Employee advocacy heeft niet alleen invloed op het bereik, maar ook de geloofwaardigheid, verkoopresultaten, klantloyaliteit en medewerkersbetrokkenheid van je merk. Tijd om het toe te voegen aan je marketingplan. Maar de rol van de marketingcommunicatiem...

Lees verder op Frankwatching »

12 Facebook shares 12 64 Twitter shares 64 336 LinkedIn shares 336 4 GooglePlus shares 4 416
Frankwatching

Personalisatie is een middel dat marketeers in staat stelt om content veel dichter bij de wensen en behoeften van een bezoeker te brengen. Het is het einde van de statische communicatie, de one-size-fits-all-gedachte. We gaan over naar een unieke ervaring...

Lees verder op Frankwatching »

34 Facebook shares 34 49 Twitter shares 49 316 LinkedIn shares 316 4 GooglePlus shares 4 403
Frankwatching

Nog eventjes en de zomervakantie is écht voorbij. Stap jij weer vol frisse moed je kantoor binnen? Neem dan even de tijd om te bepalen waar je staat. Ben je op weg om je doelstellingen te behalen? Wij zetten voor jou de beste, belangrijkste en handigste...

Lees verder op Frankwatching »

46 Facebook shares 46 86 Twitter shares 86 226 LinkedIn shares 226 5 GooglePlus shares 5 363
Frankwatching

De manier waarop consumenten omgaan met merken is snel aan het veranderen. Tijdens het aankoopproces komen consumenten via verschillende kanalen in aanraking met een merk en laten ze talloze digitale sporen achter. Deze informatie wordt, in een customer j...

Lees verder op Frankwatching »

42 Facebook shares 42 49 Twitter shares 49 209 LinkedIn shares 209 8 GooglePlus shares 8 308
Frankwatching

We worden overspoeld door marketingcontent. Gemiddeld ontvang je zo’n 85 werkgerelateerde e-mails per dag. Marketeers hebben daarnaast gemiddeld slechts een doorklikratio van 1,5 procent op marketingcampagnes. Dat is de norm, maar dat kan natuurlijk bet...

Lees verder op Frankwatching »

20 Facebook shares 20 49 Twitter shares 49 140 LinkedIn shares 140 4 GooglePlus shares 4 213
Frankwatching

Waar Facebook voornamelijk een platform was voor het delen van je dagelijkse bezigheden, merken we allemaal dat video een steeds prominentere rol is gaan spelen in de module voor user generated content. Onze tijdlijn staat zo vol met videocontent dat we d...

Lees verder op Frankwatching »

34 Facebook shares 34 54 Twitter shares 54 112 LinkedIn shares 112 5 GooglePlus shares 5 205
Frankwatching

Een bloemetje, een flesje wijn, chocolade of ‘gewoon’ een kaart. Iedereen vindt het leuk om verrast te worden. En als jij de verzender van de verrassing bent, dan ben je maar wat blij als je last minute nog een presentje of kaartje kunt verstu...

Lees verder op Frankwatching »

11 Facebook shares 11 47 Twitter shares 47 95 LinkedIn shares 95 3 GooglePlus shares 3 156
Frankwatching

Er is een stijgende lijn in het gebruik van gamification bij organisaties, concludeert onderzoeksbureau Gartner. Het bureau waarschuwt ook: organisaties die willen meeliften op het succes, zetten gamification vaak te snel en ondoordacht in. Daardoor halen...

Lees verder op Frankwatching »

12 Facebook shares 12 39 Twitter shares 39 95 LinkedIn shares 95 3 GooglePlus shares 3 149
Frankwatching

Column – Brievenbussen, de waarheid, gisteren en morgen, inbraakschade. Zeg het maar wat deze woorden met elkaar verbindt. Het zijn allemaal begrippen die gevoelig zijn voor de wereld-mijt die digitalisering heet. Neem de brievenbussen. Die gaan v...

Lees verder op Frankwatching »

14 Facebook shares 14 39 Twitter shares 39 45 LinkedIn shares 45 3 GooglePlus shares 3 101
Frankwatching

Veel organisaties werken met monolithische IT-oplossingen: oplossingen uit één stuk. Als je een grote toepassing nodig hebt, zijn deze oplossingen makkelijk te ontwikkelen, te testen en uit te breiden. Tegelijkertijd zit in dat laatste voordeel ook het...

Lees verder op Frankwatching »

5 Facebook shares 5 35 Twitter shares 35 54 LinkedIn shares 54 3 GooglePlus shares 3 97
Frankwatching