In de stroomversnelling van customer experience is ook de customer journey een steeds populairder hulpmiddel om de dienstverlening vanuit klantperspectief te bekijken. Hoe klikt een klant door de website? Welke emoties beleeft de klant gedurende de reis?...

Lees verder op Marketingfacts »

79 Facebook shares 79 0 Twitter shares 0 467
Marketingfacts

In mijn artikelen over klantsignaalmanagementmethodiek richt ik mij vaak op het startpunt van alle data verzamelen en structureren rondom de klantervaringsketen. Om dan van daaruit concreet en meetbaar te gaan verbeteren. Maar er is ook nog een andere rou...

Lees verder op Marketingfacts »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 158
Marketingfacts

We schrijven het jaar 2007. Ik was druk bezig met mijn droom, namelijk ervoor zorgen dat organisaties "weer normaal gaan doen". Oftewel: hun dienstverlening laten aansluiten bij de behoefte van klanten en medewerkers. Dat deed ik vooral van...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 147
Marketingfacts

Een van de voordelen van mijn werk is dat ik veel modelanalyses laat doen voor allerlei organisaties. Hierdoor krijg ik mooie, nuttige inzichten die voor velen interessant zijn. Vandaag deel ik graag de inzichten van een recente analyse naa...

Lees verder op Marketingfacts »

10 Facebook shares 10 0 Twitter shares 0 120
Marketingfacts

Herinner je je nog uit mijn vorige blog dat slechts 5 tot 10 procent van de bedrijven top zijn in CX, terwijl 85 procent het een topprioriteit vindt? Naast de NPS die vaak onbewust onbekwaam gebruikt wordt, zijn er nog meer r...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Marketingfacts

Er is over weinig zoveel consensus als over het belang en de waarde van het leren van klachten. Een mooie bron om je dienstverlening te verbeteren en te bewijzen dat je er als organisatie bent voor mij als klant op het moment dat het ertoe doet. Ik was he...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Corona versterkt ons (onterechte) denken dat urgente, waanvandedag-zaken losstaan van het verbeteren van de klant- en medewerkerbeleving. Als ik de gesprekken die ik afgelopen maanden heb over beleving en corona op een rij zet, dan komt er eigenlijk één...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Marketingfacts

Zou het niet geweldig zijn als je wat praktische tips kon krijgen hoe je de betrokkenheid van je medewerkers kunt vergroten? Dat is precies het doel van deze blogposting, gebaseerd op het boek van Dan Cable ‘Alive at Work’ aangevuld met mijn eigen tip...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

De intentie waarmee we iets doen is alles bepalend. Laten we eens experimenteren met de self-fulfilling prophecy dat experience transformation heel eenvoudig is....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Normaal gesproken doen we onze workshops altijd live met een groep van tien tot vijftien deelnemers van verschillende afdelingen van een organisatie. Maar dat ging hem dus niet worden deze keer. Tijd voor een online experiment, vonden we. Dat experiment w...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/