De fysieke winkels van Blokker ondergaan een metamorfose en worden tegelijkertijd in toenemende mate geïntegreerd met de online kanalen van de winkelketen. De teller van online te bestellen producten moet aan het eind van het jaar op 35000 staan, tegen 5...

Lees verder op Marketingtribune »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 250
Marketingtribune

‘Goedendag, welkom bij a.s.r. Vertel ons hieronder wat je komt doen, dan helpen we je graag snel op weg’, zo luidt de begroeting bij verzekeraar a.s.r. De nieuwe ‘dialooggestuurde website’ is ingericht op bestaande klanten. Zij worden geholpen doo...

Lees verder op Marketingtribune »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 168
Marketingtribune

De licht verstandelijk gehandicapte leukemiepatiënt Akar grijpt zijn levensbedreigende situatie aan om patiënten in Nederland een grotere kans te bieden op succesvolle behandeling. Dit doet Akar door de online campagne #GeefHetStokjeDoor....

Lees verder op Marketingtribune »

155 Facebook shares 155 0 Twitter shares 0 155
Marketingtribune

FCB Amsterdam benoemt Michael Kouwenhoven & Dimitri Hubregtse tot Creative Lead. Ze werkten eerder samen bij .bone, RAPP Amsterdam en Eigen Fabrikaat voor nationale en internationale klanten als KLM, Takeaway.com, Travel Alberta en Ziggo. Vorig jaar won h...

Lees verder op Marketingtribune »

129 Facebook shares 129 0 Twitter shares 0 129
Marketingtribune

Met fascinerende fenomenen als Netflix en Airbnb als voorbeeld, vroeg full service digital agency TamTam zich af of zij ook in staat zouden zijn om dit soort klantervaringen te creëren. Het antwoord op deze vraag blijkt ‘ja’. MarketingTribune sprak...

Lees verder op Marketingtribune »

100 Facebook shares 100 0 Twitter shares 0 100
Marketingtribune

Al gehoord van de nieuwe Lead Gen Forms van LinkedIn? Een handige nieuwe feature die bijdraagt aan een positievere gebruikerservaring én dus een hogere conversiekans. In dit artikel zet ik je belangrijkste zaken op een rij en laat ik zien hoe jij het inz...

Lees verder op Marketingtribune »

3 Facebook shares 3 12 Twitter shares 12 94
Marketingtribune

The Others maakt app ontwikkelaar Coding Dutchmen per direct overgenomen en ondergebracht te hebben onder haar label 'The Others Online'. Coding Dutchmen heeft als app bureau een uitgebreid trackrecord op ontwikkelde eerste app’s voor onder meer ABN AMR...

Lees verder op Marketingtribune »

94 Facebook shares 94 0 Twitter shares 0 94
Marketingtribune

LinkedIn maakt vandaag de top 10 van de ‘most engaged marketers’ van Nederland bekend. Er is gekeken naar de activiteiten op LinkedIn van mensen die momenteel werkzaam zijn in een marketing, communicatie en/of social media functie bij een beursgenotee...

Lees verder op Marketingtribune »

91 Facebook shares 91 0 Twitter shares 0 91
Marketingtribune

Het partnership tussen het lifestyle-, en sportmerk Asics en Storyboard is verlengd tot 2019. Het komende jaar ligt de focus op het doorontwikkelen van de social distributiestrategie....

Lees verder op Marketingtribune »

88 Facebook shares 88 0 Twitter shares 0 88
Marketingtribune

Een vriendin vroeg mij dit weekend of ik ook niet ziek werd van Facebook en de schijnbare fixatie die we hebben om ons online oh-zo-perfect te presenteren. Het frustreerde haar dat wat er op Facebook gebeurt, niets te maken heeft met het echte leven. Wat...

Lees verder op Marketingtribune »

84 Facebook shares 84 0 Twitter shares 0 84
Marketingtribune
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/