Moderne marketing gebeurt vooral online. Online is veel zichtbaar en zijn je concurrenten makkelijker in de gaten te houden dan offline. In real life moet je elkaar bijna letterlijk op de hielen zitten om bijvoorbeeld nieuwe klanten binnen te halen op een...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 5 Twitter shares 5 138 LinkedIn shares 138 1 GooglePlus shares 1 145
Heuvel Marketing

Herken je dit: als marketeer zie je dat zakelijk bloggen steeds belangrijker wordt, maar merk je dat jouw bedrijf achterblijft op dit gebied. Je zit vol ideeën over welke onderwerpen jullie kunnen bloggen en ook met welke call-to-actions de blogartikelen...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 1 Twitter shares 1 128 LinkedIn shares 128 1 GooglePlus shares 1 131
Heuvel Marketing

Een tijdje geleden schreef ik een blog over veelgemaakte fouten bij Call-to-Actions. Hierin kwam naar voren dat kleine aanpassingen niet moeilijk hoeven te zijn en veel kunnen opleveren. Dit laatste is onlangs getest door de website Marketing Experiments....

Lees verder op Heuvel Marketing »

3 Facebook shares 3 4 Twitter shares 4 115 LinkedIn shares 115 2 GooglePlus shares 2 124
Heuvel Marketing

Een website is de spil in elke moderne marketingstrategie: het fungeert als de hub voor al je digitale kanalen en is de centrale plek voor al je content. Vanuit deze hub heb je de kans om je zorgvuldig verworve...

Lees verder op Heuvel Marketing »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 69 LinkedIn shares 69 0 GooglePlus shares 0 72
Heuvel Marketing

Uit onze blogartikelen kun je wel opmaken dat we enorme voorstanders zijn van inbound marketing. Dit betekent dan ook dat we bewust niet kiezen voor een push strategie, maar een pull strategie. We willen dat poten...

Lees verder op Heuvel Marketing »

4 Facebook shares 4 17 Twitter shares 17 45 LinkedIn shares 45 0 GooglePlus shares 0 66
Heuvel Marketing

Als b2b marketeer besteed je een groot deel van je werkweek aan het vinden en aantrekken van interessante nieuwe leads voor je collega’s van de verkoopafdeling. Hier gaat veel tijd en moeite in zitten. Het is daarom handig om af en toe eens stil te staa...

Lees verder op Heuvel Marketing »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 56 LinkedIn shares 56 1 GooglePlus shares 1 61
Heuvel Marketing

Sinds ik bij Heuvel Marketing werk, raak ik steeds meer geïntegreerd in de wereld van Inbound Marketing. Natuurlijk heb ik hiervan de basisprincipes gehad tijdens mijn opleiding, maar nu ik aan het werk ben, realiseer ik me pas echt hoe het a...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 55 LinkedIn shares 55 0 GooglePlus shares 0 56
Heuvel Marketing

Als moderne b2b professional zal het volgende probleem je bekend voorkomen: dankzij jouw moderne marketingstrategie ben je erin geslaagd om een gestage aanvoer van interessante leads voor je verkoopteam op gang te brengen – dit tot grote tev...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 10 Twitter shares 10 44 LinkedIn shares 44 0 GooglePlus shares 0 55
Heuvel Marketing

In een van mijn recente blogs heb ik geschreven over de social media stijlgids als onderdeel van het social media plan. Als ondernemer of marketingmanager met meerdere social media beheerders is het van belang om zo consistent mogelijk te publ...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 49 LinkedIn shares 49 1 GooglePlus shares 1 51
Heuvel Marketing

Een foto zegt meer dan duizend woorden wordt wel eens gezegd. Er zijn indrukwekkende voorbeelden waarvoor deze uitspraak gemaakt lijkt te zijn. In sommige situaties is inhoudelijke tekst echter belangrijker dan de bijbehorende foto. De afbeelding kan op d...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 5 Twitter shares 5 42 LinkedIn shares 42 1 GooglePlus shares 1 50
Heuvel Marketing