Bol.com zet zich schrap voor de komst van de Nederlandse website van Amazon. Jumbo gaat Hema helpen en Blokker haalt het Aziatische warenhuisconcept Miniso naar Nederland. Tegelijkertijd verdeeld 3i, de Britse eigenaar van koopjeswinkelketen Action, een b...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

Tijdens Social Marketing Day van Snip Snap werd weer duidelijk: je mensen zijn je marketing. Alles draait om diepere inzichten in menselijke waarheden. Want als jij met content aansluit op de beleefwereld van je doelgroep, creëer je interactie. En algori...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

LinkedIn is volop in ontwikkeling: de afgelopen maanden zijn er veel nieuwe functies gelanceerd, zoveel dat je de meeste misschien niet eens hebt gezien. Niet getreurd, in deze blog delen we tien nieuwe ontwikkelingen die je niet mag missen. ...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Tv-reclame is minder effectief dan je dacht. Dat blijkt uit een grootschalig onderzoek in de VS naar de verkoopeffecten van vier jaar adverteren op tv, voor 288 verschillende merken. Daaruit kwam naar voren dat tv-reclame zeker effect kan hebben, maar wel...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Het kan deprimerend zijn, als je dezer dagen leest over voedselproductie in Nederland. Hoe gaan we verder als marketeer, bureaumens of foodproducent? Door naar innovaties te kijken, hiermee in te spelen op nieuwe wetenschappelijke inzichten en 'verantwoor...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

"Het vertrouwen in bedrijven was nog nooit zo laag." Hiermee opende dagvoorzitter Dorit Roest haar presentatie op het Emerce Update Event. We zitten midden in de 'war for attention'. Gemiddeld zien we zo’n vijfduizend advertenties op een dag. Met d...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Webcare heeft de afgelopen jaren een hoge vlucht genomen. Vrijwel alle organisaties in Nederland monitoren het web op consumenten-berichten (eWOM) met de intentie erop te reageren. Wel antwoorden is beter dan niet antwoorden, is normaal gesproken de vuist...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Shell kreeg er van langs bij Zondag met Lubach, met een boemerang die ze terug konden verwachten. BP werd op social media ook al digitaal om de oren geslagen. Waarom? Beide bedrijven uit de Top 20 van meest vervuilende bedrijven ter wereld, kwam...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Het is weer die tijd van het jaar: overstappen van zorgverzekering. Of niet, natuurlijk. In een keuzemarkt die geplaagd wordt door passiviteit, valt er voor  verzekeringscampagnes veel te winnen. Maar waarop moet je je als verzekering onderscheiden?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Marketingfacts

Met de oprichting van NewBe in 2011 wilde Jeroen Koopman de wereld van traditionele en online media met vernieuwende formats en producties met elkaar verbinden, van de productie van tv-formats, tot het opzetten van een jongerenplatform en een bioscoopfilm...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/