Goede conversie-optimalisatie met de juiste tools is al lastig. Goede conversie-optimalistatie zonder de juiste tools is nagenoeg onmogelijk. Hoe bouw je een goede hypothese zonder de juiste data? Hoe bouw je een A/B test zonder de goede editor? Hoe beoor...

Lees verder op Traffic Builders »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 155 LinkedIn shares 155 0 GooglePlus shares 0 164
Traffic Builders

Ondanks het feit dat het aantal mensen dat jouw website bezoekt via een smartphone alleen maar toeneemt, is dat over het algemeen geen trend die we terug zien in het conversiepercentage voor het mobiele verkeer. Het gemiddelde conversiepercentage voor mo...

Lees verder op Traffic Builders »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 154 LinkedIn shares 154 0 GooglePlus shares 0 163
Traffic Builders

Updates over updates Omdat het bijna onmogelijk is alles in je nieuwsfeed bij te houden, bieden we je bij deze graag een wrap-up aan van -wat ons betreft- de belangrijkste SEO-updates tot nu toe in 2017. Wat is er in het eerste kwartaal voorbij gekomen va...

Lees verder op Traffic Builders »

9 Facebook shares 9 4 Twitter shares 4 144 LinkedIn shares 144 2 GooglePlus shares 2 159
Traffic Builders

In deel 1 van deze blogserie over UTM tagging heb ik besproken wat UTM tagging precies inhoudt en waarvoor je het gebruikt (spoiler: het goed inzichtelijk maken van de prestaties per kanaal). Het (inmiddels) geoefende oog ziet het gelijk: de link hiervoor...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 151 LinkedIn shares 151 2 GooglePlus shares 2 156
Traffic Builders

Hoe vaak hoor je mensen wel niet roepen dat al die grote bedrijven (Google) véél te veel van ons weten?! Elke verjaardag moet ik tenminste één keer uitleggen waarom het ook best fijn is om ‘gerichte advertenties’ te zien. Maar hoe gericht...

Lees verder op Traffic Builders »

44 Facebook shares 44 0 Twitter shares 0 105 LinkedIn shares 105 0 GooglePlus shares 0 149
Traffic Builders

In 2014 schreef ik nog een blog over de AdWords sterk gelijkende varianten: AdWords exact keyword matching ten dode opgeschreven? De belangrijkste boodschap hierin was dat vanaf september 2014 [exacte keywords] niet meer écht exact zouden zijn. Dit in ve...

Lees verder op Traffic Builders »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 142 LinkedIn shares 142 0 GooglePlus shares 0 148
Traffic Builders

Ben je werkzaam voor een liefdadigheids-, non-profitorganisatie of stichting? Grote kans dat je wel eens van het Google Ad Grants programma hebt gehoord. Je weet wel, het programma waarmee je in aanmerking komt voor een gift van $10,000 aan advertentiebud...

Lees verder op Traffic Builders »

1 Facebook shares 1 4 Twitter shares 4 141 LinkedIn shares 141 2 GooglePlus shares 2 148
Traffic Builders

Het is druk in het Almeerse centrum. Studenten van Hogeschool Windesheim Flevoland en Aeres nemen de stad over tijdens de introductieweek; klaar voor het eerste jaar van hun studie. Na weken stilte komt ook het schoolgebouw langzaam tot leven. De leraren...

Lees verder op Traffic Builders »

25 Facebook shares 25 0 Twitter shares 0 117 LinkedIn shares 117 2 GooglePlus shares 2 144
Traffic Builders

Wij krijgen geregeld de vraag van klanten hoe zij review sterren bij hun zoekresultaten kunnen krijgen. Of waarom zij dat niet krijgen, maar de concurrent wel. Daarom zal ik in deze blog toelichten hoe dat in zijn werk gaat. En als klap op de vuurpijl ga...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 141 LinkedIn shares 141 0 GooglePlus shares 0 144
Traffic Builders

Iedereen die een AdWords-account beheert weet dat (een klein beetje) kennis van statistiek geen overbodige luxe is. Rekenen met gemiddelden, significantie en percentages is aan de orde van de dag. In deze serie neem ik jullie mee in de wondere wereld van...

Lees verder op Traffic Builders »

11 Facebook shares 11 0 Twitter shares 0 130 LinkedIn shares 130 0 GooglePlus shares 0 141
Traffic Builders