AdWords bedrijfsgegevens worden erg ondergewaardeerd. En dat terwijl ze al jaren bestaan én superhandige functies bevatten. Met bedrijfsgegevens kun je namelijk in AdWords een deel van je advertenties automatiseren. Het automatiseren van campagnes binnen...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 5 Twitter shares 5 64 LinkedIn shares 64 2 GooglePlus shares 2 75
Traffic Builders

In 1992 wist John Gray met zijn boek “Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus” het thema verschillen tussen de seksen weer nieuw leven in te blazen. En wat hij hierin vertelde waren zaken die bijna lijnrecht tegenover twee emancipatierevolutie...

Lees verder op Traffic Builders »

5 Facebook shares 5 4 Twitter shares 4 53 LinkedIn shares 53 0 GooglePlus shares 0 62
Traffic Builders

Online marketeers, omarm snel de mobile revolution! Recent las je hier – in mijn deel 1/2 – over smartphonegebruik én 4 webtechnieken voor een mobielvriendelijke(re) website. Next step: content. Die moet jouw mobiele doelgroepen én zoekmachi...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 7 Twitter shares 7 43 LinkedIn shares 43 0 GooglePlus shares 0 53
Traffic Builders

In de wereld van online adverteren is het ontzettend belangrijk om keuzes over het besteden van marketingbudget te kunnen onderbouwen met data. Online adverteerders kunnen in Google Analytics en Google AdWords ontzettend veel ideeën opdoen voor mogelijke...

Lees verder op Traffic Builders »

21 Facebook shares 21 5 Twitter shares 5 14 LinkedIn shares 14 1 GooglePlus shares 1 41
Traffic Builders

Digital Marketing Live is een van de favoriete Emerce events voor online marketeers. Traditiegetrouw delen wij hier onze kennis en ervaring met bezoekers en ook dit jaar zijn wij weer van de partij. In dit artikel lees je over de inhoud van onze sessies e...

Lees verder op Traffic Builders »

2 Facebook shares 2 7 Twitter shares 7 26 LinkedIn shares 26 1 GooglePlus shares 1 36
Traffic Builders

Lees jij dit artikel op je smartphone? Die kans is groot. Zeg je anno 2017 online, dan zeg je: mobile. Wie een website optimaal wil inzetten én laten renderen, moet kritisch nadenken over hoe online content effectief wordt ingericht op de behoeften van...

Lees verder op Traffic Builders »

8 Facebook shares 8 6 Twitter shares 6 21 LinkedIn shares 21 1 GooglePlus shares 1 36
Traffic Builders

In mei vorig jaar schreef mijn collega Martijn Stoelhorst een blog over de veranderingen van tekstadvertenties in Google AdWords. Inmiddels zijn we een jaar verder en zijn de standaard tekstadvertenties langzaamaan vervangen door Expanded Text Ads, ook we...

Lees verder op Traffic Builders »

7 Facebook shares 7 4 Twitter shares 4 19 LinkedIn shares 19 0 GooglePlus shares 0 30
Traffic Builders

Mobile advertising strategie is een veelbesproken onderwerp in relatie tot online strategie. Bestaat een mobiele strategie eigenlijk wel of is dit altijd geïntegreerd in de volledige online marketing strategie? Wanneer zet je mobiel dan in en op welke m...

Lees verder op Traffic Builders »

1 Facebook shares 1 2 Twitter shares 2 22 LinkedIn shares 22 1 GooglePlus shares 1 26
Traffic Builders