Met 'spray and pray' kom je als moderne marketeer niet langer weg. Elke beslissing wordt ondersteund door data. Klantgegevens, website-bezoek, marktonderzoek, campagne-statistieken: er is enorm veel data beschikbaar. Hoe zorg je als marketeer dat 'da...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Het kan je niet ontgaan zijn dat agile werken kan werken voor marketingteams. Hoe zet je het in? Hoe ga je er concreet mee aan de slag? Met de volgende vier tips, uit eigen ervaring opgedaan, is het een eitje om er mee te starten....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts

Uit een rapport van McKinsey over datacultuur blijkt ... Het bericht Kun je als marketeer nog langer wachten met data-analyse? verscheen eerst op B2B Marketing Weblog....

Lees verder op B2B Marketeers »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
B2B Marketeers

Door: Victor Perret, data-storyteller bij Toucan Toco Marketing ... Het bericht 10 KPI’s die een online B2B-marketeer zeker moet meten verscheen eerst op B2B Marketing Weblog....

Lees verder op B2B Marketeers »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
B2B Marketeers
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/