Felyx krijgt concurrentie in Rotterdam; John de Mol koopt TVgids.nl
Ondernemersnieuws: deelscooter-startup Juuve ontketent slag om Rotterdam, John de Mol koopt TVgids.nl en TrainMore haalt nog eens 10 miljoen op....
Lees verder op Sprout »
Ondernemersnieuws: deelscooter-startup Juuve ontketent slag om Rotterdam, John de Mol koopt TVgids.nl en TrainMore haalt nog eens 10 miljoen op....
Lees verder op Sprout »
We hebben het weer gehad: Sinterklaas en de Black Friday er aan vooraf. Waar grote spelers de draagkracht hebben om flink te strooien met bunkerprijzen, hebben de kleinere spelers dit vaak niet. Meedoen lijkt de enige optie. Want als bij de buren voor de...
Lees verder op Marketingfacts »
Schoenenretailer Omoda lanceert de ecobox: een nieuwe herbruikbare verpakking die het verzenden en retourneren van pakketjes weer een stukje duurzamer moet maken....
Lees verder op Emerce »
Krijn de Nood en Daan Luining halen met hun kweekvlees-startup Meatable 9 miljoen euro groeikapitaal op. Taavet Hinrikus, oprichter van de Europese unicorn TransferWise, is de opvallendste investeerder....
Lees verder op Sprout »
Jouw vacature onder de aandacht bij de doelgroep van Marketingfacts? Met M! Jobs wordt je vacature gezien door duizenden marketingprofessionals, waaronder uiteraard jouw toekomstige werknemer en collega: op de website, in de nieuwsbrief én op d...
Lees verder op Marketingfacts »
Komende donderdag organiseert Emerce Update AI. Een dag lang krijg je inzicht in de toegevoegde waarde, kansen en risico’s van AI. Want AI is alomtegenwoordig en dringt langzaam de retail binnen. Vorig jaar maakte 28 procent van de retailers er al gebru...
Lees verder op Emerce »
De tweede plek van de Emerce Top 10 European Startups is dit jaar voor Harver. Deze snelgroeiende Nederlandse start-up maakt sollicitatieprocedures plezieriger, haalt vooroordelen uit het selectieproces en matcht op basis van data. Om binnenkort sollicita...
Lees verder op Emerce »
De populaire culinaire website De Buik, over restaurants in Rotterdam en Amsterdam, begint een marketing- en activatiebureau....
Lees verder op Emerce »
De papieren folders zijn ook in dit digitale tijdperk veruit de belangrijkste inspiratiebron voor sinterklaascadeaus. Zeven op de tien kinderen bladeren niet alleen in de folders, maar gaan er ook mee aan het knippen en plakken.
Onderzoek toont...
Lees verder op Bloovi »
Het lijkt een contradictie: zoveel mogelijk cijfers om een klant zo persoonlijk mogelijk te bedienen. Maar, met de juiste Big Data krijg je inzichten die helpen bij de uitvoering van online micro-personalisatie. ...
Lees verder op Emerce »