Consumenten verwachten van bedrijven dat zij hen helpen aan een meer persoonlijke online ervaring en als duidelijk is welke voordelen dit oplevert, is 45 procent van de Nederlanders bereid daar persoonlijke gegevens voor af te staan. 34 procent verwacht z...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 290 LinkedIn shares 290 0 GooglePlus shares 0 290
Marketingtribune

De fysieke winkels van Blokker ondergaan een metamorfose en worden tegelijkertijd in toenemende mate geïntegreerd met de online kanalen van de winkelketen. De teller van online te bestellen producten moet aan het eind van het jaar op 35000 staan, tegen 5...

Lees verder op Marketingtribune »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 214 LinkedIn shares 214 0 GooglePlus shares 0 250
Marketingtribune

Daar waar jonge creatieve mensen uit de hele wereld samen komen zie je de eerste uitingen, tekenen en producten van de veranderende tijdgeest. Daarom maakt Peter Heshof ieder jaar een trendreis naar deze plekken. Dit jaar gaat de reis naar San Francisco,...

Lees verder op Marketingtribune »

45 Facebook shares 45 0 Twitter shares 0 189 LinkedIn shares 189 0 GooglePlus shares 0 234
Marketingtribune

Met fascinerende fenomenen als Netflix en Airbnb als voorbeeld, vroeg full service digital agency TamTam zich af of zij ook in staat zouden zijn om dit soort klantervaringen te creëren. Het antwoord op deze vraag blijkt ‘ja’. MarketingTribune sprak...

Lees verder op Marketingtribune »

100 Facebook shares 100 0 Twitter shares 0 97 LinkedIn shares 97 0 GooglePlus shares 0 197
Marketingtribune

Multi-channel marketing benadering is de toekomst. Vanuit deze optiek is de Persgroep in samenwerking met het digitale mediabureau Pink Marketing al een tijd bezig om inzichten te krijgen van de waarde per kanaal. Vooral ten opzichte van elkaar in de cust...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 189 LinkedIn shares 189 0 GooglePlus shares 0 189
Marketingtribune

Bernd Lösing en Elina Skakovski versterken social media bureau Blauw Gras. Daarmee wil het bureau zich naar eigen zeggen meer gaan onderscheiden op het gebied van content, campagnes, snelheid en flexibiliteit....

Lees verder op Marketingtribune »

185 Facebook shares 185 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 185
Marketingtribune

Een start-up noemen ze zichzelf liever niet, maar een gamechanger is Gigstarter.nl zeker. Een online platform dat muzikanten en iedereen op zoek naar live muziek samenbrengt en geen prijsopdrijvende marges berekent. Het eind 2013 opgerichte bedrijf zoekt...

Lees verder op Marketingtribune »

180 Facebook shares 180 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 180
Marketingtribune

Online bureau Bikkelhart lanceert in samenwerking met Novusoft Flexfunnel, een nieuw Funnel Management Systeem voor online bestelformulieren (funnels) op een website. Marketeers kunnen nu zelf het online bestelproces beïnvloeden, onafhankelijk van IT, wa...

Lees verder op Marketingtribune »

58 Facebook shares 58 0 Twitter shares 0 122 LinkedIn shares 122 0 GooglePlus shares 0 180
Marketingtribune

The Others maakt app ontwikkelaar Coding Dutchmen per direct overgenomen en ondergebracht te hebben onder haar label 'The Others Online'. Coding Dutchmen heeft als app bureau een uitgebreid trackrecord op ontwikkelde eerste app’s voor onder meer ABN AMR...

Lees verder op Marketingtribune »

94 Facebook shares 94 0 Twitter shares 0 83 LinkedIn shares 83 0 GooglePlus shares 0 177
Marketingtribune

Nederland is een nieuw online bureau rijker: Beaker. Het bureau richt zich op professionals in de wereld van muziek en evenementen....

Lees verder op Marketingtribune »

168 Facebook shares 168 2 Twitter shares 2 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 170
Marketingtribune