Lef kan niet genoeg worden aangemoedigd, zeker in het marketingvak, waar conventionele campagnes de dienst uitmaken. Durf in marketing en reclame is letterlijk broodnodig voor elke marketeer, klein of groot, van een bekend of een onbekend merk. Lef en dur...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Marketingfacts

91 Procent van de B2B-professionals gebruikt contentmarketing als onderdeel van hun strategie. Toch betekent dat niet dat alle content die ze creëren top-notch, boeiend of waardevol is. Maar wat heb je nodig om een goede contentschrijver te worden?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Je hebt zo van die momenten waarop je beseft hoe oud je bent. Zoals: wanneer een jongere collega toegeeft dat ze geen idee heeft waar de uitdrukking 'wij van WC-eend' vandaan komt. 'Daarom adviseren wij van WC-eend WC-eend' is sinds de introduct...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Is social media the holy grail voor ondernemers? Marjolein Bongers, eigenaar van House of Social Media, vindt van wel. De ervaren socialmedia-expert stelt dat LinkedIn hét platform voor ondernemers is. Wat zijn de do’s en don’ts voor social...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

De term 'customer journey' is inmiddels wijdverbreid. Marketeers hebben de 'klantreis' omarmd als nieuwe maat der dingen – al moet ik als gedragspsycholoog vaststellen dat er met de invulling van dat begrip nogal creatief wordt omgesprongen.&n...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

Verliezers en ouderen voelden zich miskend en projecteren negatieve sentimenten op de financiële sector, omdat pers en politiek dat ook doen. Met de Update Vertrouwen Financiële Sector krijgen we jaarlijks inzicht in hoe het vertrouwen in banken en...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

'Sportmerk Patagonia wil bankiers fleecevest niet meer verkopen', zo luidde de kop van een FD-artikel op 4 april. Het stuk meldt dat het merk ‘last’ heeft van een ongewenste doelgroep. Het outdoor sportkledingmerk heeft namelijk aan populari...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week de commercials van Apple, Argos, Beats By Dre, Oakley's en AT&T....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Van een kippendans tot aan gorillapakken, het Eurovisie Songfestival zit vol met adembenemende en hilarische momenten die elk jaar een massale buzz genereren. Twitter is de plek waar Songfestival-fans van over de hele wereld elkaar ontmoeten om deel te ne...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Op 15 april organiseerde PIM (Platform Innovatie in Marketing) bij de Erasmus Universiteit in Rotterdam een sessie die volledig in het teken stond van (marketing)talent. Olaf Ouwerkerk, bestuurslid van PIM, begon de avond met: "Het is oorlog op de ar...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/