Dankzij​ ​de​ ​komst​ ​van​ ​geavanceerde​ ​beeldherkenningstechnologie​ ​(i​mage​ ​recognition software​)​ ​weten​ ​marketeers​ ​precies​ ​wat​ ​de​ ​interesses​ ​zijn​ ​van​ ​hun​ ​...

Lees verder op Frankwatching »

187 Facebook shares 187 63 Twitter shares 63 539 LinkedIn shares 539 0 GooglePlus shares 0 789
Frankwatching

Contentmarketing dient, zoals de naam al doet vermoeden, een marketingdoel. Maar al zet je je content nog zo strategisch in, zonder copywriting schiet je niet raak. Slimme marketeers halen daarom het beste uit deze twee disciplines om een langdurige relat...

Lees verder op Frankwatching »

172 Facebook shares 172 79 Twitter shares 79 503 LinkedIn shares 503 0 GooglePlus shares 0 754
Frankwatching

Social Selling is hot! En het wordt steeds belangrijker voor bedrijven. En al doet de naam anders vermoeden, het is een discipline waar naast sales ook marketing en communicatie bij betrokken moet worden. Gebeurt dat, dan kunnen er mooie synergievoordelen...

Lees verder op Frankwatching »

35 Facebook shares 35 70 Twitter shares 70 524 LinkedIn shares 524 0 GooglePlus shares 0 629
Frankwatching

“Hoe ziet de perfecte Facebook-advertentie voor mijn doelgroep eruit?” Een lastige vraag waar Facebook-adverteerders veel tijd aan besteden en continu mee worstelen. Facebook heeft onlangs een splinternieuwe feature gelanceerd die dit een stuk...

Lees verder op Frankwatching »

265 Facebook shares 265 56 Twitter shares 56 293 LinkedIn shares 293 0 GooglePlus shares 0 614
Frankwatching

De arbeidsmarkt is weer bijzonder krap. Als je denkt dat je ‘the war on talent’ gaat redden met alleen het neerzetten van een nieuwe (of een extra) recruiter, dan heb je het serieus mis. Recruitment is veel meer dan alleen het binnenhengelen v...

Lees verder op Frankwatching »

22 Facebook shares 22 35 Twitter shares 35 557 LinkedIn shares 557 0 GooglePlus shares 0 614
Frankwatching

Een mooi design en professionele foto’s willen niet zeggen dat je website succesvol is. Je wil zoveel mogelijk bezoekers aantrekken, en dat gebeurt niet vanzelf. Geduld en veel inzet leveren veel op. Maar ook het inzetten van de juiste acties, zoals dez...

Lees verder op Frankwatching »

36 Facebook shares 36 63 Twitter shares 63 448 LinkedIn shares 448 0 GooglePlus shares 0 547
Frankwatching

Rijk gedeelde content is schaars. En op zoek naar de oorzaak wijzen we altijd naar de inhoud. Die moet sensationeler, onthullender, dramatischer en verleidelijker. Maar daar zitten grenzen aan. Als merk willen en kunnen we niet allemaal worden zoals Panor...

Lees verder op Frankwatching »

40 Facebook shares 40 43 Twitter shares 43 385 LinkedIn shares 385 0 GooglePlus shares 0 468
Frankwatching

Al meer dan een decennium geleden kwam de Harvard Business Review (HBR) met een strategie om ‘de oorlog tussen sales en marketing te beëindigen‘. Ogenschijnlijk twee handen op één buik, want samen strijdend voor het belang van het bedrijf z...

Lees verder op Frankwatching »

22 Facebook shares 22 58 Twitter shares 58 377 LinkedIn shares 377 0 GooglePlus shares 0 457
Frankwatching

In deze wereld vol afleiding is het voor bedrijven en merken steeds lastiger om aandacht te krijgen. Maar wat een nog grotere uitdaging is: vertrouwen winnen. Transparantie en personalisatie wordt steeds belangrijker in een wereld waar AI, machine learnin...

Lees verder op Frankwatching »

40 Facebook shares 40 53 Twitter shares 53 325 LinkedIn shares 325 0 GooglePlus shares 0 418
Frankwatching

Bedrijven geven miljoenen euro’s uit aan contentmarketing. Toch hebben de meeste bedrijven geen flauw idee wat het ze oplevert. Of nog erger… het interesseert ze niet. Het fenomeen contentmarketing is zo gehypet dat het grotendeel van de bedrijven ge...

Lees verder op Frankwatching »

45 Facebook shares 45 42 Twitter shares 42 319 LinkedIn shares 319 0 GooglePlus shares 0 406
Frankwatching