WhatsApp Business is onlangs aangekondigd, met verschillende aanpassingen voor de zakelijke markt. En dat is geen overbodige luxe. Omdat de populaire app op dit moment vooral voor persoonlijk gebruik is bedoeld, is het voor bedrijven vaak lastig om via Wh...

Lees verder op Frankwatching »

21 Facebook shares 21 53 Twitter shares 53 184 LinkedIn shares 184 0 GooglePlus shares 0 258
Frankwatching

De Nederlandse beleggingsapp BUX haalt 10,6 miljoen euro nieuw groeikapitaal op om zijn internationale groeiplannen mee te betalen. Daarnaast begint het een crowdfundingscampagne zodat zijn gebruikers en andere belangstellenden aandeelhouder kunnen worden...

Lees verder op Emerce »

113 Facebook shares 113 4 Twitter shares 4 19 LinkedIn shares 19 0 GooglePlus shares 0 136
Emerce

We zien disruptie vooral door de ogen van start-ups die een markt ontwrichten en sectoren compleet op zijn kop zetten. Op die manier naar disruptie kijken, gaat echter vooral over geld verdienen. Leerkracht tweedekansonderwijs Nik Lippens wil dis...

Lees verder op Bloovi »

108 Facebook shares 108 5 Twitter shares 5 21 LinkedIn shares 21 0 GooglePlus shares 0 134
Bloovi

Dat de nieuwe privacywetgeving en later de ePrivacy-regulatie impact zullen hebben op veel bedrijven moge duidelijk zijn. Ook de impact op advertising mag niet onderschat worden. Een aantal blogposts voorspelt grote veranderingen binne...

Lees verder op Marketingfacts »

8 Facebook shares 8 16 Twitter shares 16 98 LinkedIn shares 98 0 GooglePlus shares 0 122
Marketingfacts

Met 65.000 mensen is de Politie een grote werkgever in ons land. En met 2.300 wijkagenten op Twitter, teams op Facebook en jeugdagenten op Snapchat heeft het ook een groot bereik op social media. Dat wordt ook nog eens vooral gegenereerd door we...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 18 Twitter shares 18 71 LinkedIn shares 71 0 GooglePlus shares 0 96
Marketingfacts

Voor de meesten onder ons voelt innovatie niet meteen natuurlijk aan. Maar mensen moeten vandaag permanent veranderen als ze relevant willen blijven, het nadeel: ons brein – dat trager evolueert – is niet altijd mee. ‘Lastige’ mensen, mo...

Lees verder op Bloovi »

16 Facebook shares 16 19 Twitter shares 19 60 LinkedIn shares 60 0 GooglePlus shares 0 95
Bloovi

Online uitgever Wayne Parker Kent breidt haar activiteiten uit naar België. Volgend jaar verschijnen vier Vlaamse varianten van de online tijdschriften NSMBL, Manners, Culy en Famme....

Lees verder op Emerce »

78 Facebook shares 78 8 Twitter shares 8 6 LinkedIn shares 6 0 GooglePlus shares 0 92
Emerce

Column – Oké, het kan dus. Iemand die Nazi-memorabilia wil promoten of kandidaten wil werven voor een extreemrechtse demonstratie, kan bij Facebook toegang kopen tot de newsfeeds van mensen die regelmatig gebruikmaken van woordcombinaties. Dat zijn...

Lees verder op Frankwatching »

14 Facebook shares 14 39 Twitter shares 39 37 LinkedIn shares 37 0 GooglePlus shares 0 90
Frankwatching

Ondernemersnieuws: Bux haalt ruim 10 miljoen op, Airdnd past naam aan onder druk van Airbnb en Robin Radar Systems krijgt miljoenenorder van luchtmacht....

Lees verder op Sprout »

5 Facebook shares 5 13 Twitter shares 13 48 LinkedIn shares 48 0 GooglePlus shares 0 66
Sprout

Employee advocacy is hot. Zoals Annet van Hunen al eerder schreef op Frankwatching, kan goede employee advocacy fantastische effecten hebben op je bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan 561% meer organisch bereik, minder marketingkosten en 8 keer meer engagemen...

Lees verder op Frankwatching »

1 Facebook shares 1 21 Twitter shares 21 42 LinkedIn shares 42 0 GooglePlus shares 0 64
Frankwatching