Hoe zorg je ervoor dat het nieuwe intranet een succes wordt? Een vraag die Paul Kouwenberg (webadviseur) en Irma van den Meijdenberg (communicatieadviseur) van zorginstelling Thebe (regio Noord-Brabant) zichzelf anderhalf jaar geleden stelden. Na een aan...

Lees verder op Frankwatching »

160 Facebook shares 160 37 Twitter shares 37 157 LinkedIn shares 157 2 GooglePlus shares 2 356
Frankwatching

We zien iets grandioos over het hoofd op onze websites: microcopy. Een simpel zinnetje dat je klant verleidt. Omdat je bezoeker maar zo’n 20 procent leest, maakt microcopy op strategische plekken het grote verschil. Bij je call-to-actionknop bijvoorbeel...

Lees verder op Frankwatching »

53 Facebook shares 53 45 Twitter shares 45 158 LinkedIn shares 158 2 GooglePlus shares 2 258
Frankwatching

Van nature zoeken we graag mensen op die op dezelfde lijn zitten als wij. Dat is prettig, want je voelt je gehoord en serieus genomen. Hierdoor ontstaat alleen wel een wij/zij-gevoel. Wij zijn ‘normaal’ en zij zijn ‘raar’. En dat...

Lees verder op Frankwatching »

24 Facebook shares 24 57 Twitter shares 57 168 LinkedIn shares 168 3 GooglePlus shares 3 252
Frankwatching

De laatste jaren is de omzet uit webwinkels ontzettend hard gestegen. Daarnaast groeit het aantal webwinkels in Nederland, met als gevolg meer concurrentie. Het wordt daarom steeds belangrijker om je te onderscheiden van de concurrent en net dat beetje e...

Lees verder op Frankwatching »

35 Facebook shares 35 42 Twitter shares 42 115 LinkedIn shares 115 5 GooglePlus shares 5 197
Frankwatching