Toch niet wéér zo’n blog over de trends van 2017? Wees gerust, het wordt niet zo’n blog. Maar… er zijn wel wat grote (en fantastische) AdWords-ontwikkelingen geweest die ik met jou wil delen! Je kunt er zelfs nu al mee gaan testen. Er...

Lees verder op Traffic Builders »

11 Facebook shares 11 5 Twitter shares 5 100 LinkedIn shares 100 3 GooglePlus shares 3 119
Traffic Builders

In dit artikel lees je hoe je het REAN model kunt gebruiken om de juiste doelgroepstrategie voor je SEA campagnes te bepalen. Elke koper doorloopt verschillende fases tijdens het koopproces en de zoekintentie van de koper verschilt per koopfase. Wanneer...

Lees verder op Traffic Builders »

6 Facebook shares 6 7 Twitter shares 7 75 LinkedIn shares 75 0 GooglePlus shares 0 88
Traffic Builders

Stel je dit even voor: het is maandagochtend 7:00 uur en je bent onderweg naar je werk. Je bent lekker op tijd op het station en je besluit, zoals op de meeste dagen, nog even langs de koffiebar te gaan voor een gezonde dosis cafeïne. Je komt binnen en w...

Lees verder op Traffic Builders »

2 Facebook shares 2 4 Twitter shares 4 62 LinkedIn shares 62 2 GooglePlus shares 2 70
Traffic Builders

Sinds april zijn er nieuwe rapporten en dimensies te vinden in Google Analytics: de Lifetime Value. In deze rapporten kun je zien wat de gemiddelde opbrengst per gebruiker is in de acquisitieperiode. In dit artikel lees je hoe je deze rapporten kunt toep...

Lees verder op Traffic Builders »

1 Facebook shares 1 6 Twitter shares 6 47 LinkedIn shares 47 0 GooglePlus shares 0 54
Traffic Builders

Onze (marketing)wereld wordt steeds meer digitaal en de scheiding tussen on- en offline media is steeds vager. Toch is er nog altijd een boel ruimte (en budget) voor wat van oudsher offline marketingkanalen zijn: TV 📺, radio 📻 en print &#...

Lees verder op Traffic Builders »

6 Facebook shares 6 5 Twitter shares 5 40 LinkedIn shares 40 2 GooglePlus shares 2 53
Traffic Builders

In het vorige deel van mijn blog (die je hier kunt lezen) heb ik het gehad over het belang van een goede eerste indruk met behulp van display advertising. Zo vertelde ik dat het belangrijk is om goed na te denken over de creatives die je gaat gebruiken, j...

Lees verder op Traffic Builders »

6 Facebook shares 6 3 Twitter shares 3 36 LinkedIn shares 36 2 GooglePlus shares 2 47
Traffic Builders

Ook dit jaar werd het weer goed bezocht: Digital Marketing Live. Vele toffe sprekers stonden op 1 juni 2017 op het podium om hun kennis en ervaring te delen met de bezoekers. Natuurlijk was ook Traffic Builders van de partij om van gedachten te wisselen...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 3 Twitter shares 3 27 LinkedIn shares 27 2 GooglePlus shares 2 35
Traffic Builders

Mobile: daar kunnen marketeers al lang niet meer omheen. Al jarenlang wordt gezegd dat dit de toekomst is. Dit is te zien aan het feit 86% van de Nederlanders in het bezit is van een mobiele telefoon. Maar liefst 82% van hen gebruikt het device als rese...

Lees verder op Traffic Builders »

8 Facebook shares 8 5 Twitter shares 5 20 LinkedIn shares 20 0 GooglePlus shares 0 33
Traffic Builders

Mensen vragen mij weleens wat ik doe voor werk. Als ik ze dan vertel dat ik me onder andere bezig hou met ‘UX design’, dan zijn, op een enkeling hier en daar na, de meesten vaak niet veel wijzer geworden dan voordat ik die term eruit gooide. Mensen di...

Lees verder op Traffic Builders »

7 Facebook shares 7 2 Twitter shares 2 21 LinkedIn shares 21 2 GooglePlus shares 2 32
Traffic Builders

Programmatic advertising, welk online bureau heeft er niet van gehoord of over gelezen? Deze manier van advertentieruimte inkopen heeft in een korte tijd de display markt op z’n kop gezet. Wij verwachten dat dit binnenkort ook zal gebeuren voor Digital...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 0
Traffic Builders