We leven in een wereld die op elk front vaker en sneller verandert dan we kunnen bedenken. Marktdynamiek, technologie, innovatie en organisaties moeten continu aanpassen. Het middel om hierop te anticiperen: agile werken. En dat is niks nieuws. Sinds in 2...

Lees verder op Frankwatching »

39 Facebook shares 39 37 Twitter shares 37 356 LinkedIn shares 356 2 GooglePlus shares 2 434
Frankwatching

Column – Twitter wil meer evenementen gaan livestreamen. Sport, actualiteit, ​alles moet live​. Ook de aandeelhouders kunnen niet wachten. Hen is namelijk beloofd dat er extra inkomsten zullen komen uit de 15 en 30 seconden unskippable advertent...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 54 Twitter shares 54 135 LinkedIn shares 135 3 GooglePlus shares 3 236
Frankwatching

In de wereld van kwalitatieve belevingsonderzoeken zijn allerlei Customer Experience KPI’s ontwikkeld. Kritieke prestatie-indicatoren zijn variabelen om de prestaties van een bedrijf, merk of product te analyseren. Deze worden gebruikt om het succes van...

Lees verder op Frankwatching »

21 Facebook shares 21 21 Twitter shares 21 126 LinkedIn shares 126 1 GooglePlus shares 1 169
Frankwatching

De oprichters van Imbull, Jochem Vroom en Jelle van der Bij, verlaten het bedrijf per 1 juli en doen de leiding over aan Mads Bukholt....

Lees verder op Emerce »

93 Facebook shares 93 20 Twitter shares 20 42 LinkedIn shares 42 1 GooglePlus shares 1 156
Emerce

Ben jij een lokale ondernemer in een kleine stad of dorp? Een kapsalon, restaurant of antiekwinkel? Dan lijkt online vindbaar zijn voor jou waarschijnlijk niet zo belangrijk. Je moet het hebben van mond-tot-mond reclame en wat outdoor advertising in de bu...

Lees verder op Frankwatching »

24 Facebook shares 24 31 Twitter shares 31 88 LinkedIn shares 88 2 GooglePlus shares 2 145
Frankwatching

​Surf eens naar http://www.koppie-koppie.biz. Wees niet bang, dit is geen Native Ad, slechts de aanleiding voor onderstaand artikel. Voor de non-klikkers een uitleg: we zien een site met de slogan ‘Iemands kind op uw favoriete mok’. Je kunt hier mok...

Lees verder op Marketingfacts »

42 Facebook shares 42 28 Twitter shares 28 70 LinkedIn shares 70 4 GooglePlus shares 4 144
Marketingfacts

Podcasts: dichterbij je publiek kun je niet komen. Volgens onderzoek van Edison Research (The Infinite Dial 2017) zitten podcasts steeds vaker in je oor. Olaf Ouwerkerk stelde in juni 2015 nog de vraag is de podcast terug van weggewees...

Lees verder op Marketingfacts »

37 Facebook shares 37 28 Twitter shares 28 71 LinkedIn shares 71 4 GooglePlus shares 4 140
Marketingfacts

Facebook is het nu stilletjes aan het testen in Amerika, maar het ziet er naar uit dat we binnenkort onze pizza, patat en sushi via Facebook kunnen bestellen. Zou dit een uitkomst zijn voor restaurants om onder de hoge affiliate fee van Thuisbezorgd uit t...

Lees verder op Marketingfacts »

40 Facebook shares 40 30 Twitter shares 30 65 LinkedIn shares 65 2 GooglePlus shares 2 137
Marketingfacts

Volgens cijfers van het CBS blijven online verkopen groeien. In het tweede kwartaal van 2016 draaide de detailhandel 0,5 procent meer omzet, terwijl webwinkels 20 procent meer omzet draaiden en pure webwinkels (dus zonder fysieke locatie) zelfs 24 procent...

Lees verder op Frankwatching »

16 Facebook shares 16 35 Twitter shares 35 83 LinkedIn shares 83 2 GooglePlus shares 2 136
Frankwatching

Banners die op basis van deep-learning worden geselecteerd behalen een hogere CTR dan wanneer mensen bepalen welke advertenties aan wie worden getoond. Dit vertelt Cyril Westerhof van RTB House tijdens Conversion 2017....

Lees verder op Emerce »

84 Facebook shares 84 5 Twitter shares 5 30 LinkedIn shares 30 0 GooglePlus shares 0 119
Emerce