Eén van de belangrijkste optimalisatie mogelijkheden in Google Adwords zijn de uitsluitingszoekwoorden. Dit zijn de zoekwoorden waar je absoluut NIET op gevonden wilt worden. Je wilt tenslotte alleen betalen voor relevante klikken. We gaan je een handje...

Lees verder op Whello »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 8
Whello

Online marketing verandert met de dag en wat vandaag ‘hot’ is, is morgen alweer uit de mode. Alles dat online is, evolueert en dat geldt ook zeker voor online marketing. Hoe ziet online marketing er in de toekomst dan uit? We verbazen ons nu al over h...

Lees verder op Whello »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 5
Whello

Google Adwords is een advertentieprogramma gemaakt door Google. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om gebruikers van de zoekmachine te bereiken met ‘search ads’. Adwords biedt adverteerders ook de mogelijkheid om onderzoek te doen naar de mee...

Lees verder op Whello »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 4
Whello

The post In 7 stappen naar een succesvolle Adwords campagne! appeared first on Whello....

Lees verder op Whello »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 4
Whello

Google Adwords is inmiddels een wereldwijd fenomeen. Met de komst van het internet en de onverslaanbare marktpositie van Google is dit dé meest effectieve manier van online adverteren. Wanneer je echter altijd bovenaan Google wil staan met je advertentie...

Lees verder op Whello »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 4
Whello

Blijft jouw online marketing beperkt tot zo nu en dan een gezellige foto op Facebook? Zonde! We begrijpen dat jij je liever richt op de tevredenheid van je gasten in het restaurant. En toegegeven, daar ben je natuurlijk al druk genoeg mee. Tegelijkertijd...

Lees verder op Whello »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 4
Whello

Twintig jaar geleden zouden we vijf minuten geduldig luisteren naar de schelle piepgeluiden van de inbelmodem om daarna dolblij het internet te kunnen gebruiken. Nu klikken we een website al weg als het een fractie van een seconde te lang duurt om te lade...

Lees verder op Whello »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 3
Whello

The post Wat is een redirect en wanneer pas je deze toe? appeared first on Whello....

Lees verder op Whello »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 3
Whello

Volgens Hubspot (2017) zeggen 61% van de marketeers te willen investeren in hun SEO prestaties. SEO blijft dus een belangrijke pijler voor veel bedrijven. Wat ons betreft is dat een uitstekend argument om naar de belangrijkste SEO trends te kijken die he...

Lees verder op Whello »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Whello

Je hebt een schitterende webshop en je krijgt ook regelmatig orders binnen, het gaat de goede kant op. Je wilt doorpakken en het is nu dan ook de tijd om door te groeien. Maar waar begin je? En wat verandert er in 2018 ten opzichte van een jaar eerder als...

Lees verder op Whello »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Whello
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/