Een vriendin vroeg mij dit weekend of ik ook niet ziek werd van Facebook en de schijnbare fixatie die we hebben om ons online oh-zo-perfect te presenteren. Het frustreerde haar dat wat er op Facebook gebeurt, niets te maken heeft met het echte le...

Lees verder op Marketingtribune »

84 Facebook shares 84 0 Twitter shares 0 84
Marketingtribune

Sparen. Nederlanders zijn er dol op. En wie kent ze niet, de spaarkaart waar na aankoop een stempel op wordt gezet. Ondanks dat stempelkaarten populair blijven is deze fysieke vorm wat achterhaald. Een goede reden om de immer populaire kaart in een nieuw...

Lees verder op Marketingtribune »

73 Facebook shares 73 0 Twitter shares 0 73
Marketingtribune

Het is de missie van CCO van Recharge.com Martijn Groot om wereldwijd marktleider te worden voor het online opwaarderen van telefoons met call credits en data. Daarnaast onderzoekt het serieus de mogelijkheden om tegoeden op je telefoon ook te kunnen geb...

Lees verder op Marketingtribune »

69 Facebook shares 69 0 Twitter shares 0 69
Marketingtribune

Cosmo Hairstyling was een traditionele kapsalon die jarenlang verlies leed, maar dankzij flink investeringen in marketing en een nieuw digitaal ecosysteem is de weg naar boven ingezet. Gesprek met Digital Marketing Manager Ellis van der Slikke over onder...

Lees verder op Marketingtribune »

66 Facebook shares 66 2 Twitter shares 2 68
Marketingtribune

Ziggo heeft op de dag van de Europa League finale tussen Ajax en Manchester United de succesvolste gesponsorde Snapchat-filter in Nederland tot dusver geïntroduceerd. Als hoofdsponsor van Ajax maakte Ziggo het mogelijk om op woensdag 24 mei de hele dag S...

Lees verder op Marketingtribune »

60 Facebook shares 60 1 Twitter shares 1 61
Marketingtribune

Het influencer-marketingplatform Join heeft een investering van 1 miljoen opgehaald bij Airbridge Equity Partners. Met deze kapitaalinjectie wil het merken en influencers in heel Europa koppelen. Een gesprek met medeoprichter en CEO Paolo Martorino. 'Joi...

Lees verder op Marketingtribune »

11 Facebook shares 11 0 Twitter shares 0 58
Marketingtribune

Iedere Nederlander kan bij zijn online uitgaven aan vakantie, kleding, schoenen, abonnementen en verzekeringen gemiddeld 525 euro per jaar besparen via de cashback-formule. De nieuwe website CashbackXL.nl wil de komende twee jaar 250 duizend consumenten i...

Lees verder op Marketingtribune »

56 Facebook shares 56 0 Twitter shares 0 56
Marketingtribune

De wens was er al langere tijd, maar nu is het dan eindelijk zover. De lancering van de nieuwe wervingssite van D&B The Facility Group: areyouepic.nl. Uit diverse onderzoeken blijkt dat wanneer mensen online een interessante vacature tegenkomen, ongeveer...

Lees verder op Marketingtribune »

52 Facebook shares 52 0 Twitter shares 0 52
Marketingtribune

Martine Barbier-Westhuis is manager e-commerce en online bij Randstad Groep Nederland. Een technologiegestuurde organisatie worden, dat is haar missie. En daar is veel tijd voor nodig, maar vooral ook de juiste mensen, vertelt ze. Tijdens Marketing & Tech...

Lees verder op Marketingtribune »

49 Facebook shares 49 0 Twitter shares 0 49
Marketingtribune

We hebben het lang niet allemaal in de gaten, maar kunstmatige intelligentie heeft haar intrede in onze levens al lang en breed gedaan. We chatten met virtuele klantenservices, we vragen Siri wat voor weer het wordt en ondertussen parkeert onze auto zichz...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 47
Marketingtribune
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/