72 procent van de Nederlandse marketeers beschouwt e-mail als een belangrijker marketingkanaal dan voor de crisis. E-mail blijkt in deze tijd dan ook een extra effectief kanaal. Bijna de helft van alle organisaties zagen de open- en klikratio’s van hun...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Emerce

Met de opening van TikTok for Business wil het bedrijf zijn podium delen met merken. Anders dan bij andere socialbedrijven houdt TikTok zelf veel controle en hebben marketingbureaus weinig in de melk te brokkelen met campagne- en optimalisatiewerk....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Emerce

Nederlands grootste consumentgerichte organisaties moeten volgens hun marketeers versneld investeren in digitale transitie. Een derde vreest echter dat de consument daar nog niet gereed voor is....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Emerce

Blendle vermoedt dat het Nederlands grootste betaalde podcaster is. Het wil zijn platform beschikbaar stellen zodat andere uitgevers ook geld kunnen verdienen....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Emerce

Zowel jongeren als de middengroep (25-44 jaar) laten Facebook steeds vaker vallen. Nog maar 23 procent van de Nederlandse jongeren geeft aan Facebook te gebruiken. Slechts 3 procent van de de jongeren schaart Facebook in de top 3. In de middengroep staat...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Emerce

Het Nederlandse MKB maakt steeds meer gebruik van online verkoop en verdient daar meer aan – dit jaar voor het eerst meer dan hun gemiddelde Europese collega’s. Dat blijkt uit de jaarlijkse, toonaangevende Digital Economy and Society Index (DESI) van...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Emerce

Uitgevers beginnen in te zien hoe diep ze zich in het ecosysteem van Facebook en Google hebben genesteld. Ze zitten te diep in de haarvaten. Directies willen daar van af. Ze zoeken en implementeren alternatieve, vaak zelf gehoste systemen....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Emerce

Vakanties.nl is de nieuwe eigenaar van recensie- en boekingssite Zoover. Zoover wordt in de nieuwe constellatie gepositioneerd als het hoofdmerk....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Emerce

Het is tijd om een sectorbreed gesprek te starten over het identificeren van consumenten in een tijdperk zonder third party cookies....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Emerce

De grote Nederlandse mediabedrijven willen het nog één keer proberen: samenwerken om een vuist te maken tegen de dominante marktpositie van Facebook en Google op de reclamemarkt....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/