Shell kreeg er van langs bij Zondag met Lubach, met een boemerang die ze terug konden verwachten. BP werd op social media ook al digitaal om de oren geslagen. Waarom? Beide bedrijven uit de Top 20 van meest vervuilende bedrijven ter wereld, kwam...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Een paar weken terug schreef ik al kort over een Festival of Marketing-programmaonderdeel dat we zeker gaan optuigen voor de NIMA Marketing Day van 2020: Marketing Room 101. Hoe heerlijk is het om in één keer met het hele vak af te spreken dat we sommig...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Overtuigen, beïnvloeding, nudging, klantdata, privacy: als marketeer zijn het thema’s die we dagelijks tegenkomen. Jochem Nooyen is goochelaar, illusionist en theatermaker. Hij integreerde deze thema’s in zijn theatershow 'Privacy' (en eerd...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Welke elementen en businessmodellen zijn effectief voor succes in de digital age? Wij analyseerden enkele innovatieve retailers en trokken er onze conclusies uit. Wat werkt, wat niet, waarin moet men investeren om futureproof te blijven? Dit ebook tr...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/