Vanaf de snelweg zie je de autolichten branden in de futuristische showroom in Amsterdam. Binnen blinken modellen als de Isetta, de MINI Clubman en de BMW i8. De gastvrouw vraagt hoe ik mijn koffie drink. En hoewel ik een overtuigd OV-reiziger ben, stuu...

Lees verder op Customer Talk »

45 Facebook shares 45 0 Twitter shares 0 423
Customer Talk

Voor de zesde maal wordt dit jaar de Digital Marketing Professional van het jaar onderscheiden. De uitreiking van de bijbehorende award vindt plaats tijdens het evenement Digital Marketing & Social Strategy in 1 Day op donderdag 19 november 2015 in...

Lees verder op Customer Talk »

78 Facebook shares 78 0 Twitter shares 0 344
Customer Talk

Het sociale domein is het speelveld van de hele organisatie. Niet langer is de directeur het exclusieve boegbeeld en de persvoorlichter zijn spreekbuis. Ook de administratieve medewerker die de debiteurenbewaking onder zijn hoede heeft en de specialist d...

Lees verder op Customer Talk »

81 Facebook shares 81 0 Twitter shares 0 325
Customer Talk

Regina Deinum, e-Connect Manager bij Nutricia Export, heeft tijdens het succesvolle event Digital Marketing & Social Strategy in 1 Day de Digital Marketing Professional Award van het jaar 2015 in ontvangst mogen nemen. Volgens juryvoorzitter Hans Mol...

Lees verder op Customer Talk »

35 Facebook shares 35 0 Twitter shares 0 206
Customer Talk

Deze zomer zijn massaal foto's, selfies en video's van festivals op de sociale media geplaatst. Mede dankzij SAIL Amsterdam 2015 is vanaf de verschillende evenementenlocaties tweemaal zoveel beeldmateriaal gedeeld als vorig jaar. Het vijfjaarlijkse nauti...

Lees verder op Customer Talk »

169 Facebook shares 169 0 Twitter shares 0 193
Customer Talk

In business-to-business-markten is het proces dat leidt tot een aankoop al ver over de helft, voordat daadwerkelijk contact tussen klant en leverancier plaatsvindt. De traditionele manier van marketingboodschappen zenden schiet dan ook meer en meer het d...

Lees verder op Customer Talk »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 192
Customer Talk

De prijswinnaars van de Pitch Competitie van TheNextWomen Innovation Summit 2015 zijn bekend. De jury heeft gekozen voor Vastari. Deze startende onderneming is een uniek online platform uit Engeland voor particuliere kunstverzamelaars en musea voor het...

Lees verder op Customer Talk »

153 Facebook shares 153 0 Twitter shares 0 168
Customer Talk

Met zijn alarmerende boek 'Schizofrene marketing' won Joris Merks-Benjaminsen in 2013 de PIM Marketing Literatuur Prijs. Dit jaar mocht hij deze award wederom in ontvangst nemen. 'Online Brand Identity' is door de jury beoordeeld als het beste marketingb...

Lees verder op Customer Talk »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 151
Customer Talk

In de vakpers en op congressen heeft Customer Relationship Management (CRM) als onderwerp behoorlijk ingeboet aan populariteit. Customer Experience daarentegen staat zowel in de online als de customer management wereld hoog op de agenda. Ook tijdens Gart...

Lees verder op Customer Talk »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 150
Customer Talk

In de laatste maand van 2015 sleepte Relay42 een miljoeneninvestering binnen van Holland Venture en een voormalige topmanager van Booking.com. Ook werd het bedrijf, dat opgericht is door Koen Bos en Tomas Salfischberger, in 2015 genomineerd voor de Deloi...

Lees verder op Customer Talk »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 145
Customer Talk