Niet minder dan 300 scripts hadden ze nodig om tot de finale versie te komen. En aan de reacties op de sociale media te zien, is het opnieuw een hit: de nieuwe jaarlijkse kerstcampagne van de Britse warenhuisketen John Lewis. The Boy and The Piano,...

Lees verder op Bloovi »

18 Facebook shares 18 15 Twitter shares 15 33
Bloovi

Heb je al eens nagedacht over hoe jij je marketingbudget besteedt? En of dat op de meeste effectieve manier gebeurt? Want geef toe: je zou als marketeer geen goede beurt maken mocht blijken dat je het geld dat je van de CEO krijgt voor marketingcam...

Lees verder op Bloovi »

21 Facebook shares 21 8 Twitter shares 8 29
Bloovi

Heb je al eens nagedacht over hoe jij je marketingbudget besteedt? En of dat op de meeste effectieve manier gebeurt? Want geef toe: je zou als marketeer geen goede beurt maken mocht blijken dat je het geld dat je van de CEO krijgt voor marketingcam...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Bloovi