Met 'spray and pray' kom je als moderne marketeer niet langer weg. Elke beslissing wordt ondersteund door data. Klantgegevens, website-bezoek, marktonderzoek, campagne-statistieken: er is enorm veel data beschikbaar. Hoe zorg je als marketeer dat 'da...
Lees verder op Marketingfacts »

0

13
13 Di 12 februari 2019 - 07:07Victor PerretMarketingfactsHet kan je niet ontgaan zijn dat agile werken kan werken voor marketingteams. Hoe zet je het in? Hoe ga je er concreet mee aan de slag? Met de volgende vier tips, uit eigen ervaring opgedaan, is het een eitje om er mee te starten....
Lees verder op Marketingfacts »

0

6
6 Di 18 juni 2019 - 11:11Victor PerretMarketingfactsUit een rapport van McKinsey over datacultuur blijkt ...
Het bericht Kun je als marketeer nog langer wachten met data-analyse? verscheen eerst op B2B Marketing Weblog....
Lees verder op B2B Marketeers »

0

4
4 Vr 01 februari 2019 - 13:01Victor PerretB2B MarketeersDoor: Victor Perret, data-storyteller bij Toucan Toco Marketing ...
Het bericht 10 KPI’s die een online B2B-marketeer zeker moet meten verscheen eerst op B2B Marketing Weblog....
Lees verder op B2B Marketeers »

0

2
2 Ma 20 mei 2019 - 19:07Victor PerretB2B Marketeers