Een onderzoek naar ervaring, onderzoeksmethoden, teamsamenstelling, successen en software gebruik in de wereld van Conversie Optimalisatie en A/B-testen. Webanalisten.nl heeft in april van dit jaar een onderzoek uitgevoerd naar de (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

43 Facebook shares 43 24 Twitter shares 24 119 LinkedIn shares 119 0 GooglePlus shares 0 186
Webanalisten.nl

De eerste stap die je als bedrijf zet om zoveel mogelijk uit je online marketing te halen is het goed meten van je resultaten. Hiervoor is in Google Analytics e-commerce (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

67 Facebook shares 67 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 67
Webanalisten.nl

Speciaal voor webanalisten.nl lezers: €100 korting – deelname aan deze 4 uur durende workshop kost dan niet €299, maar slechts €199 Als bedrijven als Google, eBay en Magento optimalisatie vraagstukken (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

43 Facebook shares 43 0 Twitter shares 0 23 LinkedIn shares 23 0 GooglePlus shares 0 66
Webanalisten.nl

Dit artikel is geschreven door Ton Wesseling voor het 10 jarig bestaan van Twinkle – vakblad voor Ecommerce – gefeliciteerd namens webanalisten.nl – wij werken ook al weer 7 jaar (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

21 Facebook shares 21 0 Twitter shares 0 45 LinkedIn shares 45 0 GooglePlus shares 0 66
Webanalisten.nl

8 wereldwijd erkende CRO Experts vertellen hoe je erachter komt wanneer iemand CRO begrijpt en wanneer niet. We leven in een tijd waarin iedereen digitaal expert kan zijn. Iedereen kan met (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

13 Facebook shares 13 9 Twitter shares 9 43 LinkedIn shares 43 0 GooglePlus shares 0 65
Webanalisten.nl

Eerder schreef ik over data management platformen (DMP’s), en hoe DMP’s het contact met je bezoekers kan verbeteren en je conversie kan verhogen. Relay42 is een bekende DMP-leverancier. Eén van (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 54 LinkedIn shares 54 0 GooglePlus shares 0 62
Webanalisten.nl

Adobe zegt altijd te luisteren naar hun klanten en zodoende heeft Adobe de laatste vijf jaar een digitale transformatie meegemaakt. Termen als user experience, creativiteit en merkervaring vallen. Adobe wil (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 39 LinkedIn shares 39 0 GooglePlus shares 0 45
Webanalisten.nl

Niets is zo veranderlijk als een mens zeggen ze wel eens. Aan jou de uitdaging om in te spelen op de wensen en eisen van de continue veranderende bezoekers van (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 43 LinkedIn shares 43 0 GooglePlus shares 0 43
Webanalisten.nl

De resultaten van de Webanalisten survey ‘De status van Conversie Optimalisatie en A/B testen in Nederland‘ bevestigen dat CRO nog maar een jong vakgebied is. Aan klantzijde zijn de respondenten (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

28 Facebook shares 28 8 Twitter shares 8 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 36
Webanalisten.nl

Ondanks dat A/B testing tegenwoordig een standaard methode is bij marktonderzoek zijn er nog weinig open source platformen die deze functionaliteit aanbieden. Maar afgelopen jaar kondigde softwarebedrijf Intuit aan dat (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

31 Facebook shares 31 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 33
Webanalisten.nl