Ontdek jouw persoonlijke weg naar meer conversies #WebshopWednesday
Tegenwoordig draait het om het creëren van de ultieme klantbeleving. Maar wat houdt dat eigenlijk in? Het heeft alles te maken met het soort product of dienst dat je aanbiedt en hoe sterk je merk is. In onze blog ontdek je welke beleving jou meer convers…
Nieuwsbrieven: horen ze nog thuis in jouw marketing mix van 2020? #WebshopWednesday
Een nieuwsbrief is anno 2020 een omstreden (marketing) communicatiemiddel. Veel mensen vinden het ouderwets. Toch zijn er genoeg redenen om ze wel te sturen. Hoe zit dat bij jou? Stuur jij regelmatig een mailing? In onze blog lees je waarom het nu nog ste…
De magie van landingspagina optimalisatie voor Google Ads
Verkoop jij producten op je website? Lekker bezig! Zet je Google Ads in om bezoekers naar jouw website te sturen, dan doe je het helemaal goed. Als je de extra stap zet om de ervaring op jouw website te optimaliseren is het cirkeltje rond. In dit artikel…
Groot nieuws: Google Shopping Binnenkort Wereldwijd Gratis #WebshopWednesday
Google heeft aangegeven dat vóór eind oktober 2020 de Google Shopping vermeldingen wereldwijd worden uitgebreid met gratis productvermeldingen. Hoe komt dit eruit te zien? In deze blog lichten we de details toe van deze nieuwe ontwikkeling. Daarnaast ge…
Zonder doelstellingen geen succesvolle webshop. Zo stel je ze op! #WebshopWednesday
Doelstellingen zijn vaak een ondergeschoven kindje bij organisaties. Uitspraken als ‘We zien wel waar het schip strandt’ of ‘De doelen worden toch niet gehaald’ horen we vaak. Doelstellingen zijn wel degelijk van grote waarde voor jouw business. H…
How To: Webshop kosten en kostprijs berekenen #WebshopWednesday
Een nauwkeurige kostprijsberekening bepaalt in hoge mate het succes van jouw webshop. Toch hebben veel ondernemers dit niet op orde. Eerlijk is eerlijk, het is ook ingewikkeld. Daarom leggen we in deze blog aan de hand van een rekenvoorbeeld uit hoe het m…
Abandoned Cart E-mails: herstel je verloren saleskansen! #WebshopWednesday
Veel webshopeigenaren kennen het probleem: consumenten zoeken naar een product, plaatsen die in hun winkelwagen en verlaten de webshop zonder de aankoop af te ronden. Veel webshops sturen daarom abandoned cart mails. Hiermee worden consumenten eraan herin…
Conversies nodig? Check onze checkout tips #WebshopWednesday
Je kunt nog zo’n mooie webshop hebben, klanten haal je pas binnen op je checkout page. Een goede reden om deze continu kritisch te bekijken en aan te scherpen waar nodig. Wij helpen je vast een handje met onze optimalisatie tips. Daarmee voorkom je frus…
Het belang van een HTML sitemap #WebshopWednesday
Een HTML sitemap is een pagina met links naar alle pagina’s binnen je website. Lees in ons nieuwste artikel alles over deze eenvoudige SEO optimalisatie. Lees meer Het belang van een HTML sitemap #WebshopWednesday…
SEO voor productcategorieën in webshops #WebshopWednesday
Voor webshops is het lastig om met productpagina’s onderscheidend te zijn. Ook is het moeilijk om hiermee hoog te scoren in Google. Met categoriepagina’s kun je wel het verschil maken! Een categoriepagina biedt de kans om te scoren op je belangrijkste z…