De Amerikaanse LinkedIn-expert Andy Foote schreef vorige week dat het aantal privacy-instellingen op LinkedIn in 6 jaar enorm is gegroeid. Van 9 instellingen in 2012, naar 27 instellingen nu! Er is sinds een paar weken zelfs een nieuw tabblad voor adverte...

Lees verder op Frankwatching »

149 Facebook shares 149 122 Twitter shares 122 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 271
Frankwatching

Je kent het vast wel: je leest een vacature en je krijgt er kromme tenen van. Spin in het web hier, passie daar en verderop een ‘geen 9-tot-5-mentaliteit’. Reken maar dat de werkgever die deze woorden in een vacaturetekst gebruikt, minder reacties kri...

Lees verder op Frankwatching »

130 Facebook shares 130 36 Twitter shares 36 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 166
Frankwatching

Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. Toch? Voor iedereen die online content maakt om zichzelf in de kijker te spelen gaat deze vlieger niet langer op. Want uit recent onderzoek van BuzzSumo blijkt dat oude contentstrategieën (van...

Lees verder op Frankwatching »

85 Facebook shares 85 64 Twitter shares 64 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 149
Frankwatching

Sinds de oproep van het tv-programma Zondag met Lubach om je Facebookaccount te verwijderen, woedt in Nederland een discussie over dit onderwerp. De laatste dagen heb ik veel zin en onzin voorbij zien komen. Tijd voor een uiteenzetting. Want hoe zit he...

Lees verder op Frankwatching »

65 Facebook shares 65 51 Twitter shares 51 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 116
Frankwatching

We weten wat werkt op websites én wat grote irritaties oproept. Wat zijn de meest voorkomende redenen waarom een bezoeker besluit om een website te verlaten? Jij kunt vast een aantal zaken noemen uit je eigen ervaringen. Automatisch afspelende video’s,...

Lees verder op Frankwatching »

57 Facebook shares 57 51 Twitter shares 51 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 108
Frankwatching

De nieuwe privacywet AVG komt eraan! Vanaf 25 mei is iedere organisatie verplicht om informatie te geven over hoe ze omgaat met persoonsgegevens. En dat op een heldere, voor de klant begrijpelijke manier. Onder andere in een privacyverklaring. Hoe zorg je...

Lees verder op Frankwatching »

61 Facebook shares 61 44 Twitter shares 44 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 105
Frankwatching

De meeste USP’s die bedrijven tot uiting laten komen op hun website of webshop zijn niet echt onderscheidend. Er is niet goed over nagedacht terwijl er wel degelijk mogelijkheden zijn om ze scherper neer te zetten. Dit artikel helpt je een handje. Wie i...

Lees verder op Frankwatching »

51 Facebook shares 51 39 Twitter shares 39 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 90
Frankwatching

Geachte relatie. Goedemorgen, meneer Smits. Hallo Piet! Tone of voice is niet wát je zegt, maar hóe je het zegt. Een cruciaal verschil, want hoe je klinkt is nog bepalender voor de merkbeleving dan hoe je eruitziet. Geef het gezicht van je merk dus ook...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 46 Twitter shares 46 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 90
Frankwatching

De heilige graal voor elk bedrijf is permanente klantenbinding. Hoe trek je klanten aan, hoe betrek je ze bij je bedrijf en hoe hou je ze zo lang mogelijk binnen. Maar wat als je klanten niet vast kan houden? Wat doe je als je ze moet laten gaan? Oftewe...

Lees verder op Frankwatching »

68 Facebook shares 68 20 Twitter shares 20 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 88
Frankwatching

“Ja, goed. Lekker druk.” Misschien wel het meest voorkomende antwoord op de vraag: “Hoe gaat het met je?” Je hoort het op kantoor, in de trein, aan de telefoon of tijdens een etentje met vrienden. Of je hoort de zin uit je eigen mo...

Lees verder op Frankwatching »

54 Facebook shares 54 30 Twitter shares 30 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 84
Frankwatching