Websites moeten geschikt zijn voor mobiele apparaten en ze moeten snel zijn; niemand zal het ontkennen. Toch lijken webbouwers en online marketeers nog niet helemaal doordrongen van het belang van snelheid. Dat wordt duidelijk als in een middagje testen v...

Lees verder op Frankwatching »

289 Facebook shares 289 121 Twitter shares 121 371 LinkedIn shares 371 7 GooglePlus shares 7 788
Frankwatching

Het brein van pubers is een brein dat zichzelf opnieuw uitvindt. Wat in de hersenen niet gebruikt wordt, stoot het puberbrein rigoureus af. En dat terwijl wat wel gebruikt wordt, juist veel efficiënter gemaakt wordt. Deze verbouwing van het brein gaat ge...

Lees verder op Frankwatching »

321 Facebook shares 321 58 Twitter shares 58 354 LinkedIn shares 354 5 GooglePlus shares 5 738
Frankwatching

Als we het over arbeidsmarktcommunicatie hebben, gebeurt het nog weleens dat de lege hulzen, gebakken lucht, hypes en diverse andere vormen van bullshit je om de oren vliegen. Terwijl een arbeidsmarktstrategie zonder bullshit ook werkt. Hoe maak je een n...

Lees verder op Frankwatching »

47 Facebook shares 47 65 Twitter shares 65 525 LinkedIn shares 525 4 GooglePlus shares 4 641
Frankwatching

Langzamerhand krijgen steeds meer mensen de beschikking over de nieuwe interface van LinkedIn op de desk-/laptop. En dat is ook de nodige hocus-pocus! Wij zijn enthousiast over hoe het eruitziet. Heel fris, overzichtelijk én heel visueel ingericht. Maar...

Lees verder op Frankwatching »

59 Facebook shares 59 93 Twitter shares 93 465 LinkedIn shares 465 6 GooglePlus shares 6 623
Frankwatching

Tone of voice: tekstschrijvers, marketeers en communicatieprofessionals hebben het er vaak over. Maar wat bedoelen we ermee? En hoe zorg je voor een consistente spreekstijl voor jouw merk? Om telkens weer de juiste snaar te raken, is het belangrijk te wet...

Lees verder op Frankwatching »

125 Facebook shares 125 73 Twitter shares 73 400 LinkedIn shares 400 4 GooglePlus shares 4 602
Frankwatching

Succes met contentmarketing. Die droom lijkt in de ogen van veel kleine organisaties maar moeilijk te realiseren. Zij horen: je hebt een compleet uitgewerkte strategie nodig, je moet elke dag publiceren, je moet aan de slag met video, infographics en tege...

Lees verder op Frankwatching »

73 Facebook shares 73 89 Twitter shares 89 361 LinkedIn shares 361 5 GooglePlus shares 5 528
Frankwatching

Het is niet best gesteld met de communicatievaardigheden van onze politieke lijsttrekkers ten opzichte van jongeren. Daar waar jongeren oprechte complimenten en belangstelling van wijze volwassenen nodig hebben, die meester zijn in zachte vaardigheden, be...

Lees verder op Frankwatching »

166 Facebook shares 166 65 Twitter shares 65 255 LinkedIn shares 255 4 GooglePlus shares 4 490
Frankwatching

De samenleving verandert snel vanwege technologische ontwikkelingen, robotisering en bijvoorbeeld social media. Niemand kan precies voorspellen wat er gaat gebeuren, maar over een ding zijn de meeste mensen het eens: de aard van het werk binnen marketing...

Lees verder op Frankwatching »

91 Facebook shares 91 61 Twitter shares 61 285 LinkedIn shares 285 4 GooglePlus shares 4 441
Frankwatching

Is SEO dood? Als het aan Gary Illyes, Google’s Webmaster Trend Analyst, ligt: “Zolang er zoekmachines bestaan niet.” Daar voegde hij tijdens Friends of Search 2017 wel aan toe dat SEO aan het veranderen is en marketeers daar wel op in moeten spe...

Lees verder op Frankwatching »

69 Facebook shares 69 78 Twitter shares 78 252 LinkedIn shares 252 4 GooglePlus shares 4 403
Frankwatching

Het is voor marketeers niets nieuws, Generatie Z is moeilijk te bereiken. Onder Generatie Z vallen kinderen op de basisschool tot bijna afgestudeerden en zelfs al werkenden. Deze tieners, studenten en juniors zijn niet per se trouw of loyaal aan merken...

Lees verder op Frankwatching »

41 Facebook shares 41 33 Twitter shares 33 312 LinkedIn shares 312 3 GooglePlus shares 3 389
Frankwatching