Heb jij hem al? Die contextual-data-driven-omni-channel-end-to-end-digital-customer-journey-to-purchase-influencer-buyer-persona-content-marketing-strategie? De buzzwords volgen elkaar in rap tempo op. Sinds de opkomst van social, lijkt dat ook wel s...

Lees verder op Marketingfacts »

189 Facebook shares 189 0 Twitter shares 0 1001
Marketingfacts

Customer experience-teams kunnen juist nu van onschatbare waarde zijn voor de organisatie. Maar te vaak zijn ze onvoldoende strategisch gepositioneerd om het verschil te maken, met als gevolg dat ze het laaghangend kostenbesparingsfruit zijn, in plaats va...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Marketingfacts

Je ziet ze overal: design sprints, ook wel liefkozend ‘google sprints’ genoemd. Het concept is eenvoudig: in vijf dagen een vaag idee uitwerken en valideren door het snel te prototypen en voor te leggen aan potentiële gebruikers. Het lijkt wel alsof...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 26 Twitter shares 26 26
Marketingfacts

De huidige, vaak door NPS gedomineerde praktijk van het meten van klantervaringen biedt enkel een achteruitkijkspiegel. Dat kan anders....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

De laatste tijd bekruipt ons het gevoel dat CX-land stilstaat. Iedereen is met hetzelfde kunstje bezig en wil hetzelfde bereiken. De (virtuele èn fysieke) winkelstraten verschralen, het landschap verdoost, alle huizen visgraat-pvc. Mobiel eerst, gratis b...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/