Hoe gaat de markt om met de (aanstaande) verdwijning van third-party cookies? Sjoerd van der Meijden van [M]media over wat de publisher nu al doet en weet, maar bovenal wat hij van de toekomst zonder third-party cookies verwacht....
Lees verder op Emerce »

0

0
0 Ma 20 december 2021 - 07:07Yvette BoltenEmerceAudience addressability wordt genoemd als een van de alternatieven voor de inzet van third-party cookies. Wat is het? Wat zijn de voor- en nadelen en hoe pak je het aan?...
Lees verder op Emerce »

0

0
0 Do 04 november 2021 - 05:05Yvette BoltenEmerceHoe gaat het in de praktijk met de cookieless wereld? Een gesprek met Anton Kanis van Annalect Nederland over hoe het bedrijf de omslag maakt....
Lees verder op Emerce »

0

0
0 Ma 22 november 2021 - 05:05Yvette BoltenEmerceDe aanstaande cookieloze wereld: hoe gaat het in de praktijk? Een gesprek met Djémilah Dalhuisen van ING over hoe de bank experimenteert met alternatieven....
Lees verder op Emerce »

0

0
0 Za 15 januari 2022 - 07:07Yvette BoltenEmerceNederlandse Loterij doet noodgedwongen al jaren weinig met 'third-party' cookies en is druk bezig met 'first-pary' data, 'addressability' en personalisatie....
Lees verder op Emerce »

0

0
0 Di 08 februari 2022 - 08:08Yvette BoltenEmerce