Chris Goward 4 uur LIFT workshop in Amsterdam – 24 november 2015
Speciaal voor webanalisten.nl lezers: €100 korting – deelname aan deze 4 uur durende workshop kost dan niet €299, maar slechts €199 Als bedrijven als Google, eBay en Magento optimalisatie vraagstukken (…) Lees meer…
Wat is CRO volgens de experts?
De resultaten van de Webanalisten survey ‘De status van Conversie Optimalisatie en A/B testen in Nederland‘ bevestigen dat CRO nog maar een jong vakgebied is. Aan klantzijde zijn de respondenten (…) Lees meer…
Review open source A/B Testing framework Wasabi
Ondanks dat A/B testing tegenwoordig een standaard methode is bij marktonderzoek zijn er nog weinig open source platformen die deze functionaliteit aanbieden. Maar afgelopen jaar kondigde softwarebedrijf Intuit aan dat (…) Lees meer…
Welke A/B testing tool moet ik gebruiken?
In onze enquête ‘status van CRO & A/B testen’ van dit kwartaal hebben we jullie, onze lezers, onder andere gevraagd welke technische A/B test oplossing(en) je gebruikt, waarom, welke andere (…) Lees meer…
Interview: Manuel Da Costa over Effective Experiments
Tijdens Conversion Hotel interviewde Guido Jansen van Euroflorist Manuel Da Costa over zijn tool genaamd Effective Experiments. Effective Experiments is een uitgebreid project management & workflow platform. Een all-in-one oplossing ontworpen om (&#…
Start je eerste A/B-test met Google Analytics/Tag Manager
De software-oplossingen voor het afnemen van A/B-testen schieten de laatste jaren als paddenstoelen de grond uit. We kennen allemaal Optimizely, VWO en Adobe Test&Target. Maar ook Google timmert hard aan de weg (…) Lees meer…
Overzicht en samenvatting van Conversion Hotel 2015
Van 20 tot en met 22 november vond de 2015 editie van Conversion Hotel plaats op Texel. In dit artikel een overzicht van alle sprekers en presentaties, met links naar de samenvattingen, slides, sketchnotes (…) Lees meer…
Waar let je op bij het inhuren van conversie optimalisatie specialisten?
8 wereldwijd erkende CRO Experts vertellen hoe je erachter komt wanneer iemand CRO begrijpt en wanneer niet. We leven in een tijd waarin iedereen digitaal expert kan zijn. Iedereen kan met (…) Lees meer…
De afgelopen 10 jaar online analyse & optimalisatie
Dit artikel is geschreven door Ton Wesseling voor het 10 jarig bestaan van Twinkle – vakblad voor Ecommerce – gefeliciteerd namens webanalisten.nl – wij werken ook al weer 7 jaar (…) Lees meer…
Welke tandenborstel je ook gebruikt, poets in ieder geval je tanden
CRO processes are like toothbrushes. They are all the same, but no one wants to use each others toothbrush. – John Ekman Een van de meest voorkomende valkuilen bij conversie (…) Lees meer…