“Op Twitter zitten maar vijfduizend mensen.” Met deze geërgerde uitroep in De Wereld Draait Door zwengelde media-tycoon John de Mol afgelopen week de discussie aan over het ooit zo almachtige sociale netwerk. Doet Twitter er nog wel toe? Reden genoeg...

Lees verder op Marketingfacts »

15 Facebook shares 15 80 Twitter shares 80 95
Marketingfacts

In het afgelopen jaar is heel hard gebouwd aan en volop geëxperimenteerd met de blockchain-technologie. Aan de ene kant door de vele startups, die werken aan baanbrekende blockchain-producten en -oplossingen. En anderzijds door organisaties die de techno...

Lees verder op Frankwatching »

6 Facebook shares 6 19 Twitter shares 19 25
Frankwatching

Nog even over aflevering 2.... Vorige week zagen we dat Evi als eerste kandidaat het spel moet verlaten. In aflevering 2, die de titel 'uitgerekend' had, werden ook jokers verdiend. Deze jokers 'nieuwe stijl' kunnen dit seizoen een (zwarte) vrijstell...

Lees verder op DutchCowboys »

9 Facebook shares 9 9 Twitter shares 9 18
DutchCowboys

De NIMA Young Profs: een netwerk van ongeveer vijftigjonge marketeers. Sinds hij in december het stokje overnam van Guido Smit, was het even studeren op de dossiers en de stukken, maar nu is Michel Schrama echt los als voorzitter van de verzamelde jo...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 11 Twitter shares 11 13
Marketingfacts

Attributie is geen sexy onderwerp voor marketeers. Toch zullen zij het met me eens zijn: het is belangrijk voor de meetbaarheid en transparantie van marketing. Attributie goed inrichten en uitvoeren, is lastig. Zeker als er verschillende contactmoment do...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Eind vorig jaar heeft het Finse tech-bedrijf Polar twee nieuwe multisporthorloges gelanceerd: de Vantage M en V. De Polar Vantage M is een sporthorloge met onder andere hartslagmeting voor doelgerichte sporters. De Polar Vantage V is meer geschikt vo...

Lees verder op DutchCowboys »

1 Facebook shares 1 11 Twitter shares 11 12
DutchCowboys

Drie op vier merken zijn in de ogen van de consument compleet waardeloos. Geen cijfer waar je als marketeer echt vrolijk van wordt. Al zeker niet in een digitaal tijdperk waarin bedrijven het steeds moeilijker hebben om mensen te verleiden én voor...

Lees verder op Bloovi »

4 Facebook shares 4 7 Twitter shares 7 11
Bloovi

Ondernemersnieuws: crypto-platforms vrezen nieuw vergunningstelsel, Elon Musk stuurt drieduizend Tesla-werknemers weg en Veilig Verkeer Nederland pleit voor Uber-ban....

Lees verder op Sprout »

1 Facebook shares 1 10 Twitter shares 10 11
Sprout

Bedrijven die net starten, leven vaak in een enorm enthousiaste garagecultuur: en mix van typische zaken die ervoor zorgen dat mensen willen samenkomen in een garage om iets te ontwikkelen. De creativiteit en goesting druipt van de muren en na enke...

Lees verder op Bloovi »

4 Facebook shares 4 6 Twitter shares 6 10
Bloovi

Er is op dit moment geen groot bedrijf meer dat zich niet het hoofd breekt over 'de purpose' van de organisatie. Marketingboodschappen mogen niet langer alleen bedoeld zijn om zoveel mogelijk diensten of producten te verkopen, er moet ook een diepere...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 7 Twitter shares 7 9
Marketingfacts