Een onderzoek naar ervaring, onderzoeksmethoden, teamsamenstelling, successen en software gebruik in de wereld van Conversie Optimalisatie en A/B-testen. Webanalisten.nl heeft in april van dit jaar een onderzoek uitgevoerd naar de (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

43 Facebook shares 43 24 Twitter shares 24 119 LinkedIn shares 119 0 GooglePlus shares 0 186
Webanalisten.nl

Wanneer je het over data management hebt hoor je vele begrippen: big data, Hadoop clusters, DMP (Data Management Platform), advanced modelling en nog veel meer. Maar hoe start je daar (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

19 Facebook shares 19 0 Twitter shares 0 141 LinkedIn shares 141 0 GooglePlus shares 0 160
Webanalisten.nl

De eerste stap die je als bedrijf zet om zoveel mogelijk uit je online marketing te halen is het goed meten van je resultaten. Hiervoor is in Google Analytics e-commerce (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

67 Facebook shares 67 0 Twitter shares 0 56 LinkedIn shares 56 0 GooglePlus shares 0 123
Webanalisten.nl

De software-oplossingen voor het afnemen van A/B-testen schieten de laatste jaren als paddenstoelen de grond uit. We kennen allemaal Optimizely, VWO en Adobe Test&Target. Maar ook Google timmert hard aan de weg (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

24 Facebook shares 24 0 Twitter shares 0 74 LinkedIn shares 74 0 GooglePlus shares 0 98
Webanalisten.nl

In onze enquête ‘status van CRO & A/B testen’ van dit kwartaal hebben we jullie, onze lezers, onder andere gevraagd welke technische A/B test oplossing(en) je gebruikt, waarom, welke andere (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

27 Facebook shares 27 3 Twitter shares 3 68 LinkedIn shares 68 0 GooglePlus shares 0 98
Webanalisten.nl

Wie op dit moment in een redesign (lees: herontwerp) traject zit zal de term ‘mobile first’ allicht kennen. Je begint het ontwerpproces met het ontwerp voor het mobile device en (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 74 LinkedIn shares 74 2 GooglePlus shares 2 85
Webanalisten.nl

Het begin van iedere A/B test analyse is vrijwel hetzelfde. Je specificeert de bezoekers die hebben deelgenomen aan de test en de bezoekers die daarnaast ook het testdoel hebben behaald. (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 62 LinkedIn shares 62 0 GooglePlus shares 0 67
Webanalisten.nl

Speciaal voor webanalisten.nl lezers: €100 korting – deelname aan deze 4 uur durende workshop kost dan niet €299, maar slechts €199 Als bedrijven als Google, eBay en Magento optimalisatie vraagstukken (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

43 Facebook shares 43 0 Twitter shares 0 23 LinkedIn shares 23 0 GooglePlus shares 0 66
Webanalisten.nl

Dit artikel is geschreven door Ton Wesseling voor het 10 jarig bestaan van Twinkle – vakblad voor Ecommerce – gefeliciteerd namens webanalisten.nl – wij werken ook al weer 7 jaar (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

21 Facebook shares 21 0 Twitter shares 0 44 LinkedIn shares 44 0 GooglePlus shares 0 65
Webanalisten.nl

8 wereldwijd erkende CRO Experts vertellen hoe je erachter komt wanneer iemand CRO begrijpt en wanneer niet. We leven in een tijd waarin iedereen digitaal expert kan zijn. Iedereen kan met (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

13 Facebook shares 13 9 Twitter shares 9 43 LinkedIn shares 43 0 GooglePlus shares 0 65
Webanalisten.nl