In de reeks ‘Google Analytics voor beginners’ bespreek ik de verschillende functionaliteiten van Google Analytics. De tool is handig om te gebruiken voor de rapportage van je marketingresultaten wanneer je geen gebruik maakt van HubSpot. &...

Lees verder op Heuvel Marketing »

3 Facebook shares 3 7 Twitter shares 7 10
Heuvel Marketing

Als B2B marketing professional is het één van je hoofdtaken om succesvolle (content) marketing campagnes op te zetten en uit te voeren. Het ultieme doel van deze campagnes is daarbij niet dat je de naamsbekendheid van je onderneming vergroot...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 6 Twitter shares 6 8
Heuvel Marketing

De tijd dat je als werkgever de touwtjes in handen had bij het recruitmentproces is al lang vervlogen. Je hoeft je niet meer te vertonen op carrièrebeurzen om bij potentiële kandidaten in het oog te springen en advertenties in de krant gaan...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 6 Twitter shares 6 7
Heuvel Marketing

Het nieuwe jaar is begonnen en dat betekent voor velen ook nieuwe voornemens. Niet alleen privé (heel goed dat je doordeweeks van de chips afblijft!), maar ook zakelijk. In die context veranderen voornemens in doelen. Die doelen maak je meetb...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 6 Twitter shares 6 7
Heuvel Marketing

Content is een essentieel onderdeel van een succesvolle inbound marketingstrategie. Zonder inhoud immers geen boodschap. Die boodschap moet ook nog eens aantrekkelijk verpakt worden. Je kunt nog zoveel content de wereld insturen, het moet...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 5 Twitter shares 5 6
Heuvel Marketing

Content kan vreselijk onnuttig zijn. Een slechte blog, een schreeuwerig persbericht, een social post met “Prettige feestdagen namens bedrijf X”(waarom?). Maar ook over hele goede en relevante content vragen we ons steeds vaker af of het ei...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Heuvel Marketing

Content is een essentieel onderdeel van een succesvolle inbound marketingstrategie. Zonder inhoud immers geen boodschap. Die boodschap moet ook nog eens aantrekkelijk verpakt worden. Je kunt nog zoveel content de wereld insturen, het moet...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Heuvel Marketing