Joris Merks won donderdagavond 28 november de PIM Literatuurprijs 2013, met zijn boek Schizofrene Marketing (Scriptum)....

Lees verder op Marketing Online »

30 Facebook shares 30 24 Twitter shares 24 93
Marketing Online

Jonge autorijders hoeven niet zo nodig een eigen auto. Hun inkomen laat het vaak niet toe, en openbaar vervoer wordt steeds beter. Autofabrikanten zullen dus op zoek moeten naar nieuwe modellen om aantrekkelijk te blijven voor deze groep consumenten....

Lees verder op Marketing Online »

14 Facebook shares 14 57 Twitter shares 57 88
Marketing Online

Unilever maakt een omslag in marketing.In een groots opgezette campagne op sociale media wordt het moedermerk gepromoot, in plaats van individuele merken....

Lees verder op Marketing Online »

0 Facebook shares 0 63 Twitter shares 63 86
Marketing Online

Unilever maakt een omslag in marketing.In een groots opgezette campagne op sociale media wordt het moedermerk gepromoot, in plaats van individuele merken....

Lees verder op Marketing Online »

0 Facebook shares 0 63 Twitter shares 63 86
Marketing Online

In 2020 switcht de Nederlandse consument moeiteloos tussen online en fysiek winkelen. De oriëntatie en aankoop van goederen en diensten wordt een crossmediale beleving....

Lees verder op Marketing Online »

15 Facebook shares 15 22 Twitter shares 22 76
Marketing Online

Marketingdirecteuren van onder meer KPN, Bavaria, ING en Randstad, verzamelden zich begin oktober in het pand van Spencer Stuart aan het Amsterdamse Museumplein, om de uitkomsten te horen van Marketing2020, een wereldwijd onderzoek onder marketee...

Lees verder op Marketing Online »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 71
Marketing Online

Marketingdirecteuren van onder meer KPN, Bavaria, ING en Randstad, verzamelden zich begin oktober in het pand van Spencer Stuart aan het Amsterdamse Museumplein, om de uitkomsten te horen van Marketing2020, een wereldwijd onderzoek onder marketee...

Lees verder op Marketing Online »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 71
Marketing Online

Marketingdirecteuren van onder meer KPN, Bavaria, ING en Randstad, verzamelden zich begin oktober in het pand van Spencer Stuart aan het Amsterdamse Museumplein, om de uitkomsten te horen van Marketing2020, een wereldwijd onderzoek onder marketee...

Lees verder op Marketing Online »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 71
Marketing Online

Marketingdirecteuren van onder meer KPN, Bavaria, ING en Randstad, verzamelden zich begin oktober in het pand van Spencer Stuart aan het Amsterdamse Museumplein, om de uitkomsten te horen van Marketing2020, een wereldwijd onderzoek onder marketee...

Lees verder op Marketing Online »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 71
Marketing Online

Marketingdirecteuren van onder meer KPN, Bavaria, ING en Randstad, verzamelden zich begin oktober in het pand van Spencer Stuart aan het Amsterdamse Museumplein, om de uitkomsten te horen van Marketing2020, een wereldwijd onderzoek onder marketee...

Lees verder op Marketing Online »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 71
Marketing Online