De inhaakkalender zien veel marketeers als iets onzinnigs. Ze vinden het geen strategisch middel, te veel eenheidsworst, niet creatief en het zit vol dagen die niet relevant zijn. De inhaakkalender wordt vaak gezien als het suffertje van de klas. Diegene...

Lees verder op Frankwatching »

6 Facebook shares 6 16 Twitter shares 16 22
Frankwatching

Bij ons in het winkelcentrum zit een Lidl-supermarkt met een broodafdeling. Mooi verlichte bakken met lekkere verse broodjes. Meestal fijn, maar soms vervloek ik deze afdeling. Want mijn jongste wil altijd ‘broodjes vangen’ zodra we ook maar één voe...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

In 2015 werd Black Friday in Nederland geïntroduceerd, door een aantal dappere winkeliers die het Amerikaanse koopfestijn naar ons land haalden. Tijd om te kijken hoe Black Friday ons de afgelopen vijf jaar heeft beïnvloed en waarom we ons soms zo laten...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 11 Twitter shares 11 15
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/