Het online warenhuis wil naar eigen zeggen beter inzicht krijgen in de klanttevredenheid van zijn klanten en heeft, na een succesvolle pilot in december, gekozen voor het feedbackplatform van de Nederlandse startup Starred....

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 52 LinkedIn shares 52 6906 GooglePlus shares 6906 6958
Marketingtribune

De volgende vraag wordt mij elke week wel een keer gesteld: ‘Donderdag is toch nog steeds de beste verzenddag voor e-mails?’. Nu vind ik dit best een valide vraag, want wie wil nou niet op het meest relevante moment een mail versturen? Het punt waar i...

Lees verder op Marketingtribune »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 44 LinkedIn shares 44 6910 GooglePlus shares 6910 6957
Marketingtribune

Bij het voorbereiden van de vakantie en het kiezen van de camping, oriënteert 39% van de Nederlanders zich met behulp van de tablet en de smartphone. En bij meer dan de helft van de Nederlandse campingbezoekers krijgen deze mobiele devices een prominente...

Lees verder op Marketingtribune »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 31 LinkedIn shares 31 6906 GooglePlus shares 6906 6940
Marketingtribune

Zes studentondernemers deden er tijdens de finale van de Amsterdamse Student Ondernemersprijs (ASOP) alles aan om indruk te maken op de jury en het publiek. Hans Ober (25) kwam als winnaar uit de bus. Hij krijgt een reis naar Silicon Valley. Favoriet van...

Lees verder op Marketingtribune »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 6910 GooglePlus shares 6910 6926
Marketingtribune

Consumenten die online folders lezen stemden massaal op hun favoriete online folder. De Award voor de meest gelezen online folder op het platform is gewonnen door Action. Dat er een samenhang is tussen de meest gelezen online folder en hoogst gewaardeerde...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 16 LinkedIn shares 16 6909 GooglePlus shares 6909 6925
Marketingtribune

Meldknop.nl heeft vanaf Safer Internet Day (11 februari) de zogeheten ‘trusted flagger’-status en wordt daarmee de schakel tussen hulpinstanties en sociale platformen als Facebook, Instagram, Twitter en YouTube in Nederland. Hiermee kan Meldknop.nl ui...

Lees verder op Marketingtribune »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 3 LinkedIn shares 3 6910 GooglePlus shares 6910 6915
Marketingtribune

Voor Frenkel Denie, international marketing director bij zuivelmultinational FrieslandCampina en sinds kort voorzitter van adverteerdersclub BVA, zijn nieuwe media niet zo nieuw meer. Al in de jaren negentig zat hij in de projectgroep nieuwe media bij Pro...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 1 LinkedIn shares 1 6910 GooglePlus shares 6910 6911
Marketingtribune

Webpagina’s die traag laden, pop-up vensters en spam zijn de drie grootste ergernissen op internet. De helft van de Nederlanders raakt geïrriteerd als het internet trager is dan verwacht. Bijna vier op de tien beklaagt zich erover dat daardoor niet all...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 6910 GooglePlus shares 6910 6910
Marketingtribune

Volvo heeft een nieuwe marketingstrategie gepresenteerd: ‘Volvo Way to Market’. Het Zweedse automerk wil de markt directer gaan benaderen, onder andere met wereldwijde online verkoop. Dat meldt Twinkle....

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 6909 GooglePlus shares 6909 6909
Marketingtribune

Online en mobile first is een lege spreuk als hier geen integrale visie en strategie onder ligt. Het is, en blijft, volgens hoogleraar marketing Willemijn van Dolen (42) zaak om te zorgen dat je product goed is en dat je dat over het voetlicht brengt op e...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 6909 GooglePlus shares 6909 6909
Marketingtribune