We kunnen eigenlijk niet meer zonder onze smartphone. We gaan er ook steeds meer mee doen. Steeds meer e-mail wordt via mobiele apparaten bekeken. Binnen een goed geïntegreerde online marketingaanpak is e-mail marketing dan ook een middel wat eigenlijk n...

Lees verder op XpertMarketing Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 26
XpertMarketing Blog

Google AdWords kan super werken om jouw klanten te bereiken. Niet goed ingezet, kost het eigenlijk vooral veel geld zonder dat het iets oplevert. Dat kan anders! Adverteer je niet (meer) in Google AdWords? Het kan natuurlijk zijn dat je nog niet of niet m...

Lees verder op XpertMarketing Blog »

4 Facebook shares 4 4 Twitter shares 4 8
XpertMarketing Blog

Onlangs ontving ik het boekje “Schrijven voor SEO in 60 minuten”. Hier lees je een korte review over het boek… of liever gezegd boekje, want zo groot is het niet. In 60 minuten serie Het boekje – het is ook echt letterlijk een klein boekje –...

Lees verder op XpertMarketing Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 6
XpertMarketing Blog

Op 16 januari stond ik als spreker op Hogeschool Windesheim. Tijdens het SAM Events (State of the Art Marketing Event) mocht ik de aanwezigen meenemen in de wereld van mobiele ontwikkelingen en oplossingen. Internet verandert Op een visuele manier werd du...

Lees verder op XpertMarketing Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 4
XpertMarketing Blog

De titel klinkt misschien wat vreemd. Past een oproep om ongelijke behadeling in een tijd waarin strijden voor gelijkheid de mode is? Ik denk het wel. Volgens mij is het gelijk behandelen van je prospects, leads en klanten namelijk marketingzonde nummer 1...

Lees verder op XpertMarketing Blog »

1 Facebook shares 1 3 Twitter shares 3 4
XpertMarketing Blog

Zoekmachine adverteren lijkt vandaag de dag wel een synoniem van Google AdWords. Toch is er meer te koop op dit gebied. Bing, het bestaat nog steeds. En: Adverteren in Bing kan interessant zijn om naast Google AdWords in te zetten. Lager volume Bing heeft...

Lees verder op XpertMarketing Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 2
XpertMarketing Blog

Je hebt er vast wel eens over gehoord: Rich Snippets. Het is een manier om te beïnvloeden hoe je zoekresultaat wordt getoond in de zoekmachine (Google). Maar op welke manieren toont Google eigenlijk zoekresultaten?  Zoekresultaten bij zoekopdrachten in...

Lees verder op XpertMarketing Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 2
XpertMarketing Blog

Sinds het moment dat het online mogelijk is om zaken te meten, lijkt iedereen te willen sturen op ROI (return on investment). Maar gaat dat wel? Is het reëel om zo te werken? ROI: Want we kunnen toch meten? Met name online is de focus op ROI mateloos pop...

Lees verder op XpertMarketing Blog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
XpertMarketing Blog

Facebook… leuk, maar wat kun je er qua marketing mee? Er zijn verschillende marketing mogelijkheden voor dit Social Media platform. Hier vind je er een paar. Meer dan blind iPads verloten Wat vooral opvalt op Facebook is het chronische gebrek aan cr...

Lees verder op XpertMarketing Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 1
XpertMarketing Blog

Google voegt een nieuwe functie toe voor het advertentieprogramma Google AdWords. Dit maal gaat het om dynamische sitelinks. Automatisch gegenereerde sitelinks De officiële naam van de nieuwste functie binnen Google AdWords is ‘Dynamic Sitelinks...

Lees verder op XpertMarketing Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
XpertMarketing Blog