Een call-to-action is een oproep tot actie. Bijvoorbeeld een oproep Bekijk ons aanbod die linkt naar je website. Een CTA kan een tekstlink zijn of een link achter een afbeelding, titel of button. En vooral buttons zijn belangrijk. Ze laten direct het...

Lees verder op DutchCowboys »

2 Facebook shares 2 20 Twitter shares 20 37 LinkedIn shares 37 2 GooglePlus shares 2 61
DutchCowboys

De wet van vraag en aanbod. Een simpel vuistregel op een competitieve markt. Want als de vraag stijgt zet je in op groei! Toch? Ik kon daarom mijn ogen niet geloven toen ik het artikel van Marc Doodeman in Cobouw las getiteld ‘5 redenen waarom […]...

Lees verder op BouwKennisBlog »

19 Facebook shares 19 6 Twitter shares 6 35 LinkedIn shares 35 0 GooglePlus shares 0 60
BouwKennisBlog

Pakketbezorger Fietskoeriers.nl breidt uit naar Almere en Lelystad en sluit kort voor de zomer, in juni, ook de dertigste stad aan: Hengelo....

Lees verder op Emerce »

7 Facebook shares 7 12 Twitter shares 12 35 LinkedIn shares 35 1 GooglePlus shares 1 55
Emerce

Delft wordt Groen is een non-profitcampagne om groene awareness bij bewoners en ondernemers aan te jagen en de stad te verduurzamen. Ik kreeg een kijkje in de keuken van Astrid Overvoorde en Stephanie van Dijk, die namens de gemeente achter de knoppe...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 21 Twitter shares 21 30 LinkedIn shares 30 2 GooglePlus shares 2 55
Marketingfacts

Probeer je al een tijdje om je website sneller te maken, maar blijft het gewenste resultaat uit? Denk dan eens aan het implementeren van HTTP/2. Onlangs sprak Fili Wiese op Friends of Search over technische mogelijkheden om de laadtijden van website...

Lees verder op DutchCowboys »

14 Facebook shares 14 15 Twitter shares 15 15 LinkedIn shares 15 3 GooglePlus shares 3 47
DutchCowboys

Jimmy Wales richtte 15 jaar geleden Wikipedia op en is sindsdien nogal bezig met feiten. Logisch, want als je de grootste verzameling van feiten op de planeet runt vind je het belangrijk dat dingen kloppen. Zoals je kunt zien in het onderstaande inte...

Lees verder op DutchCowboys »

13 Facebook shares 13 24 Twitter shares 24 2 LinkedIn shares 2 1 GooglePlus shares 1 40
DutchCowboys

Hoe zou het zijn met de ondernemers achter de voormalige scale-up Take Eat Easy? Hoe blikken de founders bijna één jaar later terug op hun faillissement? Ik zat samen met Karim Slaoui, een van de oprichters en ooit COO bij Take Eat Easy. “Ma...

Lees verder op Bloovi »

23 Facebook shares 23 7 Twitter shares 7 7 LinkedIn shares 7 2 GooglePlus shares 2 39
Bloovi

Bij een call-to-action als ‘klik hier’ gaan de nekharen van de gemiddelde marketeer recht overeind staan. Nietszeggend en daardoor loop je een hoop kliks mis. Zonde! Om je wat inspiratie te bieden, hebben we een infographic gemaakt met de do’s...

Lees verder op DutchCowboys »

5 Facebook shares 5 22 Twitter shares 22 11 LinkedIn shares 11 1 GooglePlus shares 1 39
DutchCowboys

Je hebt er wel een idee van, hoe diep de oceaan is, maar deze animatie van Tech Insider geeft je een echt beeld van hoe ver omlaag de woeste baren eigenlijk gaan. Van het gedeelte waar wij nog komen, tot waar walvissen op gigantische octopussen jagen...

Lees verder op DutchCowboys »

12 Facebook shares 12 16 Twitter shares 16 7 LinkedIn shares 7 1 GooglePlus shares 1 36
DutchCowboys

Martijn Aslander is stand-up filosoof, spreker, auteur en houdt zich bezig met "de complexe impact van technologie". En hij is stevig voorstander van "aanklooien en vooral in zeven sloten tegelijkertijd lopen". Dagelijks probeert hij die mogelij...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 18 LinkedIn shares 18 4 GooglePlus shares 4 35
Marketingfacts