Een interview met Pieter Saman, CEO Bever, over de synergie tussen online- en offline retail....

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 0
Marketingtribune

Hoe spot je trends in een zee van data? Databedrijf Weborama zegt het antwoord te hebben met BigFish, een nieuwe digital insights-tool waarmee merken onontdekte trends en nieuwe business-opportunity's uit semantische data kunnen vissen....

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 0
Marketingtribune

We merken allemaal wat de zon met ons doet; we staan makkelijker op, zingen schaamteloos mee met die heerlijke zomerhitjes in de auto, gaan weer gezonder eten en ga zo maar door. Maar laten we ons door het weer ook makkelijker beïnvloeden? Jazeker!...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 0
Marketingtribune