Hoe gaat de markt om met de (aanstaande) verdwijning van third-party cookies? Sjoerd van der Meijden van [M]media over wat de publisher nu al doet en weet, maar bovenal wat hij van de toekomst zonder third-party cookies verwacht....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

Audience addressability wordt genoemd als een van de alternatieven voor de inzet van third-party cookies. Wat is het? Wat zijn de voor- en nadelen en hoe pak je het aan?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

Hoe gaat het in de praktijk met de cookieless wereld? Een gesprek met Anton Kanis van Annalect Nederland over hoe het bedrijf de omslag maakt....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

De aanstaande cookieloze wereld: hoe gaat het in de praktijk? Een gesprek met Djémilah Dalhuisen van ING over hoe de bank experimenteert met alternatieven....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

Nederlandse Loterij doet noodgedwongen al jaren weinig met 'third-party' cookies en is druk bezig met 'first-pary' data, 'addressability' en personalisatie....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/