Een van de grootste uitdagingen in het leven van een online marketeer is het meten en beoordelen van Cross Device Data. Zelfs na de introductie van de User ID functie. Met deze functie blijft het inloggen op de website een vereiste, waardoor de data tot e...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 8 Twitter shares 8 98 LinkedIn shares 98 0 GooglePlus shares 0 109
Traffic Builders

Ongeveer anderhalve maand geleden heb ik geschreven over de 6 search advertising trends in 2017 die je niet mag missen. Eén van die trends is de personalisatie van search ads. In bijna elk online marketing kanaal draait alles om relevantie. Om deze hoge...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 5 Twitter shares 5 60 LinkedIn shares 60 0 GooglePlus shares 0 68
Traffic Builders

Halverwege 2016 werd door Google groot nieuws gepubliceerd met betrekking tot de lancering van een nieuwe Google AdWords Alpha interface. In dit nieuwsbericht lieten ze doorschemeren dat de nieuwe interface eind 2017 beschikbaar zal worden voor adverteerd...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 8 Twitter shares 8 46 LinkedIn shares 46 0 GooglePlus shares 0 58
Traffic Builders

Als je onze eerdere blogs over laadsnelheid leest, zie je een duidelijk patroon. Ze beginnen bijna allemaal met een onderzoek dat aantoont hoe belangrijk performance is of hoe jaar in jaar uit, de gemiddelde webpagina steeds langzamer wordt. Naast...

Lees verder op Traffic Builders »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 47 LinkedIn shares 47 1 GooglePlus shares 1 54
Traffic Builders

Ranken in Google dankzij video SEO. Dat willen we natuurlijk allemaal! Voorheen toonde Google een video rich snippet in de zoekresultaten als de pagina correct opgemaakt was. Sinds de zomer van 2014 gebeurt dat vrijwel alleen nog maar bij resultaten van Y...

Lees verder op Traffic Builders »

1 Facebook shares 1 4 Twitter shares 4 44 LinkedIn shares 44 2 GooglePlus shares 2 51
Traffic Builders

Wat doe je als het een jaar duurt voordat je A/B test significant is? Als je zo weinig verkeer hebt dat testen nutteloos lijkt? Juist. Gewoon blijven optimaliseren! Elke website is geschikt voor conversie-optimalisatie. Ook als je weinig traffic hebt, zij...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 4 Twitter shares 4 35 LinkedIn shares 35 0 GooglePlus shares 0 42
Traffic Builders

We weten allemaal dat wat we op internet lezen, niet per se de waarheid is. Het is ook geen nieuws dat bedrijven hun verhaal online vaak behoorlijk aandikken. Grote bekende brands schenken we desondanks heel gemakkelijk ons vertrouwen. Maar wat verwachten...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 9 Twitter shares 9 20 LinkedIn shares 20 2 GooglePlus shares 2 35
Traffic Builders

Grote kans dat je als ondernemer of merk nog steeds zit te vissen in de Millennial vijver. Want was deze doelgroep niet het meest interessante wat de jaren ‘80 hebben voortgebracht, naast de uitvinding van de videoband, het muziekoeuvre van David Hassel...

Lees verder op Traffic Builders »

5 Facebook shares 5 4 Twitter shares 4 24 LinkedIn shares 24 0 GooglePlus shares 0 33
Traffic Builders

Dat was een verrassing vorig jaar november. Trump werd gekozen als president, ondanks de 2,1% hogere popular vote van zijn tegenstander Clinton. Waarom hadden bijna alle polls en datavoorspellingen het bij het verkeerde eind? De content marketing- en pr-m...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 26 LinkedIn shares 26 2 GooglePlus shares 2 32
Traffic Builders

Vorig jaar blogde mijn collega al over het gebruik van DoubleClick en hoe je dit effectief kan inzetten. Inmiddels zijn we een jaar verder en werken we al voor een groot aantal enthousiaste opdrachtgevers met DoubleClick for Search. In dit eerste blog vi...

Lees verder op Traffic Builders »

7 Facebook shares 7 4 Twitter shares 4 19 LinkedIn shares 19 2 GooglePlus shares 2 32
Traffic Builders