Heb je al eens nagedacht over hoe jij je marketingbudget besteedt? En of dat op de meeste effectieve manier gebeurt? Want geef toe: je zou als marketeer geen goede beurt maken mocht blijken dat je het geld dat je van de CEO krijgt voor marketingcam...

Lees verder op Bloovi »

21 Facebook shares 21 8 Twitter shares 8 29
Bloovi

Niet minder dan 300 scripts hadden ze nodig om tot de finale versie te komen. En aan de reacties op de sociale media te zien, is het opnieuw een hit: de nieuwe jaarlijkse kerstcampagne van de Britse warenhuisketen John Lewis. The Boy and The Piano,...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Bloovi

Een marketeer heeft vandaag veel metrics om in het oog te houden. Het aantal is zo groot dat je door de bomen het bos niet meer ziet. En er komen er elke dag bij: ieder nieuw digitaal platform komt met zijn eigen metrics. Meer nog, je kan ze ook mo...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Bloovi

In 2018 spendeerde de technologiesector het meeste geld aan tv-reclame. Meer dan de voedingssector, cosmeticamerken of de banken. Ook in de VS zijn de investeringen in traditionele media van de Gafa sinds 2013 continu de hoogte in gegaan. Dat zou j...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Bloovi

Heb je al eens nagedacht over hoe jij je marketingbudget besteedt? En of dat op de meeste effectieve manier gebeurt? Want geef toe: je zou als marketeer geen goede beurt maken mocht blijken dat je het geld dat je van de CEO krijgt voor marketingcam...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/