Marketeer is een onbeschermd beroep. Dat wil zeggen dat iedereen met een koffiemok zo aan de slag kan. Dat is niet zo erg als het klinkt (we snijden niet in lichamen en besturen geen zware machines). We werken nu eenmaal in een vakgebied dat z...
Lees verder op Heuvel Marketing »

66

7
73 Di 16 april 2019 - 06:06Inge De JongHeuvel MarketingWanneer je begint met adverteren via Google AdWords (tegenwoordig ook wel bekend als Google Ads) kan de ervaring overweldigend zijn. Veel verschillende termen, een nieuwe werkomgeving en oneindige mogelijkheden: waar moet je beginnen? Het hale...
Lees verder op Heuvel Marketing »

64

6
70 Vr 25 januari 2019 - 07:07Kim BlankenHeuvel MarketingTips voor het schrijven van een goed blog vliegen je tegenwoordig om de oren. ”Hier moet een blog aan voldoen”, “Zo bereid je je voor op het schrijven van een blog” en “Zo structureer je je blog ”. Al die adviezen, goed bedoeld of...
Lees verder op Heuvel Marketing »

59

5
64 Vr 21 juni 2019 - 06:06Anouk Van AlphenHeuvel MarketingSimpel gezegd is een e-book een elektronisch gepubliceerd boek, ontworpen om te downloaden en lezen op een scherm. In de praktijk is het natuurlijk veel meer dan dat: het is de benzine van je moderne marketingstrategie. Is het e-book aantrekke...
Lees verder op Heuvel Marketing »

59

1
60 Di 23 april 2019 - 06:06Anouk Van AlphenHeuvel MarketingIn de reeks ‘Google Analytics voor beginners’ bespreek ik de verschillende functionaliteiten van Google Analytics. De tool is handig om te gebruiken voor de rapportage van je marketingresultaten wanneer je geen gebruik maakt van HubSpot. &...
Lees verder op Heuvel Marketing »

48

9
57 Vr 21 december 2018 - 07:07Kim BlankenHeuvel MarketingIk word altijd een beetje misselijk van mensen die over storytelling praten. “Zorg ervoor dat je tekst de lezer raakt”, “Een goede tekst inspireert en verbindt”, dat soort uitspraken. Als data-gedreven marketeer vraag ik me dan af waar...
Lees verder op Heuvel Marketing »

54

2
56 Di 22 januari 2019 - 07:07Inge De JongHeuvel MarketingEen foto zegt meer dan duizend woorden wordt wel eens gezegd. Er zijn indrukwekkende voorbeelden waarvoor deze uitspraak gemaakt lijkt te zijn. In sommige situaties is inhoudelijke tekst echter belangrijker dan de bijbehorende foto. De afbeelding kan op d...
Lees verder op Heuvel Marketing »

2

5
50 Vr 14 november 2014 - 07:07Nynke De BlaauwHeuvel MarketingWil je beter gevonden worden op Google, maar heb je geen idee hoe je dat aanpakt? In dit artikel ga ik in op de tool SEOmonitor die de SEO van jouw bedrijf in goede banen kan leiden. Er komen steeds meer tools voor zoekmachine optimalisatie op de markt en...
Lees verder op Heuvel Marketing »

12

0
48 Di 17 november 2015 - 07:07Nynke De BlaauwHeuvel MarketingIk kreeg de laatste tijd stiekem steeds een beetje kippenvel wanneer iemand het woord “SEO” in zijn mond nam. En dan niet het positieve, ontroerende kippenvel, maar die akelige variant. Tot ik tijdens Inbound 2018 een nieuwe variant op de...
Lees verder op Heuvel Marketing »

41

6
47 Di 23 oktober 2018 - 06:06Florie Van HummelHeuvel MarketingEen keuze maken uit de vele remarketing tools kan een lastige klus zijn. Dit geldt zeker voor marketeers die zich bezighouden met moderne marketing, waarin adverteren niet centraal staat. Als moderne marketeer heb je waarschijnlijk ook nog een...
Lees verder op Heuvel Marketing »

40

7
47 Vr 12 april 2019 - 06:06Kim BlankenHeuvel Marketing