HEMA hoopt in 2018 een nieuw e-commerceplatform in gebruik te nemen. In voorbereiding daarop heeft het bedrijf in twee jaar tijd intern en op technologisch vlak al een grote verandering doorgemaakt: er is een nieuwe werkwijze geïntroduceerd en het huidig...

Lees verder op Emerce »

7 Facebook shares 7 27 Twitter shares 27 912 LinkedIn shares 912 0 GooglePlus shares 0 946
Emerce

De verzekeraar a.s.r. heeft de traditionele homepage in één klap volledig ingeruild voor een ‘conversational interface’ - beter bekend als chatbot. Hoe is een computergestuurd gesprek te rijmen met de persoonlijke adviesrelatie die het bedrijf ook b...

Lees verder op Emerce »

215 Facebook shares 215 27 Twitter shares 27 656 LinkedIn shares 656 0 GooglePlus shares 0 898
Emerce

In krap zes maanden tijd heeft HEMA twee miljoen leden weten te registreren voor het loyaliteitsprogramma ‘meer HEMA’. Daarnaast zijn er al al meer dan 700 duizend vouchers ingewisseld. Wat verklaart het succes en wat zijn de plannen met het relatief...

Lees verder op Emerce »

99 Facebook shares 99 32 Twitter shares 32 667 LinkedIn shares 667 0 GooglePlus shares 0 798
Emerce

Niet de klanttevredenheid, maar emotionele binding zou bij bedrijven centraal moeten staan. Die emotionele klik is heel concreet te maken en heeft zichtbare invloed op het bedrijfssucces....

Lees verder op Emerce »

24 Facebook shares 24 0 Twitter shares 0 770 LinkedIn shares 770 1 GooglePlus shares 1 795
Emerce

Nog dit jaar komen zeven Europese banken met een platform voor handel over de grens - gebaseerd op blockchaintechnologie. Dat vertelde Rabobanks CEO Wiebe Draijer op de Blockchain Innovation Conference....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 25 Twitter shares 25 590 LinkedIn shares 590 0 GooglePlus shares 0 615
Emerce

Wat gaat de verdere digitalisering van recruitment brengen? Drie experts delen op Emerce hun blik op 2018. Bas Westland van ePeople, René Bolier van OnRecruit en Loraine Nijhuis van Green Orange voorzien een forse investering in de ‘canidate journey’...

Lees verder op Emerce »

35 Facebook shares 35 29 Twitter shares 29 544 LinkedIn shares 544 0 GooglePlus shares 0 608
Emerce

Tussen nu en twee jaar kunnen adverteerders rekenen op grote stappen in programmatic-tv. Nog eens twee jaar later, in 2020, zullen alle televisiereclames op die wijze worden ingekocht. Beeldbuis en online zijn dan veel beter op elkaar af te stemmen....

Lees verder op Emerce »

32 Facebook shares 32 0 Twitter shares 0 537 LinkedIn shares 537 0 GooglePlus shares 0 569
Emerce

Modemerk JOSH V komt met een passervice aan de deur. Samen met een aantal andere wijzigingen die het bedrijf doorvoert wil het daarmee de klantervaring verbeteren. Terwijl de klant haar kledingstukken past, wacht de de pakketbezorger voor de deur. Een tij...

Lees verder op Emerce »

280 Facebook shares 280 10 Twitter shares 10 211 LinkedIn shares 211 0 GooglePlus shares 0 501
Emerce

Met bijna tien miljoen Nederlandse gebruikers is WhatsApp ongekend populair. Veel populairder dan menig sociaal medium. En waar de consument is, willen ook bedrijven zijn. Om er content te plaatsen, gebbetjes te maken of gewoonweg service te verlenen aan...

Lees verder op Emerce »

38 Facebook shares 38 0 Twitter shares 0 455 LinkedIn shares 455 4 GooglePlus shares 4 497
Emerce

Er wordt door winkeliers enorm veel energie gestoken in het vergroten van de hoeveelheid verkeer en conversie-optimalisatie. Maar is het geld binnen dan verslapt de aandacht. ‘Juist na de aankoop is er voor velen nog enorm veel winst te behalen’, zegt...

Lees verder op Emerce »

21 Facebook shares 21 0 Twitter shares 0 410 LinkedIn shares 410 2 GooglePlus shares 2 433
Emerce