Interactie genereren op Facebook in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden merken die zakelijk actief zijn op het platform. Maar welke merken weten de consument nu echt in het hart te raken en gaan ‘viraal’ in Neder...

Lees verder op Marketingfacts »

304 Facebook shares 304 114 Twitter shares 114 1161
Marketingfacts

Pokémon Go is afgelopen week in een aantal landen verschenen, maar het spel is nu al in heel veel landen razend populair. Ook in Nederland. Pokémon Go is niet alleen voor kinderen. Veel volwassenen (waaronder ik) spelen het meerdere keren per dag. Sommi...

Lees verder op Marketingfacts »

370 Facebook shares 370 0 Twitter shares 0 1128
Marketingfacts

Ondanks signalen die het tegendeel lijken aan te geven, is het gebruik van Facebook het afgelopen jaar gestegen. Er zijn 8,9 miljoen Nederlanders van 15 jaar en ouder die gebruikmaken van Facebook. Vorig jaar waren dit er 7,9 miljoen; dat betekent een sti...

Lees verder op Marketingfacts »

303 Facebook shares 303 0 Twitter shares 0 1116
Marketingfacts

Transavia heeft vorige week een volledige nieuwe site gelanceerd. Op Twinkle wordt beschreven dat de focus van Transavia ligt op conversieverbetering, passenger experience en de verkoop van andere producten dan vliegtickets. De website is responsive...

Lees verder op Marketingfacts »

407 Facebook shares 407 0 Twitter shares 0 1069
Marketingfacts

Elk jaar presenteert onderzoeksbureau Gartner een heleboel lijstjes. Een van de meest prominente is de top tien van strategische technologietrends voor het komende jaar. Het rapport is gisteren gepresenteerd tijdens het Symposium/ITxpo-evenement...

Lees verder op Marketingfacts »

91 Facebook shares 91 0 Twitter shares 0 1052
Marketingfacts

Vorige week kwam een van mijn collega’s het kantoor binnen met een suboptimaal humeur. Na wat voorzichtig doorvragen vertelde hij wat er aan de hand was: onder lichte doch dwingende druk van het thuisfront had hij toegegeven weer 'gezellig' een midweekj...

Lees verder op Marketingfacts »

196 Facebook shares 196 0 Twitter shares 0 1010
Marketingfacts

“De gedachte achter de bank is: je moet schaalbaar zijn vanuit de techniek, niet vanuit de mensen.” Knab is de afgelopen jaren enorm gegroeid en haalde in juni zijn honderdduizendste klant binnen. Het geheim? Structuur en richting, maar zonder je...

Lees verder op Marketingfacts »

115 Facebook shares 115 1 Twitter shares 1 1004
Marketingfacts

Heb jij hem al? Die contextual-data-driven-omni-channel-end-to-end-digital-customer-journey-to-purchase-influencer-buyer-persona-content-marketing-strategie? De buzzwords volgen elkaar in rap tempo op. Sinds de opkomst van social, lijkt dat ook wel s...

Lees verder op Marketingfacts »

189 Facebook shares 189 0 Twitter shares 0 1001
Marketingfacts

KLM is sinds jaar en dag hét schoolvoorbeeld van een merk dat blijft innoveren op sociale media. Ook dit jaar vielen ze weer in de prijzen tijdens de SpinAwards. De serie KLM Cockpit Tales, acht video’s over het mysterie achter de deuren van de co...

Lees verder op Marketingfacts »

228 Facebook shares 228 0 Twitter shares 0 943
Marketingfacts

Snapchat, het sociale medium waar we niet meer omheen kunnen. Het platform heeft inmiddels wereldwijd al meer dan 200 miljoen gebruikers en er worden dagelijks zo’n 400 miljoen snaps verstuurd. Maar wat kunnen wij marketeers er nou eigenlijk mee? In dit...

Lees verder op Marketingfacts »

152 Facebook shares 152 0 Twitter shares 0 939
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/