Instagram heeft zich in de afgelopen jaren volop ontwikkeld: van een socialmedia-platform waar je alleen nog maar foto’s kon posten naar een populair medium voor visual storytelling. Het platform heeft maar liefst 4,1 miljoen gebruikers in Nederland...

Lees verder op Frankwatching »

63 Facebook shares 63 48 Twitter shares 48 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 111
Frankwatching

Zelf noemt hij het vooral een bron van frustratie: de Belgische zakenadvocaat Philippe Snel woont en werkt al bijna 15 jaar in Shanghai, en kan maar niet begrijpen waarom Belgische technologiebedrijven in China zoveel kansen laat liggen. “De diep...

Lees verder op Bloovi »

48 Facebook shares 48 17 Twitter shares 17 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 65
Bloovi

Vaag geformuleerd, een te lange termijn of niet duidelijk over functiewijzigingen. Werkgevers gaan nog steeds de mist in met het concurrentiebeding dat ze in arbeidscontracten opnemen. Daarom: antwoord op 6 belangrijke vragen over een dergelijk be...

Lees verder op Sprout »

62 Facebook shares 62 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 64
Sprout

Vorige week zaten we met de nog best verse M!-redactie aan de colaatjes en thee op een Amsterdams terras. Heisessie in de stad. Brainen over 'things to do some day'. En je kent het: van punten die eigenlijk per direct zouden moeten worden aangepast, waaid...

Lees verder op Marketingfacts »

35 Facebook shares 35 22 Twitter shares 22 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 57
Marketingfacts

Op LinkedIn kwam ik deze week een berichtje tegen van iemand die haar eigen QR-code op LinkedIn gevonden had en deze wilde inzetten bij bijvoorbeeld sollicitaties. Handig om hem op je CV te zetten zodat potentieel nieuwe werkgevers makkelijk en snel naar...

Lees verder op Marketingfacts »

25 Facebook shares 25 29 Twitter shares 29 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 54
Marketingfacts

Data zijn ongeveer even spannend als de notulen van een bestuursvergadering van postzegelverzamelende geheelonthouders. Als je de aandacht wil trekken, moet je het hebben over AI, VR, IoT, blockchain en quantum computing. Maar als puntje bij paaltj...

Lees verder op Bloovi »

28 Facebook shares 28 22 Twitter shares 22 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 50
Bloovi

Bijna elke marketeer weet hoe je in Google Analytics inzicht kunt krijgen in globale gebruikersgegevens zoals leeftijd, geslacht en locatie. Maar hoe ga je te werk als je nog diepere inzichten wil krijgen in hoe jouw website wordt gebruikt? Juist, door te...

Lees verder op Frankwatching »

7 Facebook shares 7 26 Twitter shares 26 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 33
Frankwatching

"Het platform YouTube wordt sterk ondergewaardeerd door winkeleigenaren. Het levert omzet op maar we claimen er zelf bijvoorbeeld ook autoriteit mee op ons gebied", vertelt Henk Jan Bijmolt van online houthandel Gadero....

Lees verder op Emerce »

7 Facebook shares 7 22 Twitter shares 22 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 29
Emerce

Wist je dat als ik jou een cadeau geef, er een klein dilemma in jouw hersenen ontstaat? Dat dilemma wil jouw brein zo snel mogelijk oplossen en dat kan maar op één manier: mij iets teruggeven. Cialdini noemt dit in de overtuigingspsychologie 'wederkerig...

Lees verder op Marketingfacts »

9 Facebook shares 9 19 Twitter shares 19 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 28
Marketingfacts

GIF'jes zorgen ervoor dat we informatie of emoties snel kunnen delen. Ze werken goed als ze grappig zijn, een gesprek tussen twee mensen kunnen starten of voor inspiratie zorgen. Als bedrijf of merk kun je er nu ook voor kiezen om je eigen branded GIF'jes...

Lees verder op Marketingfacts »

11 Facebook shares 11 15 Twitter shares 15 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 26
Marketingfacts