Moderne marketing gebeurt vooral online. Online is veel zichtbaar en zijn je concurrenten makkelijker in de gaten te houden dan offline. In real life moet je elkaar bijna letterlijk op de hielen zitten om bijvoorbeeld nieuwe klanten binnen te halen op een...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 5 Twitter shares 5 145
Heuvel Marketing

Herken je dit: als marketeer zie je dat zakelijk bloggen steeds belangrijker wordt, maar merk je dat jouw bedrijf achterblijft op dit gebied. Je zit vol ideeën over welke onderwerpen jullie kunnen bloggen en ook met welke call-to-actions de blogartikelen...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 1 Twitter shares 1 131
Heuvel Marketing

Een tijdje geleden schreef ik een blog over veelgemaakte fouten bij Call-to-Actions. Hierin kwam naar voren dat kleine aanpassingen niet moeilijk hoeven te zijn en veel kunnen opleveren. Dit laatste is onlangs getest door de website Marketing Experiments....

Lees verder op Heuvel Marketing »

3 Facebook shares 3 4 Twitter shares 4 124
Heuvel Marketing

Uit onze blogartikelen kun je wel opmaken dat we enorme voorstanders zijn van inbound marketing. Dit betekent dan ook dat we bewust niet kiezen voor een push strategie, maar een pull strategie. We willen dat poten...

Lees verder op Heuvel Marketing »

4 Facebook shares 4 17 Twitter shares 17 66
Heuvel Marketing

Als b2b marketeer besteed je een groot deel van je werkweek aan het vinden en aantrekken van interessante nieuwe leads voor je collega’s van de verkoopafdeling. Hier gaat veel tijd en moeite in zitten. Het is daarom handig om af en toe eens stil te staa...

Lees verder op Heuvel Marketing »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 61
Heuvel Marketing

In een van mijn recente blogs heb ik geschreven over de social media stijlgids als onderdeel van het social media plan. Als ondernemer of marketingmanager met meerdere social media beheerders is het van belang om zo consistent mogelijk te publ...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 51
Heuvel Marketing

Een foto zegt meer dan duizend woorden wordt wel eens gezegd. Er zijn indrukwekkende voorbeelden waarvoor deze uitspraak gemaakt lijkt te zijn. In sommige situaties is inhoudelijke tekst echter belangrijker dan de bijbehorende foto. De afbeelding kan op d...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 5 Twitter shares 5 50
Heuvel Marketing

Wil je beter gevonden worden op Google, maar heb je geen idee hoe je dat aanpakt? In dit artikel ga ik in op de tool SEOmonitor die de SEO van jouw bedrijf in goede banen kan leiden. Er komen steeds meer tools voor zoekmachine optimalisatie op de markt en...

Lees verder op Heuvel Marketing »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 48
Heuvel Marketing

De afgelopen jaren is B2B-marketing in een rap tempo wezenlijk veranderd. Uit onderzoek blijkt bijvoorbeeld dat "de B2B koper" meer dan twee-derde van zijn of haar Buyer Journey aflegt via digitale kanalen. Dit ge...

Lees verder op Heuvel Marketing »

4 Facebook shares 4 5 Twitter shares 5 43
Heuvel Marketing

Op 19 en 20 mei vond het marketingevenement The Inbounder plaats in Valencia. Mijn collega Inge en ik vielen er met onze neus in de spreekwoordelijke boter. We mochten steeds vooraan in de zaal plaatsnemen, kregen heerlijke hapjes voorgeschote...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 43
Heuvel Marketing