Het aantal serviceberichten dat binnenkomt via social media en messaging kanalen is de afgelopen jaren aanzienlijk toegenomen. Zo zag HEMA in 2017 een toename van 60% van het volume ten opzichte van 2016. Inmiddels verwerkt HEMA ongeveer 30.000 berichten...

Lees verder op Obi4wan Blog »

11 Facebook shares 11 11 Twitter shares 11 22
Obi4wan Blog

Daar is ‘ie weer: de officiële OBI4wan inhaakkalender voor 2019! Download hem nu en zorg ervoor dat jij als communicatieprofessional altijd op de hoogte bent van wat er speelt binnen jouw markt. Speel slim in op de actualiteit óf maakt de keuze op wel...

Lees verder op Obi4wan Blog »

14 Facebook shares 14 7 Twitter shares 7 21
Obi4wan Blog

Als (social media) marketeer besteed je veel tijd aan het creëren van content en zorg je voor een zorgvuldige verspreiding van je boodschap. Social media helpen om je boodschap te laten zien aan je lezers, klanten of toekomstige leads. Kleine uitdaging:...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Obi4wan Blog

Op donderdag 29 november is OBI4wan opnieuw hoofdsponsor van het Social Service Congres in Utrecht. Ook dit jaar zijn wij weer aanwezig om onze kennis over media monitoring, webcare, messaging en chatbots te delen met de aanwezige bezoekers. Meer weten ov...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Obi4wan Blog

Op 29 november was ik te gast bij het Social Service Congres in Utrecht. Met meerdere sessies en het centrale thema ‘service doe je samen’, stond het congres in het teken van inspiratie en inzichten op het gebied van webcare en service. In dit blog de...

Lees verder op Obi4wan Blog »

3 Facebook shares 3 6 Twitter shares 6 9
Obi4wan Blog

Het waarom van (social) media monitoring staat bij veel organisaties niet langer ter discussie. Zo stelt ‘online luisteren’, ofwel ‘social listening’, je in staat om direct actie te ondernemen op gebeurtenissen die zich in de media voordoen. Of he...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Obi4wan Blog

Op 29 november was ik te gast bij het Social Service Congres in Utrecht. Met meerdere sessies en het centrale thema ‘service doe je samen’, stond het congres in het teken van inspiratie en inzichten op het gebied van webcare en service. In dit blog de...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Obi4wan Blog

Het jaar 2018 is bijna ten einde en traditiegetrouw zorgt het einde van het jaar voor terugblikken en lijstjes. We kijken terug op een mooi jaar en vieren successen. Adformatie presenteert in samenwerking met OBI4wan de onderzoeksresultaten van de online...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Obi4wan Blog

Het jaar 2018 is bijna ten einde en traditiegetrouw zorgt het einde van het jaar voor terugblikken en lijstjes. We kijken terug op een mooi jaar en vieren successen. Adfo Groep presenteert in samenwerking met OBI4wan de onderzoeksresultaten van de online...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Obi4wan Blog

Zoals je wellicht al wel vaker gehoord hebt zijn we bij OBI4wan sinds de fusie van de organisaties Buzzcapture en OBI4wan bezig met het project ‘Backend Integratie’. Dit betekent dat we de databases van zowel OBI Engage als de OBI Brand Monitor aan el...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Obi4wan Blog