Nog maar een paar weken en dan staat 2016 alweer voor de deur. Een nieuw jaar betekent nieuwe kansen én nieuwe ontwikkelingen, ook op het gebied van online marketing. Als marketeer in een dynamische, online wereld is het belangrijk om continu...

Lees verder op One4Marketing »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 233
One4Marketing

Contentmarketing is meer dan tekst alleen. Daarom willen we de komende tijd op onze blog verschillende marketingexperts interviewen (met beeld en geluid) over de onderwerpen waar zij veel van weten. Het interview is dan ook hier terug te zien of te beluis...

Lees verder op One4Marketing »

24 Facebook shares 24 0 Twitter shares 0 143
One4Marketing

Je kent ze vast wel, de omschrijvingen in een vacature voor een marketeer. Je moet een hands-on mentaliteit hebben, een teamplayer zijn - maar ook zelfstandig en verantwoordelijk - je moet minstens een paar jaar werkervaring hebben en oh ja, j...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 132
One4Marketing

Al sinds men sprak over het fenomeen 'social media', was het duidelijk dat het hoofddoel hierbij niet verkopen, maar interactie was. Heb je ooit een nieuw boek gekocht omdat de auteur je op Twitter daarom vroeg? Toch, als we er iets langer bij stilstaan...

Lees verder op One4Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 114
One4Marketing

Afgelopen week zag ik op social media en op tv allerlei berichten over buschauffeur Shandrick. Deze buschauffeur uit Enschede had een visie op zijn vak en probeerde dit vanuit het diepst van z’n hart uit te voeren. De manier waarop hij zijn vis...

Lees verder op One4Marketing »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 114
One4Marketing

We leven in een tijdperk van abstractie. Niet alleen hagelt het authenticiteit en transparantie in het hedendaagse marketingklimaat, ook de term engagement komt met bakken uit de lucht vallen.  Jazeker, we willen allemaal dat onze klanten engag...

Lees verder op One4Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 101
One4Marketing

Heel Nederland gaat content maken, denkt Puck Landewé van Wehkamp. In 'Help! Wéér een blog' beschrijf ik hoe de contentberg maar blijft groeien. En dat je, als je alle Nederlandse gepubliceerde content van die dag wilt lezen, maar liefst 25...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 101
One4Marketing

Authenticiteit. Het is natuurlijk een heel hip en elegant woord om in je pitch te gebruiken. Lekker veilig ook, want gezien de abstractie van het woord zal niemand je tegenspreken. Want wanneer ben je nou eigenlijk authentiek? Authenticiteit heeft te mak...

Lees verder op One4Marketing »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 98
One4Marketing

Bangkok: de stad waar ik mijn meest memorabele restaurantervaring had. Ik herinner het me nog goed. Het was die dag 35 graden. Mijn vochtpercentage stond gelijk aan dat van een gedroogde dadel en als ik niet snel wat te drinken zou krijgen zou ik gegaran...

Lees verder op One4Marketing »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 97
One4Marketing

De laatste jaren gebruiken marketeers steeds vaker de term 'inbound' om een grote verandering in consumentengedrag te duiden. Nu prospects steeds meer manieren hebben gevonden om onwelkome boodschappen te vermijden, die werden verspreidt door outbound mid...

Lees verder op One4Marketing »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 96
One4Marketing