“De consument zal nooit meer hetzelfde zijn.” Dit is de strekking van de meeste onderzoeken en opinieartikelen over hoe consumentengedrag zich in de nasleep van de pandemie zal ontvouwen. Als je afgaat op het gemiddelde artikel, kun je niet anders dan...
Lees verder op Frankwatching »

0

15
15 Ma 21 juni 2021 - 06:06Tom Van BommelFrankwatching“Elke cola maakt dik, maar Coca-Cola maakt je daarnaast ook daadwerkelijk gelukkiger.” Dat was de verrassende ontdekking van twee psychologen die onderzoek deden naar consumptie, obesitas en blijdschap (Chan & Naiga, 2010). De bevinding dat het su...
Lees verder op Frankwatching »

0

12
12 Do 25 februari 2021 - 07:07Tom Van BommelFrankwatchingHoewel het huidige neuro-enthousiasme misschien die indruk wekt, levert neuromarketing echt niet het antwoord op iedere CRO-vraag. Wel zijn er specifieke emoties en motivaties die zich betrouwbaar laten meten met EEG. Drie breinmetrics en lessen op een r...
Lees verder op Emerce »

0

4
4 Ma 25 september 2017 - 10:10Tom Van BommelEmerceNegatieve emotie in communicatie is als vuur: nuttig, maar je kunt je er lelijk aan branden. In de praktijk werkt het vaker tegen de reclame-effectiviteit dan ervoor. In dit blog gebruiken we data uit neuromarketing onderzoek om te kijken h...
Lees verder op Marketingfacts »

0

0
0 Di 03 mei 2022 - 10:10Tom Van BommelMarketingfactsNegatieve emotie in communicatie is als vuur: nuttig, maar je kunt je er lelijk aan branden. In de praktijk werkt het vaker tegen de reclame-effectiviteit dan ervoor. In dit blog gebruiken we data uit neuromarketing onderzoek om te kijken h...
Lees verder op Marketingfacts »

0

0
0 Di 03 mei 2022 - 08:08Tom Van BommelMarketingfacts