De fysieke winkels van Blokker ondergaan een metamorfose en worden tegelijkertijd in toenemende mate geïntegreerd met de online kanalen van de winkelketen. De teller van online te bestellen producten moet aan het eind van het jaar op 35000 staan, tegen 5...

Lees verder op Marketingtribune »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 214 LinkedIn shares 214 0 GooglePlus shares 0 250
Marketingtribune

Een start-up noemen ze zichzelf liever niet, maar een gamechanger is Gigstarter.nl zeker. Een online platform dat muzikanten en iedereen op zoek naar live muziek samenbrengt en geen prijsopdrijvende marges berekent. Het eind 2013 opgerichte bedrijf zoekt...

Lees verder op Marketingtribune »

180 Facebook shares 180 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 180
Marketingtribune

Nederland is een nieuw online bureau rijker: Beaker. Het bureau richt zich op professionals in de wereld van muziek en evenementen....

Lees verder op Marketingtribune »

168 Facebook shares 168 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 170
Marketingtribune

‘Goedendag, welkom bij a.s.r. Vertel ons hieronder wat je komt doen, dan helpen we je graag snel op weg’, zo luidt de begroeting bij verzekeraar a.s.r. De nieuwe ‘dialooggestuurde website’ is ingericht op bestaande klanten. Zij worden geholpen doo...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 168 LinkedIn shares 168 0 GooglePlus shares 0 168
Marketingtribune

De licht verstandelijk gehandicapte leukemiepatiënt Akar grijpt zijn levensbedreigende situatie aan om patiënten in Nederland een grotere kans te bieden op succesvolle behandeling. Dit doet Akar door de online campagne #GeefHetStokjeDoor....

Lees verder op Marketingtribune »

155 Facebook shares 155 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 155
Marketingtribune

Simpel heeft een #60-positie in de Top-100 adverteerders behaald. Evengoed heeft de telecomprovider ook mindere tijden gekend. En hoe gaat het om met de overname van Tele2 door T-Mobile? Marketing director Vivian Butzelaar licht toe....

Lees verder op Marketingtribune »

151 Facebook shares 151 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 151
Marketingtribune

FCB Amsterdam benoemt Michael Kouwenhoven & Dimitri Hubregtse tot Creative Lead. Ze werkten eerder samen bij .bone, RAPP Amsterdam en Eigen Fabrikaat voor nationale en internationale klanten als KLM, Takeaway.com, Travel Alberta en Ziggo. Vorig jaar won h...

Lees verder op Marketingtribune »

129 Facebook shares 129 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 129
Marketingtribune

Yoni - biologische producten voor de menstruatieperiode - wil in 2017 vanuit zijn eigen webshop binnen één dag gaan bezorgen. Daarnaast heeft het merk expansieplannen naar Duitsland en Engeland. Met eigen biologische producten, waarvan de samenstelling...

Lees verder op Marketingtribune »

119 Facebook shares 119 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 121
Marketingtribune

80 procent van de jongeren negeert internetreclame en 35 procent van deze groep zet adblockers in om aan reclame te ontkomen. Dit blijkt uit de ‘Irritatie Monitor Internetreclame 2015’ die marketingtechnologie aanbieder Relay42 door onderzoeksbureau N...

Lees verder op Marketingtribune »

18 Facebook shares 18 0 Twitter shares 0 99 LinkedIn shares 99 0 GooglePlus shares 0 117
Marketingtribune

Cardplus is een nieuwe app waar alle klantenpassen en kortingsbonnen kunnen worden opgeslagen. Met de app bouwen retailers snel een klantenkring op. De consument ontvangt kortingen en spaarpunten gewoon op z’n smartphone....

Lees verder op Marketingtribune »

109 Facebook shares 109 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 109
Marketingtribune