HEMA hoopt in 2018 een nieuw e-commerceplatform in gebruik te nemen. In voorbereiding daarop heeft het bedrijf in twee jaar tijd intern en op technologisch vlak al een grote verandering doorgemaakt: er is een nieuwe werkwijze geïntroduceerd en het huidig...
Lees verder op Emerce »

7

27
946 Ma 27 februari 2017 - 06:06Yoshi TukEmerceEr wordt door winkeliers enorm veel energie gestoken in het vergroten van de hoeveelheid verkeer en conversie-optimalisatie. Maar is het geld binnen dan verslapt de aandacht. ‘Juist na de aankoop is er voor velen nog enorm veel winst te behalen’, zegt...
Lees verder op Emerce »

21

0
433 Vr 16 september 2016 - 05:05Yoshi TukEmerceAfgelopen week introduceerde LinkedIn verbeteringen in haar platform voor recruiters. De 38 duizend bedrijven die LinkedIn gebruiken voor recruitment is het nu nog makkelijker gemaakt te zoeken naar talenten. Maar naast LinkedIn Recruiter, komt het met ee...
Lees verder op Emerce »

1

0
425 Do 22 oktober 2015 - 14:02Yoshi TukEmerceAfgelopen januari ging de Media Markt Club met 60 duizend leden officieel live. Het loyaliteitsprogramma van de retailer blijkt succesvol. Deze week registreert zich clublid nummer 500 duizend. Dat vertelt Dennis Hooijmans - COO van Media Markt....
Lees verder op Emerce »

14

0
405 Di 21 juni 2016 - 05:05Yoshi TukEmerceDe chatbot is bezig aan zijn volgende leven. Want hoewel de recente hype anders doet vermoeden, integreerden bedrijven al tien jaar geleden hun eerste bots met allerlei virtuele omgevingen. Gelooft de koploper van toen in de toepassing van nu?...
Lees verder op Emerce »

5

14
387 Do 12 januari 2017 - 06:06Yoshi TukEmerceTot afgelopen vrijdag toonde Google advertenties aan de rechterzijde van de zoekresultaten. Nu tref je er een gapend gat. Wat is er precies aan de hand en wat betekent dit voor AdWords-campagnes? Drie experts vertellen hoe zij de ontwikkeling zien, wat hu...
Lees verder op Emerce »

33

0
367 Vr 26 februari 2016 - 14:02Yoshi TukEmerceDe winkelier krijgt te maken met de zogenaamde ‘gig economie’. Taken die nu door vaste krachten worden uitgevoerd, zijn straks het werk van flexibele krachten die op afroep beschikbaar zijn en zo hun geld verdienen....
Lees verder op Emerce »

65

0
346 Wo 24 februari 2016 - 08:08Yoshi TukEmerceVraag je bedrijven waarmee zij zich nog denken te kunnen onderscheiden van de concurrent dan zijn ze eensgezind in hun overtuiging. Niet de prijs, maar de customer experience bepaalt welke organisaties nog een lang leven hebben....
Lees verder op Emerce »

8

0
306 Do 13 oktober 2016 - 05:05Yoshi TukEmerceNetflix weet als geen ander dat online bezoekers in een fractie van een seconde bepalen of zij een product afnemen, of het aanbod weer wegklikken. Maar op basis waarvan? Welke informatie overtuigt en wat kunnen anderen hiervan leren?...
Lees verder op Emerce »

6

0
297 Wo 03 augustus 2016 - 13:01Yoshi TukEmerceEindhoven Airport kruipt dichter naar de reiziger toe. Begin dit jaar wordt een digitale assistent geïntroduceerd voor verbetering van de klantreis. Vanaf eind 2017 gaat het vliegveld zelf tickets verkopen. De wens van Marketing Manager Eli Lejeune is om...
Lees verder op Emerce »

62

20
289 Wo 11 januari 2017 - 06:06Yoshi TukEmerce