2019 staat alweer bijna voor de deur. Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen op hét B2B-platform? Wat kun je van LinkedIn zélf verwachten? In dit artikel lichten we de belangrijkste trends toe. Ook werpen we een blik op vijf nieuwe functionaliteiten d...

Lees verder op Frankwatching »

124 Facebook shares 124 102 Twitter shares 102 226
Frankwatching

Wordt contentmarketing in 2019 eindelijk volwassen? De discipline is in ieder geval voorbij het stadium dat “content is king” het enige mantra was. Vijf trends om in de gaten te houden. Als we Gartner mogen geloven, is contentmarketing de hype...

Lees verder op Frankwatching »

40 Facebook shares 40 73 Twitter shares 73 113
Frankwatching

Voel jij je als tekstschrijver soms ook net een trekpop? Jouw opdrachtgever trekt aan een touwtje, jij beweegt je vingers over het toetsenbord. Maar met onduidelijke instructies kom je niet in beweging. Dankzij deze 3 tips dans je sierlijk aan dat touwtje...

Lees verder op Frankwatching »

80 Facebook shares 80 30 Twitter shares 30 110
Frankwatching

Na jaren van flat en material design, waait er ineens een andere wind. En wat voor één. Hij snijdt ons snoeihard in het gezicht. Huiverend zetten we eerder dit jaar de kraag op. Zoveel moedwillige heftigheid hadden we in ons jonge webvak nog niet gehad....

Lees verder op Frankwatching »

47 Facebook shares 47 40 Twitter shares 40 87
Frankwatching

Hoe vaak heb jij de laatste jaren al gehoord dat linkbuilding ‘dood’ zou zijn? Dat zoekwoorden uit den boze zijn? Of dat het einde in zicht is voor SEO in zijn geheel? Al die keren dat je het las, hadden de sceptici geen gelijk. En ook in 2019 is SEO...

Lees verder op Frankwatching »

45 Facebook shares 45 38 Twitter shares 38 83
Frankwatching

Google kondigt aan het verdienmodel van Google Maps te veranderen en er een pay-as-you-go-model van te maken. Hiermee worden de prijzen soms met wel 1400% verhoogd. Wat betekent dat voor zowel de developer als de gebruiker en zijn er goede alternatieven b...

Lees verder op Frankwatching »

47 Facebook shares 47 36 Twitter shares 36 83
Frankwatching

We moeten e-maillijsten bouwen en salesfunnels inrichten. Uiteindelijk allemaal goed voor meer verkoop. Maar wie schrijft zich tegenwoordig nog vrijwillig in voor e-maillijsten? De oplossing is vaak om mensen te verleiden of op geniepige wijze op een e-ma...

Lees verder op Frankwatching »

34 Facebook shares 34 33 Twitter shares 33 67
Frankwatching

Als drukke professional zit je werkdag vaak boordevol werk. Maar hoe houd je overzicht? Daarvoor zijn er allerlei apps en tools. Het is verrassend dat er tegenwoordig een offline methode is die razend snel populair is geworden: de bullet journal. Wat is e...

Lees verder op Frankwatching »

27 Facebook shares 27 28 Twitter shares 28 55
Frankwatching

Chatbots zijn hot. Omdat de technologie zich razendsnel ontwikkelt, wordt het voor bedrijven steeds toegankelijker om een eigen chatbot te ontwikkelen. Helaas stellen veel van deze chatbots teleur omdat gebruikers verkeerde verwachtingen hebben van de wer...

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 42 Twitter shares 42 55
Frankwatching

Veel social marketeers vinden ROI een lastig onderwerp. Dat komt omdat vaak alleen conversie of sales gezien wordt als ROI. Dit terwijl voor consumenten social media het belangrijkst zijn in de fases brand awareness (bewustzijn) en consideration (overwegi...

Lees verder op Frankwatching »

19 Facebook shares 19 35 Twitter shares 35 54
Frankwatching