Wat moeten bedrijfsleiders doen als ze worden geconfronteerd met een onverwachte crisis? Het Crisis Model Canvas, geïnspireerd op de structuur van het Business Model Canvas van Alexander Osterwalder, kan helpen om de juiste beslissingen te nemen b...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Bloovi

Het afgelopen decennium werd het ‘Freemium’ model enorm populair door grote techbedrijven als Spotify en LinkedIn. De basisversie krijg je gratis, voor een premium versie betaal je een vast maandelijks bedrag. Simpel en effectief. Je trekt klan...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Bloovi

Het is iedereen al wel eens overkomen. Je laat je verleiden tot de aankoop van een product omdat de prijs zo aantrekkelijk waarna al snel de ontnuchtering volgt. Je kan het product enkel blijven gebruiken wanneer je bepaalde vervangstukken opnieuw...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Bloovi

De markt voor maaltijdbezorging, die in België gedomineerd wordt door Takeaway, Deliveroo en UberEats, wordt als een typische ‘winner takes it all’-markt omschreven. Op lange termijn zou er maar plaats zijn voor één speler die - door het inn...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Bloovi

Bij welke ondernemer klinkt het niet als muziek in de oren? Meer winst maken met een eenvoudiger business model. Toch is het de laatste jaren een strategie die door meerdere bedrijven wordt toegepast. Het ‘scarcity’ business model focust op het...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/