Bij het voorbereiden van de vakantie en het kiezen van de camping, oriënteert 39% van de Nederlanders zich met behulp van de tablet en de smartphone. En bij meer dan de helft van de Nederlandse campingbezoekers krijgen deze mobiele devices een prominente...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 31 LinkedIn shares 31 6949 GooglePlus shares 6949 6980
Marketingtribune

Het online warenhuis wil naar eigen zeggen beter inzicht krijgen in de klanttevredenheid van zijn klanten en heeft, na een succesvolle pilot in december, gekozen voor het feedbackplatform van de Nederlandse startup Starred....

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 52 LinkedIn shares 52 6920 GooglePlus shares 6920 6972
Marketingtribune

De volgende vraag wordt mij elke week wel een keer gesteld: ‘Donderdag is toch nog steeds de beste verzenddag voor e-mails?’. Nu vind ik dit best een valide vraag, want wie wil nou niet op het meest relevante moment een mail versturen? Het punt waar i...

Lees verder op Marketingtribune »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 44 LinkedIn shares 44 6918 GooglePlus shares 6918 6964
Marketingtribune

Social medium Twitter telt intussen ruim een kwart miljard gebruikers wereldwijd. Grote vraag: wat kan de adverteerder ermee? Tijdens de uitgebreide beantwoording van deze vraag, onthult head of marketing Suzanne Ekel dat Twitter Benelux komt met een beta...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 1 LinkedIn shares 1 6949 GooglePlus shares 6949 6950
Marketingtribune

Volvo heeft een nieuwe marketingstrategie gepresenteerd: ‘Volvo Way to Market’. Het Zweedse automerk wil de markt directer gaan benaderen, onder andere met wereldwijde online verkoop. Dat meldt Twinkle....

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 6949 GooglePlus shares 6949 6949
Marketingtribune

Online en mobile first is een lege spreuk als hier geen integrale visie en strategie onder ligt. Het is, en blijft, volgens hoogleraar marketing Willemijn van Dolen (42) zaak om te zorgen dat je product goed is en dat je dat over het voetlicht brengt op e...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 6949 GooglePlus shares 6949 6949
Marketingtribune

Consumenten die online folders lezen stemden massaal op hun favoriete online folder. De Award voor de meest gelezen online folder op het platform is gewonnen door Action. Dat er een samenhang is tussen de meest gelezen online folder en hoogst gewaardeerde...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 16 LinkedIn shares 16 6918 GooglePlus shares 6918 6934
Marketingtribune

Zes studentondernemers deden er tijdens de finale van de Amsterdamse Student Ondernemersprijs (ASOP) alles aan om indruk te maken op de jury en het publiek. Hans Ober (25) kwam als winnaar uit de bus. Hij krijgt een reis naar Silicon Valley. Favoriet van...

Lees verder op Marketingtribune »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 6918 GooglePlus shares 6918 6934
Marketingtribune

Meldknop.nl heeft vanaf Safer Internet Day (11 februari) de zogeheten ‘trusted flagger’-status en wordt daarmee de schakel tussen hulpinstanties en sociale platformen als Facebook, Instagram, Twitter en YouTube in Nederland. Hiermee kan Meldknop.nl ui...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 3 LinkedIn shares 3 6921 GooglePlus shares 6921 6924
Marketingtribune

Voor Frenkel Denie, international marketing director bij zuivelmultinational FrieslandCampina en sinds kort voorzitter van adverteerdersclub BVA, zijn nieuwe media niet zo nieuw meer. Al in de jaren negentig zat hij in de projectgroep nieuwe media bij Pro...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 1 LinkedIn shares 1 6921 GooglePlus shares 6921 6922
Marketingtribune