In februari gaf ik in mijn eerste blog over influencers, een uitleg over wat influencer marketing is en welke voor- en nadelen het met zich meebrengt. Vandaag ga ik echter een andere richting op, want bij influencer marketing komt veel meer kijken. Er is...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 4
Traffic Builders

GDPR en de impact op Social Advertising Ja hoor, weer een blog over de GDPR… Dit keer over de impact van de GDPR op Social Advertising. Voor de duidelijkheid: ik ga je niet meer vertellen wanneer de handhaving van de GDPR van start gaat of waarom de GDP...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 4
Traffic Builders

De term header bidding gaat al een aantal jaren rond in de wereld van programmatic advertising. Vooral in de Verenigde Staten waar ze voorlopen op West-Europa is de adoptie hiervan al ver gevorderd. 71,6% van de publishers in Amerika geeft aan al gebruik...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 3
Traffic Builders