Het uiterlijk van Google Search gaat veranderen. Dat zegt Jamie Leach, Senior Interaction Designer bij Google Search. Een grote stap. Google Ads worden (weer) minder opvallend. Maar favicons krijgen juist een mooie nieuwe plek bij de organische resultaten...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Proven Context Blog

Ik weet het niet meer bij die reclameslogans. In de ene reclame is 'gewoon' prima. Bij 'Gewoon goede verzekeringen' van Klaverblad bijvoorbeeld. In de andere commercial is 'anders' juist maatstaf: 'Ikea, elke dag anders'. Of 'Think different' van App...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Proven Context Blog

Privacyschending is een hot topic. Maar toch geven we vaak veel te gemakkelijk onze gegevens weg. Aan Google, Instagram, Amazon, etc. Privacy en Privacyschending zijn thema's die Jochem Nooyen onder de aandacht brengt in zijn theatershow Privacy.  Privac...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Proven Context Blog

Wat is duidelijker qua voedingswaarde? (A) 11,8 gram suiker per 100 ml x 2, óf (B) 6 suikerklontjes? Makkelijk: de suikerklontjes. Suikerklontjes zijn concreet. Daarmee zijn ze geschikt voor het communiceren van positieve informatie. Precies omgekeerd we...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

Het SUCCES Model van wetenschappers Chip Heath en Dan Heath meet de kwaliteit van jouw content. Check jouw score via het SUCCES Model. Er zijn 6 Factoren: Simpel, Unexpected, Concrete, Credible, Emotion en Stories? Dit model legt je content onder een verg...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

"We hebben 'm zelf ook!" Dit zijn de 5 online marketing tools die wij bij Proven Context gebruiken. Een praktisch overzicht voor marketeers. Vooral voor marketeers die het lastig vinden om uit het grote online aanbod marketing de juiste tools te kiezen. D...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

Social Proof kan problemen oplossen óf juist creëren. “Kwart docenten uitgescholden, geïntimideerd of geduwd door leerlingen” kopte het nieuwsbericht op nos.nl. Met deze kop probeerde NOS uiteraard aandacht te vragen voor een maatschappelijk proble...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

Met het CCCS-model controleer je objectief de kwaliteit van Content. Het CCCS-model is een uitbreiding van het CCC-model zoals ontwikkeld door Jan Renkema. Proven Context schreef erover voor Frankwatching. Bekijk het CCCS-model op Frankwatching > CCC-m...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

Als bedrijf kun je een animatie toevoegen aan het logo van je Linkedin-bedrijfsprofiel. Bewegende beelden vallen beter op dan statische beelden. Een animatie of beweging toevoegen aan jouw LinkedIn-profiel / LinkedIn-logo zorgt dus voor meer aandacht. Maa...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog

Onlangs legde Olaf Geysendorpher, directeur van Proven Context, in een artikel voor AMWeb uit waarom consumenten inflatie nooit zullen snappen. Inmiddels is hij hiervoor geïnterviewd door Kop-Munt.nl Een citaat uit het interview met Kop-Munt. “De advis...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/