De corona-crisis raakt elke ondernemer. Of je nu een ZZP'er, startende MKB'er of een bedrijf met meer dan 1000 werknemers hebt,  we raken allemaal klanten kwijt. Zichtbaar blijven bij de doelgroep is belangrijk. Zo kom je in het vizier bij potentiële...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Proven Context Blog

Ik besloot voor mijn studie Communicatie vijf maanden naar Rusland te verhuizen en me te verdiepen in het land, de cultuur en de visie op social media. In Sint-Petersburg deed ik een bijzondere ontdekkingen over LinkedIn en stuitte ik op een voor mij onbe...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Proven Context Blog

We kennen 'm allemaal wel van vroeger: de speelgoedbrochure van Intertoys. Uren, misschien zelfs dagen, bladerden we door de papieren brochure. Je zou denken dat de papieren brochure is uitgestorven in het huidige digitale tijdperk. Maar niet is minder wa...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

De dialoog starten met je connecties op LinkedIn? Een onderzoekje of enquête binnen jouw netwerk? Start een LinkedIn Poll. Huh? Polls op LinkedIn? Jazeker! LinkedIn gaat deze functie beschikbaar stellen voor alle gebruikers. We verzamelden de belangrijks...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

De opiniepeiling opstellen onder je connecties op LinkedIn? Een poll of enquête binnen jouw netwerk? Start een LinkedIn Poll. LinkedIn stelt deze functie beschikbaar stellen voor alle gebruikers. We verzamelden de belangrijkste informatie over hoe je een...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

Hoe creëer je interessante en vernieuwende content, die ook nog goed wordt gevonden in zoekmachines? Scoor hoger in Google met zoekwoorden. We leggen uit hoe je dit doet....

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

De online marketeer en content marketeer vallen samen onder het kopje ‘digital marketeer’. Online en content marketeers zijn inhoudelijk goed op de hoogte van elkaars werkzaamheden. Maar er zijn belangrijke verschillen. ...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

Een slimme tactiek in marketing: nudging. De knoppen die Google gebruikt om de gebruikers een keuze te laten maken, ogen simpel en gelijkwaardig. Jij als gebruiker hebt de vrije keuze. Toch? Niets is minder waar. De knoppen beïnvloeden je. En daar kunn...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

Kinderen jonger dan 7 jaar kunnen zichzelf nog niet wapenen tegen persuasion. Zij zijn hierdoor kwetsbaar en makkelijker te beïnvloeden. Moeten we toestaan dat deze kinderen worden getarget door bedrijven? Is kindermarketing eigenlijk wel ethisch, of mo...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

Je kan er in onze taal bijna niet omheen: de man die voorrang krijgt. Kijk maar eens naar de volgende zin: 'Gezocht: Accountmanager die sterk in zijn of haar schoenen staat.' Deze zin lijkt wellicht genderneutraal, maar is het niet. Eerst de man, daarna...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/