Het online warenhuis wil naar eigen zeggen beter inzicht krijgen in de klanttevredenheid van zijn klanten en heeft, na een succesvolle pilot in december, gekozen voor het feedbackplatform van de Nederlandse startup Starred....

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 52 LinkedIn shares 52 6920 GooglePlus shares 6920 6972
Marketingtribune

De volgende vraag wordt mij elke week wel een keer gesteld: ‘Donderdag is toch nog steeds de beste verzenddag voor e-mails?’. Nu vind ik dit best een valide vraag, want wie wil nou niet op het meest relevante moment een mail versturen? Het punt waar i...

Lees verder op Marketingtribune »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 44 LinkedIn shares 44 6920 GooglePlus shares 6920 6966
Marketingtribune

Bij het voorbereiden van de vakantie en het kiezen van de camping, oriënteert 39% van de Nederlanders zich met behulp van de tablet en de smartphone. En bij meer dan de helft van de Nederlandse campingbezoekers krijgen deze mobiele devices een prominente...

Lees verder op Marketingtribune »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 31 LinkedIn shares 31 6917 GooglePlus shares 6917 6951
Marketingtribune

Zes studentondernemers deden er tijdens de finale van de Amsterdamse Student Ondernemersprijs (ASOP) alles aan om indruk te maken op de jury en het publiek. Hans Ober (25) kwam als winnaar uit de bus. Hij krijgt een reis naar Silicon Valley. Favoriet van...

Lees verder op Marketingtribune »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 6920 GooglePlus shares 6920 6936
Marketingtribune

Meldknop.nl heeft vanaf Safer Internet Day (11 februari) de zogeheten ‘trusted flagger’-status en wordt daarmee de schakel tussen hulpinstanties en sociale platformen als Facebook, Instagram, Twitter en YouTube in Nederland. Hiermee kan Meldknop.nl ui...

Lees verder op Marketingtribune »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 3 LinkedIn shares 3 6920 GooglePlus shares 6920 6925
Marketingtribune

Consumenten die online folders lezen stemden massaal op hun favoriete online folder. De Award voor de meest gelezen online folder op het platform is gewonnen door Action. Dat er een samenhang is tussen de meest gelezen online folder en hoogst gewaardeerde...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 6921 GooglePlus shares 6921 6921
Marketingtribune

Voor Frenkel Denie, international marketing director bij zuivelmultinational FrieslandCampina en sinds kort voorzitter van adverteerdersclub BVA, zijn nieuwe media niet zo nieuw meer. Al in de jaren negentig zat hij in de projectgroep nieuwe media bij Pro...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 1 LinkedIn shares 1 6920 GooglePlus shares 6920 6921
Marketingtribune

Webpagina’s die traag laden, pop-up vensters en spam zijn de drie grootste ergernissen op internet. De helft van de Nederlanders raakt geïrriteerd als het internet trager is dan verwacht. Bijna vier op de tien beklaagt zich erover dat daardoor niet all...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 6920 GooglePlus shares 6920 6920
Marketingtribune

Samsung Mobile is sponsor van de Olympische Winterspelen in Sotsji. Het Samsung Galaxy Team bestaat uit 80 internationale atleten en alle deelnemers aan de Spelen ontvangen een Galaxy Note 3-smartphone van Samsung....

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 6920 GooglePlus shares 6920 6920
Marketingtribune

Social medium Twitter telt intussen ruim een kwart miljard gebruikers wereldwijd. Grote vraag: wat kan de adverteerder ermee? Tijdens de uitgebreide beantwoording van deze vraag, onthult head of marketing Suzanne Ekel dat Twitter Benelux komt met een beta...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 1 LinkedIn shares 1 6917 GooglePlus shares 6917 6918
Marketingtribune