Volgens Hubspot (2017) zeggen 61% van de marketeers te willen investeren in hun SEO prestaties. SEO blijft dus een belangrijke pijler voor veel bedrijven. Wat ons betreft is dat een uitstekend argument om naar de belangrijkste SEO trends te kijken die he...

Lees verder op Whello »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Whello

Je hebt een schitterende webshop en je krijgt ook regelmatig orders binnen, het gaat de goede kant op. Je wilt doorpakken en het is nu dan ook de tijd om door te groeien. Maar waar begin je? En wat verandert er in 2018 ten opzichte van een jaar eerder als...

Lees verder op Whello »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Whello

The post TopGear en JFK kiezen voor Whello appeared first on Whello....

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Whello

Nog voordat een website project van start gaat, hebben we allerlei grootse ideeën over hoe alle website-elementen met elkaar moeten samenhangen. We brainstormen over termen als wireframes, content management en lastige API-koppelingen die haarfijn op elk...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Whello

The post Alle voordelen van performance marketing op een rij appeared first on Whello....

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Whello

Google Adwords; waarschijnlijk de meest efficiënte en populaire manier om online te adverteren. Dagelijks zijn er wereldwijd miljoenen betaalde advertenties te zien op Google, die geplaatst worden door honderdduizenden bedrijven. Toch zal je zien dat bep...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello

Google Adwords is een advertentieprogramma gemaakt door Google. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om gebruikers van de zoekmachine te bereiken met ‘search ads’. Adwords biedt adverteerders ook de mogelijkheid om onderzoek te doen naar de mee...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello

The post Zijn Nofollow Links nutteloos? appeared first on Whello....

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello

Breadcrumbs, of broodkruimels in het Nederlands, is een type navigatie op websites. Voor de website bezoeker is het een eenvoudige manier om te navigeren over verschillende pagina’s. Ze worden vaak weergeven links boven in het scherm om gebruikers atten...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello

Het veranderen van bedrijfsnaam is een onderdeel van re-branden. Dit houdt in dat een huidig merk omgezet wordt naar een nieuw merk, met nieuwe waarden. Whello is ook het resultaat van een naamsverandering, voorheen bekend als IntroMarketeers. Dit merk is...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/