Je kent het vast wel: je leest een vacature en je krijgt er kromme tenen van. Spin in het web hier, passie daar en verderop een ‘geen 9-tot-5-mentaliteit’. Reken maar dat de werkgever die deze woorden in een vacaturetekst gebruikt, minder reacties kri...

Lees verder op Frankwatching »

130 Facebook shares 130 36 Twitter shares 36 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 166
Frankwatching

De nieuwe privacywet AVG komt eraan! Vanaf 25 mei is iedere organisatie verplicht om informatie te geven over hoe ze omgaat met persoonsgegevens. En dat op een heldere, voor de klant begrijpelijke manier. Onder andere in een privacyverklaring. Hoe zorg je...

Lees verder op Frankwatching »

61 Facebook shares 61 44 Twitter shares 44 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 105
Frankwatching

De komende jaren neemt de groei van video enorm toe. Om op te vallen in de ‘contentshock’ die op ons af komt, zijn twee videotrends belangrijk: zelf filmen met je smartphone en interactie in je video. In tijden van nepnieuws is het belangrijk dat je g...

Lees verder op Frankwatching »

47 Facebook shares 47 21 Twitter shares 21 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 68
Frankwatching

Contentmarketing is al een tijdje een niet te vermijden term binnen (online) marketing en communicatie. De vele trainingen en artikelen illustreren dat er nog veel te leren en ontdekken is. Zo ook op het gebied van succesbepaling: wanneer beschik je over...

Lees verder op Frankwatching »

26 Facebook shares 26 36 Twitter shares 36 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 62
Frankwatching

Elke dag een beetje beter. Welke marketeer wil dit nou niet? Zeker in de samenwerking met creatieven en bureaus valt er nog veel te winnen. Reclamehelden achter iconische merken als Nike, BEN en Pietertje van Calvé barsten van de ideeën waarmee jij én...

Lees verder op Frankwatching »

32 Facebook shares 32 24 Twitter shares 24 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 56
Frankwatching

Jaguar brengt via verschillende LinkedIn-advertenties haar eerste compleet elektrische auto I-PACE onder de aandacht. Maar welke advertentie trekt de meeste aandacht? Om hier antwoord op te geven, hebben we een eyetracking-test uitgevoerd. Kun jij raden w...

Lees verder op Frankwatching »

30 Facebook shares 30 24 Twitter shares 24 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 54
Frankwatching

Je ziet ze steeds meer, Instagram-profielen met hoogtepunten van stories. Waar normale stories na 24 uur verdwijnen, blijven highlights staan zolang je wil. Hoe maak je ze aan? En hoe zorg je voor leuke covers? Als merk kun je met Instagram Highlights zel...

Lees verder op Frankwatching »

9 Facebook shares 9 28 Twitter shares 28 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 37
Frankwatching

Hoe breng je een assortiment producten onder de aandacht, terwijl je bekend bent in een andere branche? Naast campagnes op radio, tv en billboards, koos installatie- en servicebedrijf Feenstra voor online marketing, door middel van sequential storytelling...

Lees verder op Frankwatching »

11 Facebook shares 11 26 Twitter shares 26 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 37
Frankwatching

Column – Vorige week publiceerde de NOS een artikel over verzekeraars die, door middel van een pixel, gegevens delen met Facebook. De verontwaardiging was groot en een aantal verzekeraars besloot om de pixel direct te verwijderen. Maar de NOS gaf ni...

Lees verder op Frankwatching »

9 Facebook shares 9 27 Twitter shares 27 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 36
Frankwatching

Column – Je kunt er de afgelopen week moeilijk aan zijn ontkomen: Dotan en zijn leger van nepvolgers en –likes. Het hele land stond op zijn kop en de zanger, bekend van de hit Home, bombardeerde zichzelf tot een soort 21e-eeuwse Milli Vanilli. Dot...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 36 Twitter shares 36 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 36
Frankwatching