De één is ‘s werelds grootste zoekmachine en de ander is ‘s werelds grootste webwinkel. In eerste instantie zou je misschien denken dat deze twee internetgiganten geen concurrenten van elkaar zijn. Als je echter inzoomt merk je dat er behoorlijk wat...

Lees verder op Traffic Builders »

1 Facebook shares 1 6 Twitter shares 6 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 7
Traffic Builders

Met de introductie van de nieuwe AdWords-interface is wat niemand ooit verwachte dan toch gebeurd. De polarisatie binnen het AdWords-landschap is een feit. Aan de ene kant van onze kantoortuin zitten de consultants die de nieuwe AdWords-interface (AdWords...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 3
Traffic Builders

Laag zoekvolume is de nachtmerrie van elke adverteerder. Het hebben van voldoende zoekvolume is immers het uitgangspunt van de meeste succesvolle AdWords campagnes. Dit zal voornamelijk gelden voor nieuwe bedrijven met innovatieve producten of onderneming...

Lees verder op Traffic Builders »

1 Facebook shares 1 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 3
Traffic Builders

Consumenten verwachten steeds meer. Zij verwachten direct te vinden waar ze naar zoeken, voor de prijs die zij bereid zijn om neer te leggen. Hoe zorg je ervoor dat jij zichtbaar bent op het moment dat zij zoeken? En hoe blijf je zichtbaar op de woorden d...

Lees verder op Traffic Builders »

1 Facebook shares 1 1 Twitter shares 1 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 2
Traffic Builders