Succes met contentmarketing. Die droom lijkt in de ogen van veel kleine organisaties maar moeilijk te realiseren. Zij horen: je hebt een compleet uitgewerkte strategie nodig, je moet elke dag publiceren, je moet aan de slag met video, infographics en tege...

Lees verder op Frankwatching »

73 Facebook shares 73 89 Twitter shares 89 361 LinkedIn shares 361 5 GooglePlus shares 5 528
Frankwatching

Leren doe je natuurlijk niet alleen in de schoolbanken. Ook nadat je je studie hebt afgerond blijf je jezelf altijd ontwikkelen. Bewust en onbewust. Met slimme technologie kan dat tegenwoordig op verschillende manieren. In dit artikel geef ik een overzic...

Lees verder op Frankwatching »

43 Facebook shares 43 31 Twitter shares 31 244 LinkedIn shares 244 4 GooglePlus shares 4 322
Frankwatching

Stel, je móet kiezen. Wil je met video vooral bereik genereren, een blijvende impact maken of een aantrekkende werking creëren op je doelgroep? Het is net als kiezen tussen je kinderen, dat kan en wil je gewoon niet. Video is een te belangrijk onderdeel...

Lees verder op Frankwatching »

63 Facebook shares 63 43 Twitter shares 43 191 LinkedIn shares 191 5 GooglePlus shares 5 302
Frankwatching

De haas moest altijd lachen wanneer hij de schildpad zag lopen, want het ging zo langzaam. ”Ik begrijp niet waarom jij naar iets onderweg gaat” zei hij pesterig. ”Als jij eindelijk aankomt, is het altijd te laat en alles is al lang voorb...

Lees verder op Frankwatching »

55 Facebook shares 55 48 Twitter shares 48 167 LinkedIn shares 167 3 GooglePlus shares 3 273
Frankwatching

Veel gehoord: “Laten we vernieuwend zijn… We gaan aan de slag met online video!” Maar wat levert dat nou concreet op? Wist je bijvoorbeeld dat het ook een manier kan zijn om leads te realiseren? Maar hoe maak je van video een leadbooster? Een aanta...

Lees verder op Frankwatching »

73 Facebook shares 73 44 Twitter shares 44 148 LinkedIn shares 148 2 GooglePlus shares 2 267
Frankwatching

De lente is in aantocht en het is de hoogste tijd voor de grote schoonmaak. Gooi ramen en deuren open, klop de matten uit, ruim de zolder op en vergeet niet je website een flinke opfrisbeurt te geven. Nieuwe content is natuurlijk goed, maar vergeet niet d...

Lees verder op Frankwatching »

67 Facebook shares 67 38 Twitter shares 38 144 LinkedIn shares 144 3 GooglePlus shares 3 252
Frankwatching

Het is allang geen geheim meer dat de hoeveelheid geproduceerde content explosief toeneemt. Bovendien ziet het er niet naar uit dat dit gaat afnemen. Zo blijkt ook uit het feit dat de voorspelde uitgave aan content marketing meer dan verdubbeld! In 2014 w...

Lees verder op Frankwatching »

28 Facebook shares 28 34 Twitter shares 34 168 LinkedIn shares 168 2 GooglePlus shares 2 232
Frankwatching

Een vaak onderschat onderdeel van SEO is zijn anchorteksten. De anchortekst, ook wel ankertekst genoemd, is de naam die wordt meegegeven aan een hyperlink. Waar meestal de focus ligt op de soort link en de plek waar deze vandaan komt, wordt het meegeven v...

Lees verder op Frankwatching »

18 Facebook shares 18 37 Twitter shares 37 163 LinkedIn shares 163 2 GooglePlus shares 2 220
Frankwatching

De meeste e-commercebedrijven zetten Facebook en Twitter in als ze social marketing willen bedrijven. Logisch, zou je denken, maar de vraag is: bereik je daar vooral veel mensen? Of juist de doelgroep die je wilt bereiken? Ook is het maar de vraag of deze...

Lees verder op Frankwatching »

23 Facebook shares 23 55 Twitter shares 55 123 LinkedIn shares 123 5 GooglePlus shares 5 206
Frankwatching

Iedere dag zie ik ze. Mensen die met hun smartphone voor hun gezicht over straat gaan. Die even hun Facebook checken terwijl ze lopend of fietsend aan het verkeer meedoen. Meer dan eens ben ik er bijna tegenaan gebotst, omdat ze verzwolgen werden door de...

Lees verder op Frankwatching »

9 Facebook shares 9 32 Twitter shares 32 143 LinkedIn shares 143 4 GooglePlus shares 4 188
Frankwatching