Bijna alle organisaties hebben een bedrijfspagina op LinkedIn. Hartstikke mooi, want het is een mooie basis om waardevolle content te delen, maar voor de meeste bedrijven stopt het daar ook. Dat is ontzettend jammer én onnodig, want wil je als bedrijf ec...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Marketingfacts

Het B2B-aankoopproces verandert en duurt steeds langer. Hierdoor verandert ook de rol van marketing. Kijk je als organisatie dan niet naar de integrale rol van marketing in het volledige salesproces, dan laat je verkoopkansen liggen. Vergeet niet dat...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Marketingfacts

Het opsporen en bestrijden van deepfakes is een enorme uitdaging die vraagt om een goede samenwerking tussen techbedrijven, sociale platformen, mediabedrijven (journalisten) en overheden. Ook consumenten en burgers zouden hierbij hun verantwoordelijkheid...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Marketingfacts

Wat levert social en content je nu precies op en wat mag het (daarom) kosten? Het bepalen van de juiste Key Performance Indicators (KPI’s) is hierbij van groot belang. Want wanneer je weet waar je op wil sturen, is het eenvoudiger om – op basis van re...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Marketingfacts

Hoe denken drie generaties marketeers over ethiek? Hoe zit het met ethiek in relatie tot marketing? Welke rol speelt marketing bij ethische beslissingen, en andersom? Hoe vertellen we het onze klanten? Hoe ver willen we daarin gaan? Heiligt het doel de mi...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Marketingfacts

Google heeft 25 oktober 2019 de grootste algoritme-update in vijf jaar tijd aangekondigd. Op basis van de miljoenen zoekopdrachten heeft het techbedrijf wijzigingen in het algoritme aangebracht om betere resultaten te tonen bij meer ingewikkelde zoek...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Waar kun je in de huidige tijd nog je onderscheidend vermogen mee creëren en tegelijk waarde toevoegen voor je klanten? Iedereen in je organisatie is eigenlijk een marketeer: een marketeer die op zijn of haar eigen manier invloed heeft op de klantbelevin...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Aandacht is de nieuwe valuta. In deze laatste blog beschrijf ik de negatieve invloed van de digitale obsessie op aandacht. Eerder deelde ik vijf observaties die aandacht onder druk zetten, namelijk reclamedeflatie, media-explosie, overvloed, spaarzaam ver...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Marketingfacts

'Dé online marketingtrends die elke marketeer moet weten', 'Dé trends & tips voor 2020'. Het is weer de tijd van het jaar en je kunt er niet omheen: de jaarlijkse lijstjes met marketingtrends. Ze overspoelen het internet, je ziet door de bomen het b...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Marketingfacts

Als (startende) ondernemer kan het lastig zijn om met een klein budget online marketing uit te voeren. Je hebt net een nieuwe website gelanceerd dat er qua design prachtig uitziet, maar krijgt nog geen verkeer naar de website toe. De vraag is: w...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/