Vanaf de snelweg zie je de autolichten branden in de futuristische showroom in Amsterdam. Binnen blinken modellen als de Isetta, de MINI Clubman en de BMW i8. De gastvrouw vraagt hoe ik mijn koffie drink. En hoewel ik een overtuigd OV-reiziger ben, stuu...
Lees verder op Customer Talk »

45

0
423 Di 10 mei 2016 - 09:0924559Customer TalkDe prijswinnaars van de Pitch Competitie van TheNextWomen Innovation Summit 2015 zijn bekend. De jury heeft gekozen voor Vastari. Deze startende onderneming is een uniek online platform uit Engeland voor particuliere kunstverzamelaars en musea voor het...
Lees verder op Customer Talk »

153

0
168 Vr 26 juni 2015 - 12:1211023Customer TalkMet zijn alarmerende boek 'Schizofrene marketing' won Joris Merks-Benjaminsen in 2013 de PIM Marketing Literatuur Prijs. Dit jaar mocht hij deze award wederom in ontvangst nemen. 'Online Brand Identity' is door de jury beoordeeld als het beste marketingb...
Lees verder op Customer Talk »

2

0
151 Di 08 december 2015 - 08:0824559Customer TalkCustomer journey mapping is hard op weg om gemeengoed te worden binnen dienstverlenende organisaties. Maar het in kaart brengen van de klantreis is geen garantie voor een betere dienst. Dus wat moet je als bedrijf nou met een customer journey? Tijdens de...
Lees verder op Customer Talk »

11

0
143 Zo 17 april 2016 - 07:0728216Customer TalkTerwijl klassieke bolwerken als V&D zich vasthouden aan de laatste strohalm, keren de wasserettes terug in het lokale straatbeeld. De gebruiksmogelijkheden van de smartphone zijn inmiddels schier onbeperkt en toch neemt de verkoop van papieren agenda...
Lees verder op Customer Talk »

4

0
136 Di 12 januari 2016 - 11:1124559Customer TalkZit jij lekker in je vel en denk je iedere dag als je naar je werk gaat: ‘Yes, ik mag weer!’? Volgens Henkjan Smits is dit geluksgevoel voor iedereen weggelegd. Hij ontwikkelde de Business X-Factor. “Door een combinatie van factoren kun...
Lees verder op Customer Talk »

11

0
123 Di 14 juli 2015 - 11:1111023Customer TalkDe gunstige economische omstandigheden van dit moment vertalen zich in de groeiende vraag naar deskundig personeel. Het aantal vacatures binnen het vakgebied marketing en communicatie is in het derde kwartaal van 2015 met ruim 31 procent gestegen ten opz...
Lees verder op Customer Talk »

1

0
120 Wo 21 oktober 2015 - 10:1011023Customer TalkHoewel de webshop inmiddels een ingeburgerd fenomeen is, leek het digitale domein lange tijd onherbergzaam terrein voor de dagelijkse boodschappen. Maar langzamerhand komt daar verandering in. Naar verwachting zal de consument zijn supermarktboodschappen...
Lees verder op Customer Talk »

5

0
117 Za 05 maart 2016 - 08:0811023Customer TalkDe digitalisering van de retailsector heeft klantloyaliteit in een nieuw daglicht gezet. Voor de komst van interactieve loyaliteitsprogramma’s, iBeacons en digitale kortingsvouchers was het hebben van een persoonlijke relatie met de klant de sleute...
Lees verder op Customer Talk »

5

0
110 Ma 04 mei 2015 - 09:0911023Customer TalkMet de vakantie voor de deur verschijnen ook weer de eeuwige angstbeelden. Waanideeën van kinderen die uit het oog verloren zijn en koffers die spoorloos het luchtruim hebben gekozen. Met een GPS-tracker zijn die angsten voorbij. Altijd met een veil...
Lees verder op Customer Talk »

9

0
103 Di 30 juni 2015 - 07:0711023Customer Talk