Ondanks het feit dat het aantal mensen dat jouw website bezoekt via een smartphone alleen maar toeneemt, is dat over het algemeen geen trend die we terug zien in het conversiepercentage voor het mobiele verkeer. Het gemiddelde conversiepercentage voor mo...

Lees verder op Traffic Builders »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 154 LinkedIn shares 154 0 GooglePlus shares 0 163
Traffic Builders

Goede conversie-optimalisatie met de juiste tools is al lastig. Goede conversie-optimalistatie zonder de juiste tools is nagenoeg onmogelijk. Hoe bouw je een goede hypothese zonder de juiste data? Hoe bouw je een A/B test zonder de goede editor? Hoe beoor...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 155 LinkedIn shares 155 0 GooglePlus shares 0 155
Traffic Builders

In deel 1 van deze blogserie over UTM tagging heb ik besproken wat UTM tagging precies inhoudt en waarvoor je het gebruikt (spoiler: het goed inzichtelijk maken van de prestaties per kanaal). Het (inmiddels) geoefende oog ziet het gelijk: de link hiervoor...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 151 LinkedIn shares 151 2 GooglePlus shares 2 153
Traffic Builders

Hoe vaak hoor je mensen wel niet roepen dat al die grote bedrijven (Google) véél te veel van ons weten?! Elke verjaardag moet ik tenminste één keer uitleggen waarom het ook best fijn is om ‘gerichte advertenties’ te zien. Maar hoe gericht...

Lees verder op Traffic Builders »

44 Facebook shares 44 0 Twitter shares 0 105 LinkedIn shares 105 0 GooglePlus shares 0 149
Traffic Builders

In 2014 schreef ik nog een blog over de AdWords sterk gelijkende varianten: AdWords exact keyword matching ten dode opgeschreven? De belangrijkste boodschap hierin was dat vanaf september 2014 [exacte keywords] niet meer écht exact zouden zijn. Dit in ve...

Lees verder op Traffic Builders »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 142 LinkedIn shares 142 0 GooglePlus shares 0 148
Traffic Builders

Ben je werkzaam voor een liefdadigheids-, non-profitorganisatie of stichting? Grote kans dat je wel eens van het Google Ad Grants programma hebt gehoord. Je weet wel, het programma waarmee je in aanmerking komt voor een gift van $10,000 aan advertentiebud...

Lees verder op Traffic Builders »

1 Facebook shares 1 4 Twitter shares 4 141 LinkedIn shares 141 2 GooglePlus shares 2 148
Traffic Builders

Wij krijgen geregeld de vraag van klanten hoe zij review sterren bij hun zoekresultaten kunnen krijgen. Of waarom zij dat niet krijgen, maar de concurrent wel. Daarom zal ik in deze blog toelichten hoe dat in zijn werk gaat. En als klap op de vuurpijl ga...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 141 LinkedIn shares 141 0 GooglePlus shares 0 144
Traffic Builders

Iedereen die een AdWords-account beheert weet dat (een klein beetje) kennis van statistiek geen overbodige luxe is. Rekenen met gemiddelden, significantie en percentages is aan de orde van de dag. In deze serie neem ik jullie mee in de wondere wereld van...

Lees verder op Traffic Builders »

11 Facebook shares 11 0 Twitter shares 0 130 LinkedIn shares 130 0 GooglePlus shares 0 141
Traffic Builders

In het weekend van 18 tot en met 20 november reisden zo’n 200 CRO-experts van over de hele wereld af naar het mooie Texel voor een weekend vol inspiratie, netwerken en fun. Het gehele Opduin hotel stond dit weekend in het teken van conversie. Natuurlijk...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 131 LinkedIn shares 131 2 GooglePlus shares 2 136
Traffic Builders

Net 3 maanden nadat Google de zoekresultaten aanpaste door de rechter advertenties te verwijderen wordt de volgende (grote) update aangekondigd: Expanded Text Ads. Op de Google Performance Summit werd gisteren verteld dat we een aantal grote wijzigingen...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 133 LinkedIn shares 133 0 GooglePlus shares 0 133
Traffic Builders