Als bedrijven één goed voornemen zouden moeten kiezen voor 2016, dan heb ik wel een suggestie. Vermijd het Kanye West-effect! Ken jij zo’n gast? Die iets te graag over zichzelf vertelt. Die denkt dat hij het grootste geschenk voor ieder gesprek is...

Lees verder op Frankwatching »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 226
Frankwatching

Column – Als er een geest in je huis rondzweeft, is dat eerst even flink schrikken. Maar als de geest goedaardig blijkt te zijn en in harmonie met je gaat samenleven, dan wen je binnen de kortste keren aan je nieuwe huisgenoot. Vanaf dat moment is d...

Lees verder op Frankwatching »

24 Facebook shares 24 0 Twitter shares 0 165
Frankwatching

Hoe communiceer je met aliens? Dat is een vraag die je best in gedachten mag houden als jouw doelgroep bestaat uit jongeren. Enkele kekke tips op een rij om de plank zo min mogelijk mis te slaan. Whaddup gappies en mammies? Vin-to-da-cent dropt ff een col...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 74 Twitter shares 74 74
Frankwatching

Een persoonlijk verhaal. Daar ligt de beste kans om klanten of medewerkers aan je te binden. Hoe geloofwaardiger, hoe beter. Weet je wat? Begin eens met de waarheid. Zonder opsmuk, zonder mooipraterij. The real deal. Een aantal CEO’s van grote bedri...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 63 Twitter shares 63 63
Frankwatching

Neuromarketing helpt je begrijpen hoe mensen denken. Als je die wijsheid toepast op je producten, services en communicatie, dan scoor je beter bij (potentiële) klanten. Leer de ins en outs van deze invloedrijke trend. Neuromarketing, het meten van hersen...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 60 Twitter shares 60 60
Frankwatching

Waarom zijn we op aarde? Als een bedrijf een kraakhelder antwoord heeft geformuleerd op die vraag en een bijpassende strategie heeft uitgestippeld, dan is het tijd om het fenomeen ‘storydoing’ in praktijk te brengen. Is dat niet gewoon storytelling, m...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 59 Twitter shares 59 59
Frankwatching

Communicatie- en marketingprofessionals leven vaak in de waan van de dag. Zelfs zij die al jarenlang bezig zijn met storytelling, hebben zich maar zelden helemaal verdiept in de vele verschillende soorten verhalen die er bestaan. Wat zien we door de jare...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 58 Twitter shares 58 58
Frankwatching

Wat doe jij vanaf morgen anders? ‘Klantwaarde’ is een mantra dat al jarenlang resoneert in het woelige bedrijfsleven. Maar hoe zet je de klant nou centraal op een manier die écht werkt? Een aantal commercieel directeuren geven hun beste advi...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 58 Twitter shares 58 58
Frankwatching

Column – Zo, Kerst en Oud & Nieuw zitten er weer op. Die tijd leent zich altijd zo heerlijk voor inhaakcampagnes. Je weet wel, die aardige ideeën van bedrijven om hun communicatie af te stemmen op de feestdagen. Toch had het Nederlandse bedrijf...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 55 Twitter shares 55 55
Frankwatching

Mijn huidige cv bestaat uit een zelfgemaakte rap-video en een kleurrijke infographic. Maar ik moest van ver komen. Lees hoe een sneer van een recruiter mijn aanpak totaal op zijn kop zette en neem kennis van 4 leerpunten voor jouw online cv. “Saaie...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 50 Twitter shares 50 50
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/