Cookies: een veelbesproken begrip in de online wereld van gebruikers, developers, website-eigenaren en online marketeers. Maar niet alleen de online wereld heeft er zijn mening over gevormd. De Europese Commissie wil dat internetgebruikers in hun browseri...

Lees verder op Frankwatching »

124 Facebook shares 124 73 Twitter shares 73 295 LinkedIn shares 295 7 GooglePlus shares 7 499
Frankwatching

We leven in een wereld die op elk front vaker en sneller verandert dan we kunnen bedenken. Marktdynamiek, technologie, innovatie en organisaties moeten continu aanpassen. Het middel om hierop te anticiperen: agile werken. En dat is niks nieuws. Sinds in 2...

Lees verder op Frankwatching »

39 Facebook shares 39 37 Twitter shares 37 356 LinkedIn shares 356 2 GooglePlus shares 2 434
Frankwatching

Bij het optimaliseren van de klantbeleving gaat vaak opvallend veel aandacht uit naar de mogelijkheden die de technologie ons biedt. Het gaat hierbij om data, content en personalisatie. Terwijl klantbeleving vooral om emoties draait. Er is vrijwel geen mo...

Lees verder op Frankwatching »

59 Facebook shares 59 45 Twitter shares 45 208 LinkedIn shares 208 3 GooglePlus shares 3 315
Frankwatching

Je herinnert je waarschijnlijk nog wel het rapport van Microsoft waarin stond dat de gemiddelde aandachtsspanne van mensen gezakt is naar net over de acht seconden, terwijl dat in het jaar 2000 nog twaalf seconden was. Of misschien ook niet. Hoe dan ook,...

Lees verder op Frankwatching »

53 Facebook shares 53 56 Twitter shares 56 193 LinkedIn shares 193 2 GooglePlus shares 2 304
Frankwatching

Column – Twitter wil meer evenementen gaan livestreamen. Sport, actualiteit, ​alles moet live​. Ook de aandeelhouders kunnen niet wachten. Hen is namelijk beloofd dat er extra inkomsten zullen komen uit de 15 en 30 seconden unskippable advertent...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 54 Twitter shares 54 135 LinkedIn shares 135 3 GooglePlus shares 3 236
Frankwatching

Mannen en vrouwen zijn heel verschillend van elkaar. We zijn nu eenmaal anders bedraad als het gaat om onze perspectieven, motieven, beweegredenen en acties. Dat heeft ook invloed op hoe mannen en vrouwen winkelen. En dus ook op hoe je als marketeer je d...

Lees verder op Frankwatching »

29 Facebook shares 29 50 Twitter shares 50 141 LinkedIn shares 141 3 GooglePlus shares 3 223
Frankwatching

De wereldwijde cyberaanval met ransomware of gijzelingssoftware brengt veel beroering met zich mee. Het is de eerste keer dat we een aanval op zo’n grote schaal zien. Wat mij opvalt zijn de krachtige beïnvloedingstechnieken die ze gebruiken. Ze passen...

Lees verder op Frankwatching »

20 Facebook shares 20 40 Twitter shares 40 146 LinkedIn shares 146 3 GooglePlus shares 3 209
Frankwatching

Als je kijkt naar de ontwikkelingen op het gebied van digital marketing, zie je steeds duidelijker dat de technologie er klaar voor is om de digitale transformatie van bedrijven maximaal te ondersteunen. De integratie van data en content en de vooruitgang...

Lees verder op Frankwatching »

18 Facebook shares 18 47 Twitter shares 47 140 LinkedIn shares 140 4 GooglePlus shares 4 209
Frankwatching

Het is niet zonder reden dat steeds meer merken, sportclubs en bekendheden kiezen voor een eigen online videoplatform om hun content op uit te zenden. In een tijd waarin steeds meer mensen video’s op internet bekijken, is een eigen platform natuurlijk d...

Lees verder op Frankwatching »

21 Facebook shares 21 46 Twitter shares 46 110 LinkedIn shares 110 5 GooglePlus shares 5 182
Frankwatching

In de wereld van kwalitatieve belevingsonderzoeken zijn allerlei Customer Experience KPI’s ontwikkeld. Kritieke prestatie-indicatoren zijn variabelen om de prestaties van een bedrijf, merk of product te analyseren. Deze worden gebruikt om het succes van...

Lees verder op Frankwatching »

21 Facebook shares 21 21 Twitter shares 21 126 LinkedIn shares 126 1 GooglePlus shares 1 169
Frankwatching