Incroyable: de Franse reclamewaakhond ARPP heeft een tv-reclame van de Nederlandse fietsenmaker VanMoof verboden. ‘Dit laat zien hoe machtig de auto-industrie is’, reageert medeoprichter Taco Carlier. ...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Sprout

Ondernemersnieuws: Inspectie geeft New York Pizza tik op de vingers, Mark Zuckerberg ziet miljarden verdampen door boycot adverteerders en Temper wilde horecapersoneel inzetten in landbouw....

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Sprout

De broers Marcel (31) en Marco Koers (25) van Startup van de Week HappySoaps maken plasticvrije shampoo’s in in vaste vorm. Ze willen de cosmetische industrie bewegen richting een plasticvrije productie. ‘We vechten tegen de multinat...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Sprout

Na Picnic proberen FNV en CNV nu Temper af te schilderen als bedreiging. Onterecht, schrijft Aik Deveneijns (LevelUp Ventures) in een opiniestuk. ‘Eigenlijk houden ze gewoon niet zo van innovatie.’...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Sprout

Ondernemersnieuws: Catawiki leent 7 miljoen om coronakans te pakken, Swapfiets stapt op e-steps en incubator zoekt nieuwe Beyond Meat....

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Sprout

Ondernemersnieuws: Ali Niknam blijft geld pompen in Bunq, ook Frankrijk maakt zich boos over het verbod op ‘autovijandige’ commercial van VanMoof en Wirecard verdiende goed aan schimmige pornosites....

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Sprout

In de Postcode Loterij Green Challenge, een jaarlijkse wedstrijd waar in totaal 1 miljoen euro wordt verdeeld, maken dit jaar zes groene startups uit Nederland kans op een plek in de finale. ...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Sprout

Reissite Vakanties.nl neemt de Nederlandse website voor vakantiebeoordelingen Zoover over van zijn Duitse eigenaar. Met beide bedrijven gaat het door de coronacrisis niet erg goed. ‘We verenigen onze krachten om in de toekomst goed verder te kun...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Sprout

Manon van Essen mag met haar merk voor groentepizza’s Magioni dan niet ‘het meeste geld’ hebben, ze stelt wel ‘de grootste mond’ te hebben. Zo sprak het merk zich in een reclame al eens uit tegen seksisme. ‘We schromen niet om som...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Sprout

De baksteen van de toekomst wordt vervaardigd uit baggerspecie, die we uit kanalen en sloten halen. Althans, daarop mikken de ondernemers achter de circulaire startup Waterweg. ‘Je kunt bagger ook voor hoogwaardige zaken gebruiken.’...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Sprout
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/