Opleidings- en mediabedrijf MindCampus merkte dat de respons op e-mailmarketing aanzienlijk terugliep. Door personalisatie toe te passen werd de conversie verdrievoudigd. Bijkomend voordeel is dat veel handwerk overbodig is geworden.  ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

Om ook in contact te blijven met klanten tussen hun vliegreizen door, heeft KLM iFly opgericht, een online platform dat reizigers op relevante momenten in hun journey inspiratie biedt. Tien miljoen mensen wereldwijd (zowel klanten als niet-klanten) ontvan...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

De waarschijnlijkheid of iemand deel zal nemen aan een evenement is heel goed te voorspellen, zo vertelt Stephanie Gillisse, Marketing Manager Data & Development bij Vakmedianet....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Met haar iFly-magazine wil KLM zo persoonlijk en relevant mogelijk communiceren met ruim tien miljoen reizigers over de wereld....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/