Als bedrijven één goed voornemen zouden moeten kiezen voor 2016, dan heb ik wel een suggestie. Vermijd het Kanye West-effect! Ken jij zo’n gast? Die iets te graag over zichzelf vertelt. Die denkt dat hij het grootste geschenk voor ieder gesprek is...

Lees verder op Frankwatching »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 226
Frankwatching

Column – Als er een geest in je huis rondzweeft, is dat eerst even flink schrikken. Maar als de geest goedaardig blijkt te zijn en in harmonie met je gaat samenleven, dan wen je binnen de kortste keren aan je nieuwe huisgenoot. Vanaf dat moment is d...

Lees verder op Frankwatching »

24 Facebook shares 24 0 Twitter shares 0 165
Frankwatching

Hoe communiceer je met aliens? Dat is een vraag die je best in gedachten mag houden als jouw doelgroep bestaat uit jongeren. Enkele kekke tips op een rij om de plank zo min mogelijk mis te slaan. Whaddup gappies en mammies? Vin-to-da-cent dropt ff een col...

Lees verder op Frankwatching »

25 Facebook shares 25 74 Twitter shares 74 99
Frankwatching

Mijn huidige cv bestaat uit een zelfgemaakte rap-video en een kleurrijke infographic. Maar ik moest van ver komen. Lees hoe een sneer van een recruiter mijn aanpak totaal op zijn kop zette en neem kennis van 4 leerpunten voor jouw online cv. “Saaie...

Lees verder op Frankwatching »

24 Facebook shares 24 50 Twitter shares 50 74
Frankwatching

Neuromarketing helpt je begrijpen hoe mensen denken. Als je die wijsheid toepast op je producten, services en communicatie, dan scoor je beter bij (potentiële) klanten. Leer de ins en outs van deze invloedrijke trend. Neuromarketing, het meten van hersen...

Lees verder op Frankwatching »

12 Facebook shares 12 60 Twitter shares 60 72
Frankwatching

Een persoonlijk verhaal. Daar ligt de beste kans om klanten of medewerkers aan je te binden. Hoe geloofwaardiger, hoe beter. Weet je wat? Begin eens met de waarheid. Zonder opsmuk, zonder mooipraterij. The real deal. Een aantal CEO’s van grote bedri...

Lees verder op Frankwatching »

4 Facebook shares 4 63 Twitter shares 63 67
Frankwatching

Verveel me niet! Die dringende boodschap drukt filmregisseur Martin Koolhoven alle contentmarketeers en storytellers op het hart. “Ik heb nog liever dat je een fascistische film maakt dan een saaie film. Saaiheid is echt zó vaak het probleem, ook in ma...

Lees verder op Frankwatching »

14 Facebook shares 14 49 Twitter shares 49 63
Frankwatching

Communicatie- en marketingprofessionals leven vaak in de waan van de dag. Zelfs zij die al jarenlang bezig zijn met storytelling, hebben zich maar zelden helemaal verdiept in de vele verschillende soorten verhalen die er bestaan. Wat zien we door de jare...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 58 Twitter shares 58 58
Frankwatching

Stop! Dit is een overval. We willen al je aandacht! Nu! Ja, jij daar. Toe. Blijf je nog even verder lezen. Alsjeblieft? Guerrilla-marketing, daar gaan we het over hebben. Een toevallige passant overrompelen. Iemand de hele dag aan jou laten terugdenken me...

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 39 Twitter shares 39 52
Frankwatching

Creativiteit en content horen bij elkaar. Daarom presenteer ik een soundtrack aan succesnummers die je aan het dansen, lachen, misschien zelfs aan het huilen krijgen. Tien tips voor contentmarketing en storytelling, maar dan verpakt in geniale soul- en fu...

Lees verder op Frankwatching »

9 Facebook shares 9 41 Twitter shares 41 50
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/