De gemeente Delft timmert met social media aan de weg. Met een nieuwe burgemeester die zelf ook behoorlijk actief is online. Wat zijn de ervaringen en tips van de gemeente? Je leest het in dit interview. Als inwoner én adviseur online overheidscommunicat...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 64 Twitter shares 64 323 LinkedIn shares 323 5 GooglePlus shares 5 409
Frankwatching

Er lijkt een ‘gap’ te zijn tussen vraag en aanbod van online marketeers. Hoe zorg je dat je de juiste online marketeer selecteert? En hoe onderscheid je je als online marketeer van de massa? In dit artikel bespreken wij negen must-have skills en eige...

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 31 Twitter shares 31 312 LinkedIn shares 312 1 GooglePlus shares 1 357
Frankwatching

Voor hogeronderwijsinstellingen worden social media steeds belangrijker voor het contact met (potentiële) studenten. Hebben zij Instagram ook volledig omarmd en zijn zij in staat om via dit platform deze jonge doelgroep te bereiken om met hen de interact...

Lees verder op Frankwatching »

52 Facebook shares 52 79 Twitter shares 79 160 LinkedIn shares 160 3 GooglePlus shares 3 294
Frankwatching

Een populair en effectief middel om je doelgroep te bereiken is videomarketing. Van blogs tot virals en van Facebook Live tot Instagram Stories. Online video is een marketingvorm die in ontwikkeling is en waar steeds meer mee mogelijk is. Het gaat zo sne...

Lees verder op Frankwatching »

31 Facebook shares 31 58 Twitter shares 58 137 LinkedIn shares 137 4 GooglePlus shares 4 230
Frankwatching

Gemeentes worstelen om burgers te betrekken en te mobiliseren. Rijswijk en Bergen kozen voor een aanpak die succesvol is. Door een combinatie van online en offline zijn ze erin geslaagd een netwerk van burgers blijvend te activeren. In dit artikel staan d...

Lees verder op Frankwatching »

28 Facebook shares 28 48 Twitter shares 48 114 LinkedIn shares 114 3 GooglePlus shares 3 193
Frankwatching

Tussen het moment dat er een behoefte ontstaat bij je potentiële klant tot het moment dat hij een loyale klant wordt, is er werk aan de winkel. Hoe krijg je je klanten zo soepel mogelijk door al die processen geloodst? Vanaf 12 juni stond Frankwatching...

Lees verder op Frankwatching »

26 Facebook shares 26 42 Twitter shares 42 111 LinkedIn shares 111 4 GooglePlus shares 4 183
Frankwatching

Je klanten hebben op verschillende momenten in de klantreis verschillende vragen of behoeften. Jij hebt – als het goed is – de antwoorden of de content die daarbij passen. Maar hoe bepaal je wat je moet bieden, in welke vorm en via welk kanaal? En wie...

Lees verder op Frankwatching »

2 Facebook shares 2 38 Twitter shares 38 129 LinkedIn shares 129 2 GooglePlus shares 2 171
Frankwatching

Pas jij personalisatie al toe in je e-mailmarketing? En maak je al gebruik van dynamische content? Hoog tijd hiermee aan de slag te gaan. In de benchmarks komen ze al naar voren als de succesfactoren voor je e-mailmarketing. In dit artikel lees je onder a...

Lees verder op Frankwatching »

7 Facebook shares 7 37 Twitter shares 37 111 LinkedIn shares 111 4 GooglePlus shares 4 159
Frankwatching

Heb je ooit weleens gehad dat je iets ging kopen, met jezelf een maximum budget afsprak en vervolgens royaal over dat budget bent gegaan? Ik ging ooit eens naar mijn favoriete kledingwinkel met het doel om een broek en een overhemd te kopen. Ik had hiervo...

Lees verder op Frankwatching »

69 Facebook shares 69 35 Twitter shares 35 42 LinkedIn shares 42 4 GooglePlus shares 4 150
Frankwatching

Marketeers kunnen niet meer om de term mobile heen. Al jarenlang wordt gezegd dat dit de toekomst is. Dit is te zien aan het feit dat 86 procent van de Nederlanders in het bezit is van een mobiele telefoon. 82 procent van hen gebruikt het device als...

Lees verder op Frankwatching »

20 Facebook shares 20 32 Twitter shares 32 96 LinkedIn shares 96 2 GooglePlus shares 2 150
Frankwatching