Een verplicht nummer voor elke contentmarketeer: de 1-aprilgrap. Vorig jaar viel die datum onhandig in het weekend, maar dit jaar wordt het natuurlijk knallen op maandag. Veel grappen kondigden zichzelf voor het weekend al aan, dus die zetten we even op e...

Lees verder op Marketingfacts »

112 Facebook shares 112 20 Twitter shares 20 132
Marketingfacts

Wat valt er precies onder online marketing en wat onder contentmarketing? We voelen het min of meer aan. Maar hoe zit het precies? Dit model geeft je het overzicht: waar online marketing eindigt en contentmarketing begint....

Lees verder op Marketingfacts »

86 Facebook shares 86 38 Twitter shares 38 124
Marketingfacts

Voordat Astrid Kortekaas dagelijks haar eerste slok koffie neemt, heeft ze de giraffengroep al gedag gezegd. Het is slechts één van de positieve bijkomstigheden als hoofd marketing, communicatie en educatie bij Diergaarde Blijdorp. Voorafgaand aan de NI...

Lees verder op Marketingfacts »

76 Facebook shares 76 26 Twitter shares 26 102
Marketingfacts

De wereld ligt aan de voeten van de betekenismarketeer. Initiatieven die de markt op z’n kop zetten, hebben stuk voor stuk een 'do good'-karakter. Waar we afgelopen jaren gefascineerd waren door de technische innovaties van Facebook, Google en Amazon, z...

Lees verder op Marketingfacts »

56 Facebook shares 56 13 Twitter shares 13 69
Marketingfacts

Hoewel Alexa Nederland nog niet bereikt heeft en Google Home of Apple Homepod vooralsnog vooral gebruikt worden voor zoekopdrachten, is de algemene verwachting dat dit hard gaat stijgen. De vindbaarheid van je merk via voice zou weleens een van de marketi...

Lees verder op Marketingfacts »

53 Facebook shares 53 16 Twitter shares 16 69
Marketingfacts

De kogel is door de kerk en het besluit staat vast. Op 26 maart is Bol.com in Amsterdam uitgeroepen tot Beste Marketingbedrijf van Nederland, gebaseerd op de marketinginspanningen van 2018. Op zich is dat opmerkelijk, want als je naar bedrijfsresulta...

Lees verder op Marketingfacts »

52 Facebook shares 52 0 Twitter shares 0 52
Marketingfacts

Met alle privacy-schandalen heeft Facebook op dit moment niet zijn beste tijd, om het zacht uit te drukken. Toch wordt het medium nog veel ingezet voor reclame, ook bij de afgelopen verkiezingen. Het blijft natuurlijk een mooi platform om vooral millennia...

Lees verder op Marketingfacts »

29 Facebook shares 29 18 Twitter shares 18 47
Marketingfacts

"Ik volg geen merken, ik volg mensen." Hiermee werd door Roos van Vugt The Social Conference geopend afgelopen week in Amsterdam. De nieuwste ontwikkelingen op het gebied van social media gaan razendsnel, zo bleek wel. Een strategie ontwikkelen voor...

Lees verder op Marketingfacts »

25 Facebook shares 25 19 Twitter shares 19 44
Marketingfacts

Ken je de frustratie van die groeiende berg voordeelpasjes en klantenkaarten? Dan ben jij de doelgroep van deze introductiecampagne. De OK-app wil je namelijk helpen door de pasjes te digitaliseren. Zo heb je 'altijd alles mee'....

Lees verder op Marketingfacts »

29 Facebook shares 29 8 Twitter shares 8 37
Marketingfacts

Ik moest afgelopen week mijn winterbanden wisselen bij KwikFit. Of ik wilde kiezen tussen lucht en stikstof. Balanceren of uitlijnen? Of allebei? Ik werd er doodongelukkig van. Kom op nou. Wissel gewoon die banden. Het kan in 1.92 seconden! Veel marketeer...

Lees verder op Marketingfacts »

18 Facebook shares 18 13 Twitter shares 13 31
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/