Drops: exclusieve modeproducten in beperkte aantallen, in een klein aantal winkels, soms zelfs zonder enige aankondiging vooraf. Deze hypes worden voor de hoofdprijs gekocht en voor nog een veel hoger bedrag doorverkocht. Vanuit marketingperspectief...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Breaking news, een speciale kortingsactie, het begin van de sale, een nieuwe aflevering van je favoriete serie – en zo kun je nog een tijdje doorgaan. Dit zijn enkele voorbeelden van pushberichten die via mobiele apps worden verzonden. Voor vele...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Bloovi

Communicatie en interactie met klanten zijn nog nooit zo belangrijk geweest. Vertrouwen, empathie, geloofwaardigheid – klanten hechten er nog meer belang aan in de nieuwe realiteit die COVID-19 ineens creëerde. Daarom is het cruciaal dat de klan...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Bloovi

De huidige generatie consumenten maakt haar aankoopbeslissingen alsmaar vaker op basis van wat hun smartphone zegt. Micro-momenten zijn vijf jaar nadat Google ze in vier categorieën opdeelde nog altijd hot. Een digitale customer experience voor de...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Bloovi

Meer dan ooit dwingt de maatschappij ons ertoe om aan zelfreflectie te doen: persoonlijke normen en waarden kregen de afgelopen maanden veel aandacht. Mensen wereldwijd staan, ongeacht hun leeftijd, afkomst en religie, voor de uitdaging kritisch na...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/