Bernd Lösing en Elina Skakovski versterken social media bureau Blauw Gras. Daarmee wil het bureau zich naar eigen zeggen meer gaan onderscheiden op het gebied van content, campagnes, snelheid en flexibiliteit....

Lees verder op Marketingtribune »

185 Facebook shares 185 0 Twitter shares 0 194 LinkedIn shares 194 0 GooglePlus shares 0 379
Marketingtribune

LinkedIn maakt vandaag de top 10 van de ‘most engaged marketers’ van Nederland bekend. Er is gekeken naar de activiteiten op LinkedIn van mensen die momenteel werkzaam zijn in een marketing, communicatie en/of social media functie bij een beursgenotee...

Lees verder op Marketingtribune »

91 Facebook shares 91 0 Twitter shares 0 253 LinkedIn shares 253 0 GooglePlus shares 0 344
Marketingtribune

Consumenten verwachten van bedrijven dat zij hen helpen aan een meer persoonlijke online ervaring en als duidelijk is welke voordelen dit oplevert, is 45 procent van de Nederlanders bereid daar persoonlijke gegevens voor af te staan. 34 procent verwacht z...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 290 LinkedIn shares 290 0 GooglePlus shares 0 290
Marketingtribune

Het is de missie van CCO van Recharge.com Martijn Groot om wereldwijd marktleider te worden voor het online opwaarderen van telefoons met call credits en data. Daarnaast onderzoekt het serieus de mogelijkheden om tegoeden op je telefoon ook te kunnen geb...

Lees verder op Marketingtribune »

69 Facebook shares 69 0 Twitter shares 0 202 LinkedIn shares 202 0 GooglePlus shares 0 271
Marketingtribune

De fysieke winkels van Blokker ondergaan een metamorfose en worden tegelijkertijd in toenemende mate geïntegreerd met de online kanalen van de winkelketen. De teller van online te bestellen producten moet aan het eind van het jaar op 35000 staan, tegen 5...

Lees verder op Marketingtribune »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 214 LinkedIn shares 214 0 GooglePlus shares 0 250
Marketingtribune

Daar waar jonge creatieve mensen uit de hele wereld samen komen zie je de eerste uitingen, tekenen en producten van de veranderende tijdgeest. Daarom maakt Peter Heshof ieder jaar een trendreis naar deze plekken. Dit jaar gaat de reis naar San Francisco,...

Lees verder op Marketingtribune »

45 Facebook shares 45 0 Twitter shares 0 189 LinkedIn shares 189 0 GooglePlus shares 0 234
Marketingtribune

Onlinemarketingbureau Happy Idiots heeft zich onlangs versterkt met Roelien Luijt. De voormalige Managing Director van onderzoeks- en consultancybureau Repucom wordt verantwoordelijk voor business development op het gebied van Sport & Welzijn....

Lees verder op Marketingtribune »

42 Facebook shares 42 0 Twitter shares 0 164 LinkedIn shares 164 0 GooglePlus shares 0 206
Marketingtribune

Ziggo heeft op de dag van de Europa League finale tussen Ajax en Manchester United de succesvolste gesponsorde Snapchat-filter in Nederland tot dusver geïntroduceerd. Als hoofdsponsor van Ajax maakte Ziggo het mogelijk om op woensdag 24 mei de hele dag S...

Lees verder op Marketingtribune »

60 Facebook shares 60 1 Twitter shares 1 142 LinkedIn shares 142 0 GooglePlus shares 0 203
Marketingtribune

Met fascinerende fenomenen als Netflix en Airbnb als voorbeeld, vroeg full service digital agency TamTam zich af of zij ook in staat zouden zijn om dit soort klantervaringen te creëren. Het antwoord op deze vraag blijkt ‘ja’. MarketingTribune sprak...

Lees verder op Marketingtribune »

101 Facebook shares 101 0 Twitter shares 0 97 LinkedIn shares 97 0 GooglePlus shares 0 198
Marketingtribune

Toblerone is een iconisch merk dat sinds z’n ontstaan de driehoekige vorm heeft gehad. Geïnspireerd op de Matterhorn, aldus de overlevering. Onlangs is in Engeland de vorm van Toblerone gewijzigd. Onderzoeksbureau DVJ Insights heeft gekeken hoe een kos...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 196 LinkedIn shares 196 0 GooglePlus shares 0 196
Marketingtribune