Gevonden worden in de top tien zoekresultaten van Google. Het is een grote wens van velen die… te vervullen is. Alleen, hoe zorgt u daar nu voor? Simpelweg een paar keer die zoekterm, laten we ‘tekstschrijver Utrecht’ als voorbeeld nemen...
Lees verder op de Digitale Herrieschopper »

33

15
48 Di 16 mei 2017 - 14:02Henk-Jan De MeerDe Digitale HerrieschopperDe nieuwsagenda van redacties raakt steeds leger richting de zomer. Journalisten zoeken nu al naar bedrijven en organisaties die free publicity in de zomermaanden willen. Het volgende nummer komt immers gewoon uit en moet gevuld worden. Help jij de journa...
Lees verder op de Digitale Herrieschopper »

0

48
48 Do 06 juni 2019 - 07:07Henk-Jan De MeerDe Digitale HerrieschopperHet nieuwsaanbod bij redacties ligt deze zomer op het laagste niveau in jaren. Grote maatschappelijke gebeurtenissen blijven gelukkig vooralsnog uit. Media maken zelfs weer melding van komkommertijd, wat erop duidt dat er meer ruimte is voor ander nieuws....
Lees verder op de Digitale Herrieschopper »

35

9
44 Di 01 augustus 2017 - 13:01Henk-Jan De MeerDe Digitale HerrieschopperSoms luidt het advies om het leven niet té serieus nemen. Een grappige boodschap of een onverwacht advies maakt het leven een stuk leuker. Een aantal producenten geven daarom sinds kort een paar hilarische adviezen en verhogen daarmee hun cutefactor. ©...
Lees verder op de Digitale Herrieschopper »

20

15
35 Di 20 juni 2017 - 15:03Henk-Jan De MeerDe Digitale Herrieschopper‘Kun je even wat herrie voor me maken?’ Met die vraag kwam Wouter van Dam half juni bij me langs. Hij had een mooi idee. En daarmee gingen we drie weken lang de barricades op. Het gevolg: zeker 9 publicaties in de media, honderden heftige reacties, ee...
Lees verder op de Digitale Herrieschopper »

19

2
21 Vr 08 september 2017 - 15:03Henk-Jan De MeerDe Digitale HerrieschopperEen pakkende bedrijfsnaam bedenken is een goede boodschap bedenken. Een bedrijfsnaam hoort kracht uit te stralen, iets waar u volledig achter staat. Alleen dan kan een ondernemer zijn verhaal met passie overbrengen en het verschil maken. Door de juiste be...
Lees verder op de Digitale Herrieschopper »

18

2
20 Zo 22 oktober 2017 - 07:07Henk-Jan De MeerDe Digitale HerrieschopperHun missie: kiezers overtuigen en stemmen krijgen. Hun grote vraag: hoe gaan we de mensen bereiken? De #gemeenteraadsverkiezingen2018 komen er aan. Elke stem telt, zo weet ik uit ervaring door de verkiezing van de gemeente Utrecht afgelopen jaar. Welke lo...
Lees verder op de Digitale Herrieschopper »

13

7
20 Do 01 februari 2018 - 08:08Henk-Jan De MeerDe Digitale HerrieschopperIk ga op reis en neem mee: één korte krachtige boodschap en één manier om deze boodschap regelmatig en consequent over te brengen. Waarom? Omdat hij van zijn mams én van reizen houdt. Het werd een recept voor een social media hit! Mams, ik ben okee!...
Lees verder op de Digitale Herrieschopper »

15

3
18 Vr 21 april 2017 - 06:06Henk-Jan De MeerDe Digitale HerrieschopperEen hoge Pagerank betekent een hoog scoren in Google met uw website. Alleen laat daar nou de crux zitten en een veel voorkomende fout worden gemaakt. Het draait helemaal niet om de website. Het staat er letterlijk voor uw neus. Bij Pagerank draait het om...
Lees verder op de Digitale Herrieschopper »

17

0
17 Vr 07 april 2017 - 06:06Henk-Jan De MeerDe Digitale HerrieschopperMensen in hokjes plaatsen, labelen of stempels geven. Verschillen die ons scheiden en elkaar op afstand houden. De Deense tv-zender TV2 vindt dat dit anders kan en plaatste mensen op basis van iets heel anders in hokjes. Dat bracht TV2 vervolgens op ong...
Lees verder op de Digitale Herrieschopper »

16

1
17 Vr 03 februari 2017 - 09:09Henk-Jan De MeerDe Digitale Herrieschopper