Je bent altijd op zoek naar verbetermogelijkheden van bijvoorbeeld de conversie voor je website of e-commerceplatform. Om deze verbetermogelijkheden te bepalen dien je wel goede data te hebben. Voorheen waren marketeers vrijwel altijd afhankelijk van een...

Lees verder op Marketingfacts »

17 Facebook shares 17 0 Twitter shares 0 99
Marketingfacts

In mijn vorige artikel gaf ik jou 10 tips voor meer conversie op jouw productpagina. In dit stuk ga ik een stap verder in de conversiefunnel en geef ik 10 tips voor meer conversie op jouw winkelwagenpagina. De pagina met vaak nog een hoog verlatingspercen...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 33 Twitter shares 33 77
Frankwatching

Voor veel webshops is de productpagina één van de, zo niet de belangrijkste pagina’s, als het aankomt op conversie. Hier is jouw (potentiële) klant vaak nog maar enkele klikken verwijderd van het bestelproces en het daadwerkelijk converteren op jouw...

Lees verder op Frankwatching »

50 Facebook shares 50 0 Twitter shares 0 50
Frankwatching