Speciaal voor webanalisten.nl lezers: €100 korting – deelname aan deze 4 uur durende workshop kost dan niet €299, maar slechts €199 Als bedrijven als Google, eBay en Magento optimalisatie vraagstukken (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

42 Facebook shares 42 0 Twitter shares 0 42
Webanalisten.nl

De resultaten van de Webanalisten survey ‘De status van Conversie Optimalisatie en A/B testen in Nederland‘ bevestigen dat CRO nog maar een jong vakgebied is. Aan klantzijde zijn de respondenten (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

28 Facebook shares 28 8 Twitter shares 8 36
Webanalisten.nl

Ondanks dat A/B testing tegenwoordig een standaard methode is bij marktonderzoek zijn er nog weinig open source platformen die deze functionaliteit aanbieden. Maar afgelopen jaar kondigde softwarebedrijf Intuit aan dat (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

31 Facebook shares 31 2 Twitter shares 2 33
Webanalisten.nl

In onze enquête ‘status van CRO & A/B testen’ van dit kwartaal hebben we jullie, onze lezers, onder andere gevraagd welke technische A/B test oplossing(en) je gebruikt, waarom, welke andere (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

27 Facebook shares 27 3 Twitter shares 3 30
Webanalisten.nl

Tijdens Conversion Hotel interviewde Guido Jansen van Euroflorist Manuel Da Costa over zijn tool genaamd Effective Experiments. Effective Experiments is een uitgebreid project management & workflow platform. Een all-in-one oplossing ontworpen om (&#...

Lees verder op Webanalisten.nl »

22 Facebook shares 22 3 Twitter shares 3 25
Webanalisten.nl

De software-oplossingen voor het afnemen van A/B-testen schieten de laatste jaren als paddenstoelen de grond uit. We kennen allemaal Optimizely, VWO en Adobe Test&Target. Maar ook Google timmert hard aan de weg (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

24 Facebook shares 24 0 Twitter shares 0 24
Webanalisten.nl

Van 20 tot en met 22 november vond de 2015 editie van Conversion Hotel plaats op Texel. In dit artikel een overzicht van alle sprekers en presentaties, met links naar de samenvattingen, slides, sketchnotes (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

22 Facebook shares 22 0 Twitter shares 0 22
Webanalisten.nl

8 wereldwijd erkende CRO Experts vertellen hoe je erachter komt wanneer iemand CRO begrijpt en wanneer niet. We leven in een tijd waarin iedereen digitaal expert kan zijn. Iedereen kan met (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

13 Facebook shares 13 9 Twitter shares 9 22
Webanalisten.nl

Dit artikel is geschreven door Ton Wesseling voor het 10 jarig bestaan van Twinkle – vakblad voor Ecommerce – gefeliciteerd namens webanalisten.nl – wij werken ook al weer 7 jaar (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

21 Facebook shares 21 0 Twitter shares 0 21
Webanalisten.nl

CRO processes are like toothbrushes. They are all the same, but no one wants to use each others toothbrush. – John Ekman Een van de meest voorkomende valkuilen bij conversie (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

16 Facebook shares 16 5 Twitter shares 5 21
Webanalisten.nl
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/