat ze er goed uitzien op beeld (hoewel dat uiteraard een factor is die hieraan bijdraagt), maar vooral in het verhaal. Director en Pixar storyboard artist Emma Coats deelde eerder 22 storytelling-tip…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

37 Twitter shares 37

37

Frankwatching


Waar werden we in 2019 blij van op het gebied van storytelling? Welke cases waren noemenswaardig en welke merken hebben lekker aan de weg getimmerd? Een aantal zal je niet verbazen, maar het blijft fijn om deze op één plek verzameld te hebben. Storytell…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

32 Twitter shares 32

32

Frankwatching


Iedereen doet tegenwoordig wel “iets” met content. Maar door dit contentoverschot wordt het steeds moeilijker om online op te vallen. De focus moet daarom niet alleen liggen bij een contentcreatie om je vingers bij af te likken, maar zeker ook…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

31 Twitter shares 31

31

Frankwatching


Contentmarketeers hebben het vaak over de strategie. Logisch, het is de eerste pijler van contentmarketing. De strategie vormt de basis van de uiteindelijke contentcreatie en contentdistributie. Maar een strategie is slechts het begin, het is niet een vol…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

28 Twitter shares 28

28

Frankwatching

Wat gaat contentmarketing ons de komende tijd brengen? En hoe zet je het effectief in voor jouw organisatie? In het huidige contentgeweld wil je de concurrentie voor blijven én doelstellingen halen. Deze blog biedt een overzicht van de must-kno…

Lees verder op Marketingfacts »


0 Facebook shares 0

26 Twitter shares 26

26

Marketingfacts


Dit wordt een jaar voor de geschiedenisboeken. Met corona en de wereldwijde protesten tegen institutioneel racisme lijkt de serie Tiger King (inclusief bijbehorende memes en inhakers) alweer een eeuwigheid geleden. Het is een tijd die veel onzekerheid met…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

24 Twitter shares 24

24

Frankwatching


Een soort heilige graal waar je niet altijd volledig grip op kunt krijgen als marketeer. Terwijl we dat zo graag willen. Bijna twee derde van de digital marketeers (pdf) vindt personalisatie het moeilijkste onderdeel van hun vak, na contentmarketing, SEO…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

20 Twitter shares 20

20

Frankwatching