De fysieke winkels van Blokker ondergaan een metamorfose en worden tegelijkertijd in toenemende mate geïntegreerd met de online kanalen van de winkelketen. De teller van online te bestellen producten moet aan het eind van het jaar op 35000 staan, tegen 5...
Lees verder op Marketingtribune »

36

0
250 Vr 24 juni 2016 - 11:11MarketingtribuneEen start-up noemen ze zichzelf liever niet, maar een gamechanger is Gigstarter.nl zeker. Een online platform dat muzikanten en iedereen op zoek naar live muziek samenbrengt en geen prijsopdrijvende marges berekent. Het eind 2013 opgerichte bedrijf zoekt...
Lees verder op Marketingtribune »

180

0
180 Ma 19 oktober 2015 - 15:03MarketingtribuneNederland is een nieuw online bureau rijker: Beaker. Het bureau richt zich op professionals in de wereld van muziek en evenementen....
Lees verder op Marketingtribune »

168

2
170 Do 25 januari 2018 - 14:02Marketingtribune‘Goedendag, welkom bij a.s.r. Vertel ons hieronder wat je komt doen, dan helpen we je graag snel op weg’, zo luidt de begroeting bij verzekeraar a.s.r. De nieuwe ‘dialooggestuurde website’ is ingericht op bestaande klanten. Zij worden geholpen doo...
Lees verder op Marketingtribune »

0

0
168 Do 15 december 2016 - 07:07MarketingtribuneDe licht verstandelijk gehandicapte leukemiepatiënt Akar grijpt zijn levensbedreigende situatie aan om patiënten in Nederland een grotere kans te bieden op succesvolle behandeling. Dit doet Akar door de online campagne #GeefHetStokjeDoor....
Lees verder op Marketingtribune »

155

0
155 Ma 16 april 2018 - 14:02MarketingtribuneSimpel heeft een #60-positie in de Top-100 adverteerders behaald. Evengoed heeft de telecomprovider ook mindere tijden gekend. En hoe gaat het om met de overname van Tele2 door T-Mobile? Marketing director Vivian Butzelaar licht toe....
Lees verder op Marketingtribune »

151

0
151 Wo 21 februari 2018 - 09:09MarketingtribuneFCB Amsterdam benoemt Michael Kouwenhoven & Dimitri Hubregtse tot Creative Lead. Ze werkten eerder samen bij .bone, RAPP Amsterdam en Eigen Fabrikaat voor nationale en internationale klanten als KLM, Takeaway.com, Travel Alberta en Ziggo. Vorig jaar won h...
Lees verder op Marketingtribune »

129

0
129 Wo 01 juni 2016 - 12:12MarketingtribuneYoni - biologische producten voor de menstruatieperiode - wil in 2017 vanuit zijn eigen webshop binnen één dag gaan bezorgen. Daarnaast heeft het merk expansieplannen naar Duitsland en Engeland. Met eigen biologische producten, waarvan de samenstelling...
Lees verder op Marketingtribune »

119

2
121 Ma 02 januari 2017 - 09:09Marketingtribune80 procent van de jongeren negeert internetreclame en 35 procent van deze groep zet adblockers in om aan reclame te ontkomen. Dit blijkt uit de ‘Irritatie Monitor Internetreclame 2015’ die marketingtechnologie aanbieder Relay42 door onderzoeksbureau N...
Lees verder op Marketingtribune »

18

0
117 Wo 30 september 2015 - 08:08MarketingtribuneCardplus is een nieuwe app waar alle klantenpassen en kortingsbonnen kunnen worden opgeslagen. Met de app bouwen retailers snel een klantenkring op. De consument ontvangt kortingen en spaarpunten gewoon op z’n smartphone....
Lees verder op Marketingtribune »

109

0
109 Wo 29 oktober 2014 - 13:01Marketingtribune