Hedendaagse consumenten verwachten via elk kanaal een goede service. Maar hoe pak je dit concreet aan? Een customer journey opstellen is een goed begin!
Het bericht Hoe zit het met jouw customer journey? verscheen eerst op Digitaal Compas....
Lees verder op Compas Blog »

5

0
27 Wo 30 maart 2016 - 11:11ChesneyCompas BlogFacebook lanceerde zonet de nieuwe facebook like knop. Naast het bekende duimpje kun je je emoties nu ook uiten aan de hand van 5 andere emotie knoppen.
Het bericht Nieuwe Facebook Like knop verscheen eerst op Digitaal Compas....
Lees verder op Compas Blog »

20

0
21 Wo 24 februari 2016 - 14:02ChesneyCompas BlogAl meer dan 2 maand ver. Al vier P’s zijn de revue gepasseerd. Nog eventjes op de tanden bijten en de 7 P's van Compas zijn een feit. En die vijfde P, dat is er ééntje om in te kaderen.Het bericht De vijfde van de 7 P’s: Passie verscheen eerst op Co...
Lees verder op Compas Blog »

18

0
18 Ma 07 december 2015 - 19:07Compas DigitaalCompas BlogNa de mobielvriendelijkheid update in het algoritme van Google, komt Google vandaag met een nieuwe tool om de mobielvriendelijkheid en snelheid van je website te checken.
Het bericht Check de mobielvriendelijkheid van je website met deze gratis nieuwe too...
Lees verder op Compas Blog »

7

0
13 Vr 03 juni 2016 - 11:11ChesneyCompas BlogLang hebben we er op zitten zwoegen maar de website staat eindelijk live. En we zijn best trots op het resultaat. De website zal nooit volledig klaar zijn want er is altijd ruimte voor verbetering maar ondertussen kunnen we wel beginnen met de zoekmachine...
Lees verder op Compas Blog »

11

0
11 Vr 29 januari 2016 - 15:03Compas DigitaalCompas BlogNa 5 maand is het zo ver! We are up and running! Vanaf nu is Compas geen droom meer of slechts een hersenspinsel op papier. Neen, onze droom is een feit! Na vijf maanden van plezier, passie, peinzen, post-its, pauze en pintjes, is het eindelijk tijd voor...
Lees verder op Compas Blog »

7

0
8 Ma 01 februari 2016 - 13:01Compas DigitaalCompas BlogInstagram veranderde hun algoritme. Vanaf heden zullen posts gesorteerd worden op basis van relevantie in plaats van tijdstip. Een goede zaak volgens jou?
Het bericht Instagram: van chronologisch naar relevantie verscheen eerst op Digitaal Compas....
Lees verder op Compas Blog »

7

0
7 Wo 16 maart 2016 - 10:10Arne SevenhantCompas BlogWe hadden 4 maanden voorbereidingstijd en we zijn al meer dan een maand ver. We gaan hier toch serieus de P van Pulle moeten toepassen (voor zij die Eigen Kweek of Bevergem niet gevolgd hebben een vertaling: gas geven). Zeggen “die website en dat logo,...
Lees verder op Compas Blog »

4

0
4 Vr 20 november 2015 - 19:07Compas DigitaalCompas BlogVanaf vandaag zullen we op regelmatige basis een video online plaatsen waarbij we een bepaald deel van online marketing uitleggen. Deze eerste Monday Morning Marketing gaat over de Buyer Persona. Heb jij die al opgemaakt voor jouw bedrijf?
Het bericht Mon...
Lees verder op Compas Blog »

0

0
0 Vr 22 april 2016 - 13:01ChesneyCompas BlogWat is zoekmachine optimalisatie (SEO of Search Engine Optimization), waarom zou je hier tijd in moeten steken en nog belangrijker; hoe kan jij je website optimaliseren?
Het bericht Wat is zoekmachine optimalisatie? verscheen eerst op Digitaal Compas....
Lees verder op Compas Blog »

0

0
0 Do 11 februari 2016 - 14:02Arne SevenhantCompas Blog