Digitale strategieën uitwerken voor onze Wijze klanten eist per definitie dat we een open blik op de toekomst houden. Dat doen we volgens de basiswaarden van ons bedrijf en onze getalenteerde collega's: transparant, v...

Lees verder op Wijs »

325 Facebook shares 325 171 Twitter shares 171 633
Wijs

Hoe was 2015 voor Wijs? [Infographic] Geschreven door: Bart De Waele in Nieuws, Trends...

Lees verder op Wijs »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 254
Wijs

Hoe evolueert het mobiele websiteverkeer in België? De afgelopen 4 jaren onderzochten we dit onderwerp, wat resulteerde in het mobiel rapport van 2011, 2012, 2013 en 2014. We zijn nu een jaar later. Het moment om opnieuw grondig in de data te...

Lees verder op Wijs »

54 Facebook shares 54 0 Twitter shares 0 235
Wijs

Adwords is tot op heden één van de meest gebruikte advertentieplatformen online. Er is een lage instapdrempel en een heel groot bereik. Perfect op de plaats waar mensen op zoek gaan naar informatie. Maar de laatste tijd zien we een nieuwe trend...

Lees verder op Wijs »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 222
Wijs

Het begint nu stilletjes aan bij iedereen door te dringen: Advertising as we know it staat voor de afgrond. De mindset van de website bezoeker is al jaren aan het veranderen maar lijkt nu volledig op een keerpunt te staan, en vooruitdenkende bedr...

Lees verder op Wijs »

27 Facebook shares 27 0 Twitter shares 0 216
Wijs

Eén van de vragen die ik regelmatig krijg: zal Facebook het dominante sociale netwerk blijven? Zeker nu er gesproken wordt over jongeren die Facebook verlaten, begint de twijfel op te duiken. Dit is een cruciale vraag om te stellen bij het uitwe...

Lees verder op Wijs »

57 Facebook shares 57 57 Twitter shares 57 175
Wijs

Gent, 7 oktober 2015 Digital agency Wijs wil een all-round partner zijn voor haar klanten. Dat uit zich in de aankondiging van enkele nieuwe participaties, én van een nieuwe joint venture. Joint venture Wijs-Yourzine Nieuwste wapenfeit is he...

Lees verder op Wijs »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 161
Wijs

Dashboards zien we overal in ons leven tegenwoordig. In alle mogelijke maten en vormen en voor diverse doeleinden.   Google Analytics voor het gebruik van een site
 Fitbit & Nike fuelband+ voor het monitoren van je lichaam: slaap...

Lees verder op Wijs »

14 Facebook shares 14 0 Twitter shares 0 149
Wijs

Een paar weken geleden waaide de wervelwind die hackathon heet al voor de vierde keer door onze kantoren. In deze post willen we iets meer achtergrond geven over hoe je innovatie binnen een bedrijf kan stimuleren op een hands-on manier, en over w...

Lees verder op Wijs »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 143
Wijs

De automotive sector heeft de laatste jaren zwaar ingezet op massamedia en massmarketing. Digitale kanalen moet je echter op een andere manier benaderen en voorlopig wist nog geen enkele autofabrikant die noot te kraken. We zetten daarom even onz...

Lees verder op Wijs »

12 Facebook shares 12 19 Twitter shares 19 138
Wijs
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/