Als bedrijven één goed voornemen zouden moeten kiezen voor 2016, dan heb ik wel een suggestie. Vermijd het Kanye West-effect! Ken jij zo’n gast? Die iets te graag over zichzelf vertelt. Die denkt dat hij het grootste geschenk voor ieder gesprek is...

Lees verder op Frankwatching »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 226
Frankwatching

Mijn huidige cv bestaat uit een zelfgemaakte rap-video en een kleurrijke infographic. Maar ik moest van ver komen. Lees hoe een sneer van een recruiter mijn aanpak totaal op zijn kop zette en neem kennis van 4 leerpunten voor jouw online cv. “Saaie...

Lees verder op Frankwatching »

150 Facebook shares 150 50 Twitter shares 50 200
Frankwatching

Column – Als er een geest in je huis rondzweeft, is dat eerst even flink schrikken. Maar als de geest goedaardig blijkt te zijn en in harmonie met je gaat samenleven, dan wen je binnen de kortste keren aan je nieuwe huisgenoot. Vanaf dat moment is d...

Lees verder op Frankwatching »

24 Facebook shares 24 0 Twitter shares 0 165
Frankwatching

Stop! Dit is een overval. We willen al je aandacht! Nu! Ja, jij daar. Toe. Blijf je nog even verder lezen. Alsjeblieft? Guerrilla-marketing, daar gaan we het over hebben. Een toevallige passant overrompelen. Iemand de hele dag aan jou laten terugdenken me...

Lees verder op Frankwatching »

68 Facebook shares 68 39 Twitter shares 39 107
Frankwatching

Column – Zo, Kerst en Oud & Nieuw zitten er weer op. Die tijd leent zich altijd zo heerlijk voor inhaakcampagnes. Je weet wel, die aardige ideeën van bedrijven om hun communicatie af te stemmen op de feestdagen. Toch had het Nederlandse bedrijf...

Lees verder op Frankwatching »

36 Facebook shares 36 55 Twitter shares 55 91
Frankwatching

Verveel me niet! Die dringende boodschap drukt filmregisseur Martin Koolhoven alle contentmarketeers en storytellers op het hart. “Ik heb nog liever dat je een fascistische film maakt dan een saaie film. Saaiheid is echt zó vaak het probleem, ook in ma...

Lees verder op Frankwatching »

32 Facebook shares 32 49 Twitter shares 49 81
Frankwatching

Hoe communiceer je met aliens? Dat is een vraag die je best in gedachten mag houden als jouw doelgroep bestaat uit jongeren. Enkele kekke tips op een rij om de plank zo min mogelijk mis te slaan. Whaddup gappies en mammies? Vin-to-da-cent dropt ff een col...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 74 Twitter shares 74 74
Frankwatching

Een persoonlijk verhaal. Daar ligt de beste kans om klanten of medewerkers aan je te binden. Hoe geloofwaardiger, hoe beter. Weet je wat? Begin eens met de waarheid. Zonder opsmuk, zonder mooipraterij. The real deal. Een aantal CEO’s van grote bedri...

Lees verder op Frankwatching »

10 Facebook shares 10 63 Twitter shares 63 73
Frankwatching

Column – Dé mensen uit dé marketing- en communicatiebranche blijken hét nog steeds dé stijlvorm van dé eeuw te vinden: hét benadrukken van hét lidwoord. Dé maat is wat mij betreft vol. Hét beklemtonen rijst dé pan uit. Zeg hét met minder...

Lees verder op Frankwatching »

32 Facebook shares 32 39 Twitter shares 39 71
Frankwatching

Innovatie is geen afdeling, geen persoon, maar een manier van denken. En ook al hebben mensen van nature de neiging om te blaffen tegen alles wat ze niet kennen, iedereen kan zich aanleren om innovatief te denken en kansen te zien. Lewis Duncan van de Dar...

Lees verder op Frankwatching »

31 Facebook shares 31 36 Twitter shares 36 67
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/